Gæst Futtis Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Hejsa Jeg har en golden på 4 år, som er ekstremt kræsen og meget svær at holde tyk nok. Derudover har hun så også slem tendens til tynd mave, så det er jo ikke helt ligegyldigt hvad hun får at spise :hmm: Vi har efterhånden prøvet et hav af forskellige slags foder, men jeg synes bare aldrig rigtig vi har ramt plet. Enten ser hendes pels skrækkelig ud eller også kommer der en frygtelig masse ud i den anden ende i løbet af dagen. Og så har jeg så også hørt at en golden retriever skal være lyserød på maveskindet ellers mangler den noget i foderet. Men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det, og jeg har kun fundet ét eneste foder hvor hun var fin lyserød og det var Pedigree som hun så tilgengæld fik en frygtelig pels af og masser af luft i maven :damn: Men hvad bruger I andre som har golden retrievere, og er der andre som har nogle gode råd til kræsne, sarte hundemaver?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Liva, som er 3/4 Golden, 1/4 lab, får Olivers og fungerer ganske udemærket på det. Jeg har nu ikke hørt det der med det lyserøde maveskin. og har lige checket - Livas er sådant lidt mørkt :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Vores golden får Henne Pet Food. Det giver i hvert fald en fin pels. Her kan du se priser på det forskellige Henne Pet Food Foder. Held og lykke med at finde det rette foder til din golden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Hvis du har svært ved at holde hende i god stand, så kan det være en god idé at skifte over på et højenergifoder. Altså et foder, hvor energiindholdet er højere end almindeligt. Der er mange forskellige foderfirmaer der laver højenergifoder, blandt andet Royal Canin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Macho Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Vi har også prøvet lidt forskelligt og synes Olivers er det bedste. Pelsen er fin, der kommer ikke så meget ud i den anden ende og Macho kan lide det. Vi køber selected fish. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Futtis Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Tusind tak for jeres råd - jeg havde slet ikke tænkt på det med højenergi-foder, næsten tværtimod, troede egentlig hun ville blive tyndere af det Tror jeg vil prøve med Olivers, det lyder som om der er mange der har gode erfaringer med det herinde :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts