Hop til indhold

stjålet hvalp


chr68866
 Share

Recommended Posts

Hermed kopieres efterlysning på hundegalleri.

 

Skrevet: 17-05-2008 03:36:17

 

Kære HG. Da kenneth kom hjem her kl. 01.00 i nat, havde der været indbrud. De havde stjålet en masse små ting og så fiji! http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=40056

 

Jeg beder nu hundegalleri om hjælp til at finde hende.

 

Fiji er en 17 uger gammel amstaff hvalp som ca. kl 00 i nat blev stjålet fra en lejlighed i ishøj. Lejligheden var gennemrodet og en masse ting var smadret mm. Fiji og hendes snor og halsbånd er væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm .. Tænker de ville bruge hvalpen til kamphund sikkert :( (dem der stjal den altså)

 

Det var også min frygt da jeg læste det :( Puha, det er virkelig min frygt, når jeg får hund... Tænkt hvis nogen stjal den og ville bruge den som kamphund/til optræning af kamphund :shock: Jeg vil slet ikke kunne holde ventetiden ud, til jeg fik min hunds skæbne at vide :scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var også min frygt da jeg læste det :( Puha, det er virkelig min frygt, når jeg får hund... Tænkt hvis nogen stjal den og ville bruge den som kamphund/til optræning af kamphund :shock: Jeg vil slet ikke kunne holde ventetiden ud, til jeg fik min hunds skæbne at vide :scared:

 

Tanken er slet ikke til at holde ud. Jeg håber de finder hvalpen i god behold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SilverDragon
Nollike

Citat:

Oprindeligt skrevet af Thia viewpost.gif

Det har han også.

 

Her er link til en tråd hvor man kan få tilsendt efterlysningsflyers som kan deles ud eller hænges op ...

 

http://www.hundegalleri.dk/html/for_...?MSG_ID=214079

 

Der er altså intet nyt? :cry:

 

Nej der er desværre intet nyt endnu om Fiji, så vi krydser stdig fingre og sender løbesedler rundt i hele Danmark med mail og flyers

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg synes at det lyder som en lidt spøjs historie :hmm:Det er da lidt pudsigt at det lige er en af ejerens venner (som også er på HG) som finder den kl. død om natten 4 dage efter at den er stjålet et stykke væk fra hvor han bor... Kan ikke lade være med at tænke at de enten har haft en ide om hvem der havde stjålet den, eller at det er en fup-historie for at få fingrene i dusøren :cry:

Jeg håber at jeg tager fejl ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

meget sært :blink:

men tænker man over det når man lige har fået sin lille guldklump tilbage?

 

Men jeg syntes det er groft at folk kan finde på at stjæle en hund, da denne er et levende væsen og ikke en værdi ting :( det er meget meget trist, og også grunden til at min aldrig skal med i brugsen og stå at vente på mig mens jeg handler!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...