Hop til indhold

foder til golden retriever

Gæst Futtis
 Share

Recommended Posts

Gæst Futtis

Hejsa

Jeg har en golden på 4 år, som er ekstremt kræsen og meget svær at holde tyk nok. Derudover har hun så også slem tendens til tynd mave, så det er jo ikke helt ligegyldigt hvad hun får at spise :hmm:

Vi har efterhånden prøvet et hav af forskellige slags foder, men jeg synes bare aldrig rigtig vi har ramt plet. Enten ser hendes pels skrækkelig ud eller også kommer der en frygtelig masse ud i den anden ende i løbet af dagen.

Og så har jeg så også hørt at en golden retriever skal være lyserød på maveskindet ellers mangler den noget i foderet. Men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det, og jeg har kun fundet ét eneste foder hvor hun var fin lyserød og det var Pedigree som hun så tilgengæld fik en frygtelig pels af og masser af luft i maven :damn:

Men hvad bruger I andre som har golden retrievere, og er der andre som har nogle gode råd til kræsne, sarte hundemaver?? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har svært ved at holde hende i god stand, så kan det være en god idé at skifte over på et højenergifoder. Altså et foder, hvor energiindholdet er højere end almindeligt. Der er mange forskellige foderfirmaer der laver højenergifoder, blandt andet Royal Canin.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Futtis

Tusind tak for jeres råd - jeg havde slet ikke tænkt på det med højenergi-foder, næsten tværtimod, troede egentlig hun ville blive tyndere af det :oops:

Tror jeg vil prøve med Olivers, det lyder som om der er mange der har gode erfaringer med det herinde :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites