Hop til indhold

Hvem er vi herinde med Golden Retrievere?


Gæst Ronja
 Share

Recommended Posts

Hov, her skal jeg da også være med :blink:

Jeg hedder Rikke og er 38 år. Jeg bor sammen med min mand og min elskede Sophus, som er fra juli 2009.

Sophus er skøn, klog og dejlig, men han er også stædig, selvstændig og følsom. Den der med, at hunden minder om sin ejer, den tror jeg på :blink:

Han har simpelthen ændret mit liv på den gode måde. :hjerte: og jeg er så glad for, at han og jeg fandt hinanden :-)

 

Du godeste!!

Din hvide Sofus ligner min hvide Sofus!!!

:klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Det kunne være sjovt med et golden retriever møde. Jeg bor selv i Århus/jylland med er ikke bleg for at køre efter at møde nogen af jeres dejlige hunde.

 

Nogen der synes det kunne være sjovt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være sjovt med et golden retriever møde. Jeg bor selv i Århus/jylland med er ikke bleg for at køre efter at møde nogen af jeres dejlige hunde.

 

Nogen der synes det kunne være sjovt?

 

Jeg bor lidt udenfor Århus, jeg er helt klar på et golden møde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være sjovt med et golden retriever møde. Jeg bor selv i Århus/jylland med er ikke bleg for at køre efter at møde nogen af jeres dejlige hunde.

 

Nogen der synes det kunne være sjovt?

 

Rigtig god idé. Vores deltagelse kommer dog an på Livas dagsform, da hun jo har problemer med hoften.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gæst Golden-Luna

Hej alle :cool:

 

Tænkte at jeg også lige ville svare på denne tråd.. :-D

 

Jeg har skønne Luna på 3,5 mdr. Jeg er 26 år og bor sammen med min kæreste i Hårup nord for Århus.

 

Jeg har altid elsket hunde og har længe set frem til at få min egen hund :vuf:

Synes det er super skønt at ha' hund, men selvfølgelig er det os hårdt arbejde engang i mellem...

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at mødes med andre goldens og ejerne selvfølgelig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle :cool:

 

Tænkte at jeg også lige ville svare på denne tråd.. :-D

 

Jeg har skønne Luna på 3,5 mdr. Jeg er 26 år og bor sammen med min kæreste i Hårup nord for Århus.

 

Jeg har altid elsket hunde og har længe set frem til at få min egen hund :vuf:

Synes det er super skønt at ha' hund, men selvfølgelig er det os hårdt arbejde engang i mellem...

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at mødes med andre goldens og ejerne selvfølgelig ;-)

 

Hej

 

Jeg vil rigtig gerne mødes. Sofus er snart 5 måneder og vil altid enormt gerne lege! Vi bor i Skødstrup.

 

Mvh Camilla

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden-Luna

Hej igen :vinken:

 

Super, det kunne være sjovt at mødes! Luna er os helt vild med at lege, så mon ikke hende og Sofus kan lege godt sammen! Han ser i hvert fald rigtig sød ud!

 

Synes du at vi skal mødes i en hundeskov (evt. i Trige/Bærmosevej) eller er der en skov i Skødstrup? Vi bor ret tæt på :cool:

 

Mvh. Louise.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej :-)

 

Undskyld det sene svar, jeg har slet ikke opdaget at du har svaret. Vi har faktisk en hundeskov i Skødstrup, men ellers er den anden i Trige faktisk ret god! Jeg arbejder meget hjemmefra, så vi kunne evt mødes i hverdagene. Ved ikke hvordan det passer dig?

 

Eller er weekender og eftermiddage også ok :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst crthomsen

Jeg må da lige være med i denne her tråd også.

 

Jeg er den L Y K K E L I G E ejer af Emma som er golden retriever, hun er i den store ende af racen med 32 kg :-)

Emma er en omplacerings hund, hun flyttede ind hos os da hun var 1½ år gammel og har nu boet hos os i 3 år.

Inden Emma flyttede ind hos os gik hun til træning både hvalpe-træning og unghunde-træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Det er vel aldrig for sent at melde sig på en tråd.. ;)

 

Jeg hedder og Helle, 30 år fra fyyyn og har skønne skønne Oskar på knapt 2 år.

 

Han er min første hund og den dejligste basse...virkelig et godt temperament. Jeg har netop meldt os til første skue og er vildt spændt på det.

 

Oskar er enormt interreseret i andre hunde, såe....vi ser hvad der sker ;)

 

Hvor er det dejligt at se og høre om alle de lækre goldens herinde ;)

 

Nu må vi se hvad fremtiden bringer...om oskar en gang kan bruges til avl eller om vi måske får en hund mere ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind

Jeg har Baloo som lige er fyldt 3 år.

 

Har gået højt op i udstilling og prøver med mine gamle flattere, men ham her er bare familie-hygge-hund, da will-to-please er en by i Rusland og lænden er lidt vel lang.

 

Det gør ham dog ikke mindre SUPER fantastisk som familiehund! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Jeg har Baloo som lige er fyldt 3 år.

 

Har gået højt op i udstilling og prøver med mine gamle flattere, men ham her er bare familie-hygge-hund, da will-to-please er en by i Rusland og lænden er lidt vel lang.

 

Det gør ham dog ikke mindre SUPER fantastisk som familiehund! :hjerte:

 

Han ser bare virkelig herlig ud!! En rigtig bamse som er klar på spilopper:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hejsa

Så er det vist vores tur, har dog skrevet lidt herinde før, men har aldrig præsenteret OS, så det gør vi nu ;)

Jeg har en enorm dejlig golden på lidt over 2 år, han elsker vand, bamser og sofaen og så selvfølgelig gode længe ture i skoven ved siden af hvor vi bor.

Han er utrolig social, meget kælen og som regel springfyldt med energi!

 

Udover det så er han lidt af en bangebuks.. tør ik rigtig gå ind af døren, hvis han kan ramme den, g

år ik selv hen på vægten hos dyrlægen og tør ik springe op i bagagerummet. Det er til tider lidt besværligt når jeg nu ik rigtig selv kan løfte ham op ;)

 

Det var alt fra os, der er nogle billeder af ham i vores album, kunne ik lige få det til at virke her på siden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa .. Vi er et par midt i 50'erne som har en dejlig tæve på knap 4 mdr nu . Hun er primært familiehund og senere når hun kan /må gå længere ture en god måde for os til at komme op af sofa..

 

Vi starter på hvalpetræning på DDk pladsen er i Århus hvor vi allerede nu er været til leg med andre vovser

 

Jeg har også lavet album med lidt billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Så vil vi da også lige være med :)

 

Jeg er den heldige ejer af en golden retriever på 9 måneder. Han er en jagt golden med DKK tavle.

Han er så fin og jeg er uendelig glad for ham :)

 

Han bor sammen med min kæreste og jeg. Jeg er 22 år gammel, uddannet hundetræner i DcH, og Barney er min 4. hund. (Har desværre måtte aflive et par unge hunde fordi de var syge. Den ene havde dårlige hofter, den anden en hjerneskade).

Barney kommer fra Nordjylland og er opdrættet af Marianne Klitgaard.

 

Jeg ved ikke lige hvordan man sætter billeder ind, men vores hjemmeside er her:

retrieveren.weebly.com

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...