Bamseida Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Jeg gennemgik lige min puter for gamle billeder, da jeg savnede de billeder jeg tog, da vi hentede Nana. Heldigvis fandt jeg dem - var nemlig bange for at de var blevet slettet. Kvaliteten er ikke så go' da er taget med min mobil, desværre. De første 3 er taget ved færgelejet i Århus, da vi holdte tissepause og de 3 nederste er dagen efter hun kom hjem. Man glemmer hurtigt, hvor lille hun var :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Hun ser virkelig dejlig ud! Sådan nogle billeder fra de første dage med sin hund, er altid sådan nogen der betyder meget for en, synes jeg :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Hun ser virkelig dejlig ud! Sådan nogle billeder fra de første dage med sin hund, er altid sådan nogen der betyder meget for en, synes jeg :hjerte: Ja, lige præcis. Jeg har nemlig ikke nogle billeder af Bamses først tid og det er bare så ærgerligt ( så det har jeg lært af siden ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 :hjerte: det sidste billede smelter man da bare over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Ja, lige præcis. Jeg har nemlig ikke nogle billeder af Bamses først tid og det er bare så ærgerligt ( så det har jeg lært af siden ) :hjerte: det sidste billede smelter man da bare over Enig med jer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Nååårh:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Har leget lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Har leget lidt Ej, hvor fint - Tak Tonks :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Så lidt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Nej hvor er han dejlig.:hjerte: Det er svært helt at huske hvor små og cute de var, når der er gået noget tid. Jeg prøver at få taget nogle billeder med jævne mellemrum, mens Hugo bliver større. De billeder er guld værd.:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Åååhr, lille, søde Nana! Og hvor hun ligner sig selv! Man er slet ikke i tvivl :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Åååhr, lille, søde Nana! Og hvor hun ligner sig selv! Man er slet ikke i tvivl :hjerte: Jeg troede faktisk kun at det var mig der kunne se det, men ja, hun ligner sig selv - har faktisk ikke forandret sig så meget Man hører ellers at når man køber blandingshunde, så ved man ikke hvordan de kommer til at se ud...............Jo, man gør Hun ser sådan ud i dag: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Jeg troede faktisk kun at det var mig der kunne se det, men ja, hun ligner sig selv - har faktisk ikke forandret sig så meget Man hører ellers at når man køber blandingshunde, så ved man ikke hvordan de kommer til at se ud...............Jo, man gør Hun ser sådan ud i dag: Jeg troede faktisk slet ikke det var hvalpebilleder, før jeg fik læst og kigget nærmere - så meget synes jeg, at det ligner Nana Det er fuldstændig samme snude, samme udtryk osv :hjerte: Søde Nana Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Især på det her, kan hun ikke løbe fra det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Det er fordi billedet er taget i den vinkel, du så hende i, i går..........tigge-vinklen......:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Det er fordi billedet er taget i den vinkel, du så hende i, i går..........tigge-vinklen......:klap: Hihi, yeps Hun har altså også bare et meget karakteristisk næseparti! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Nårh, hvor er hun kær. Hvor gammel er hun nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Nårh, hvor er hun kær. Hvor gammel er hun nu? Hun er lige blevet 1,5 år her i juli Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts