Hop til indhold

Udstillings-forkortelser (Champion og vinder)


Gæst Humankind
 Share

Recommended Posts

Gæst tanita

Tråden blev man næsten helt klog af den skal helt sikekrt have et bog mærke :-D og så kommer den der sætning : "Jeg har en DEVDHJUCH her i huset" og så føler man sig tabt igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Mihelu

Normalt står der også DKKs fortegnelse over alle titler i deres udstillingskataloger...ihvertfald på den internationale i Ålborg 2-3maj.. Men der er rigtig, rigtig mange.

Listen kan i også se på DKKs hjemmeside -endda i Excel fil, hvis i skulle få lyst til at sætte et hak for hver en titel ;-) Jeg må ikke skrive adressen åbenbart men i kan finde vej ved at klikke på "udstillinger" - "Titler" - "titler i katalog"

 

Kh

Helle

 

- Der lige har erhvervet "sit" første CACIB og blev BIM med sin unge tæve på 18 mdr :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Tillykke med resultatet. Pral og billeder ser vi gerne. Man skal dog gøre sig fortjent til at måtte poste billeder og links ved aktivitet på hunde-forum. Så gætter på du endnu ikke har så mange indlæg bag dig. I så fald: velkommen til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mihelu

Tak tak. Ja, der går nok lidt tid :-( Er først blevet medlem for et par dage siden, så vidt jeg husker ;-)

 

Men god tråd! Der kommer sikkert et par spørgsmål herfra engang imellem. Indtil videre er det blevet til ca 10 udstillinger...Vi havde en pause på nogle måneder da vores lille "baby" var 5 mdr gammel brækkede hun nemlig albuen... Nu er det er år siden, og vi har næææsten lagt det bag os :-)

 

Er helt sikkert med i klubben om rosetterne :-) Faktisk har vi allerede en stor pokal som vi vandt i Tyskland da hun blev Jüngstenklasse-vinder, 11mdr gammel. He he. Dét gav lidt blod på tanden.

 

Næste gang vi skal afsted er til Vejen i juni...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Du spørger bare løs, når der er noget der giver anledning til forundring. Mellem os medlemmer er der mange års erfaring at trække på. Plus et par google mestre.

 

Sikke en kedelig start med en brækket albue. Godt det er lagt bag jer. Tyskland er stedet hvis man vil hjemhente blik i forskellige afskygninger. Det er fantastisk. Sverige har jeg netop opdaget er stedet for rosetter. Og alle steder er spændende ture, med masser af hygge.

 

Kan man ikke lokke dig til at starte en tråd og præsentere dig selv (så vi ikke låner denne tråd til off topic fyld som jeg er god til). Er nysgerrig på hvilken hund du har, og se billeder. Gerne med pokal, så jeg kan blive lidt misundelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Du spørger bare løs, når der er noget der giver anledning til forundring. Mellem os medlemmer er der mange års erfaring at trække på. Plus et par google mestre.

 

Sikke en kedelig start med en brækket albue. Godt det er lagt bag jer. Tyskland er stedet hvis man vil hjemhente blik i forskellige afskygninger. Det er fantastisk. Sverige har jeg netop opdaget er stedet for rosetter. Og alle steder er spændende ture, med masser af hygge.

 

Kan man ikke lokke dig til at starte en tråd og præsentere dig selv (så vi ikke låner denne tråd til off topic fyld som jeg er god til). Er nysgerrig på hvilken hund du har, og se billeder. Gerne med pokal, så jeg kan blive lidt misundelig.

 

Også Norge og Finland er hjemstedet for Rosetter... Freyas fars ejer (håber i kan følge med..hihi) købte tre KÆMPE KÆÆÆÆÆÆÆÆÆMPE rosetter i Finland for titlerne: NORDCH, INTCH og FINUCH....nøøøøøøøøøøøøøøøøj mand hvor var jeg misundelig da jeg så dem...:mums::mums::mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Også Norge og Finland er hjemstedet for Rosetter... Freyas fars ejer (håber i kan følge med..hihi) købte tre KÆMPE KÆÆÆÆÆÆÆÆÆMPE rosetter i Finland for titlerne: NORDCH, INTCH og FINUCH....nøøøøøøøøøøøøøøøøj mand hvor var jeg misundelig da jeg så dem...:mums::mums::mums:

 

Så passer det fint, at jeg syntes en tur til Norge snart, kunne være passende... Rosetter holder altså. Og også blik! Alt mit ligger i en kasse (kun nogle BIS rosetter der får lov at hænge i bilen), men bliver så glad når jeg får det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så passer det fint, at jeg syntes en tur til Norge snart, kunne være passende... Rosetter holder altså. Og også blik! Alt mit ligger i en kasse (kun nogle BIS rosetter der får lov at hænge i bilen), men bliver så glad når jeg får det!

 

Den der jagtstue manden vil bygge til sommerhuset, kan den ikke blive roset/blik-rum i stedet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Den der jagtstue manden vil bygge til sommerhuset, kan den ikke blive roset/blik-rum i stedet?

 

Tanken er at der skal være to rum. Så et kan vel være jagtstue, og det andet rosetblikstue...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Hvad skal gæsterne i øvrigt også med tag over hovedet. I kan vel spænde hængekøjer op i træerne:mrgreen:

 

Naturligvis, og hvis det regner, må de rydde trofæer og rosetter lidt til side.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Så passer det fint, at jeg syntes en tur til Norge snart, kunne være passende... Rosetter holder altså. Og også blik! Alt mit ligger i en kasse (kun nogle BIS rosetter der får lov at hænge i bilen), men bliver så glad når jeg får det!

 

 

Du kan se rosetterne hun købte på dette link....http://samoyeddogs.dk/Shows/Show_Helsinki_08.html

 

De er bare SÅ fantastiske...:blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Hold da op, sikken liste! :shock:

 

-Tænk at have en verdens vinder! -De må vist have det sådan her: :banan:

 

det ved jeg nu ikke.. Anders har da vundet mit hjerte, og jeg har det iværtilfald sådan :banan: :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mihelu
Du spørger bare løs, når der er noget der giver anledning til forundring. Mellem os medlemmer er der mange års erfaring at trække på. Plus et par google mestre.

 

Sikke en kedelig start med en brækket albue. Godt det er lagt bag jer. Tyskland er stedet hvis man vil hjemhente blik i forskellige afskygninger. Det er fantastisk. Sverige har jeg netop opdaget er stedet for rosetter. Og alle steder er spændende ture, med masser af hygge.

 

Kan man ikke lokke dig til at starte en tråd og præsentere dig selv (så vi ikke låner denne tråd til off topic fyld som jeg er god til). Er nysgerrig på hvilken hund du har, og se billeder. Gerne med pokal, så jeg kan blive lidt misundelig.

 

Ja det var en kedelig start. Heldigvis kommenterer dommerne det ikke, og hun virker ikke til at have mén efter det så...

Men jo, starter gerne en tråd. Men er det en præsentations tråd vi er ude i så? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Ja det var en kedelig start. Heldigvis kommenterer dommerne det ikke, og hun virker ikke til at have mén efter det så...

Men jo, starter gerne en tråd. Men er det en præsentations tråd vi er ude i så? :-)

 

Ja, da :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Yvonne Frederiksen

Hej

 

Lige en af de nye titler i DKK.

Vi har nu fået titlen Dansk Vinder lige som Svensk- og Norsk Vinder. Sammen med KBHV har vi så nu 2 titler i Danmark om året.

Titlen uddeles om søndagen i Herning.

 

Dansk Vinder: DV09 (år)

 

Peter

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...