Hop til indhold

Udstilling i Jels 24/25 maj


Recommended Posts

Nej hvor godt.. og der er Milo lige præcis blevet 3 måneder.. Så kan I udstille ham *lokke lokke smiske smiske* :blink:

 

Du veeed jo godt, at vi ikke vil have ham løveklippet :mrgreen: Og så kan det jo desværre ikke lade sig gøre :cry: Men vi vil rigtig gerne bakke op om, hvis det engang lykkes dig, at stable en familiehunds-klasse (eller hvad det nu hedder :oops:) på benene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Du veeed jo godt, at vi ikke vil have ham løveklippet :mrgreen: Og så kan det jo desværre ikke lade sig gøre :cry: Men vi vil rigtig gerne bakke op om, hvis det engang lykkes dig, at stable en familiehunds-klasse (eller hvad det nu hedder :oops:) på benene :blink:

Jamen Eva , pelsen vokser hurtigt ud igen når de er så små :blink: *lokke lokke fra min side også*

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det ER en fordel med det der løveklip altså ... nu har jeg to langhårshunde - og jeg kan godt se, hvem der er lettest at passe - og er mest hygiejnisk :mrgreen: ... Men indrømmet - at hvis jeg ikke skulle udstille ville jeg nok heller ikke ha valgt klippet ... men altså - nu kunne jeg jeg ikke forestille mgi at hun så anderledes ud hende bettebimsen :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...