Gæst Lusen Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Jeg glæder mig vildt til i næste uge, for Suzi skal begynde til hundesvømning med solarium og massage. Hvorfor ? jow for det første fordi hun skal opereres til efteråret (løst knæ) og ligeså meget fordi hun skal have det godt. (de tre andre begynder til efteråret:blink:) Beslutningen kom fordi hun skal have ordnet sit løse knæ og jeg helt klart mener at hun vil være godt rustet med nogle gode muskler inden og så er hun også blevet vant til det når hun skal genoptrænes. Solarium efter svømning og sidst massage mon ikke hun vil nyde det ? Har andre herinde erfaring med disse ting og hvordan gik det første gang Gode råd modtages meget gerne for vi har aldrig prøvet det før... men vi glæder os og håber der bliver tid til foto.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg har aldrig prøvet det, og sidder her og er noget forundret over solariet, hvad gør det godt for? Men jeg er overbevist om at hun vil nyde svømningen og massagen, heldige hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 varmer og afslapper musklerne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 varmer og afslapper musklerne? Det kan selvfølgelig være, men jeg kan ikke lade være med at tænke på om solarie ikke er lige så skadeligt for hunde som det er for os mennesker? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Det kan selvfølgelig være, men jeg kan ikke lade være med at tænke på om solarie ikke er lige så skadeligt for hunde som det er for os mennesker? Hvis det er sådan et solarie, som man også bruger til heste, så er det "bare" varmelamper - altså ingen UV-stråler. ¨ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hvis det er sådan et solarie, som man også bruger til heste, så er det "bare" varmelamper - altså ingen UV-stråler. ¨ Ok, det var jeg ikke klar over, så er det jo noget helt andet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Ok, det var jeg ikke klar over, så er det jo noget helt andet :5up: Jeg kan ikke linke direkte, men hvis du på Karmdal Wellness Center - Hunde går ind under hundesvømning, er der et billede af solariet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg kan ikke linke direkte, men hvis du på Karmdal Wellness Center - Hunde går ind under hundesvømning, er der et billede af solariet Ja, det ligner jo bare nogle almindelig varmelamper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeps.... det er lige netop der hun skal starte på fredag :5up: hun skal vænnes til solariet/varmen, fordi hun ugen efter skal starte med massage og jeg er sikker på at den gode varme vil lette det for hende under massagen. jeg er mere spændt på hva tøsen siger til at skulle ud og svømme i et bassing :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 (rettet) Jeps.... det er lige netop der hun skal starte på fredag :5up: hun skal vænnes til solariet/varmen, fordi hun ugen efter skal starte med massage og jeg er sikker på at den gode varme vil lette det for hende under massagen. jeg er mere spændt på hva tøsen siger til at skulle ud og svømme i et bassing :slem: Hun er en sej lille tøs, så hun skal nok vise det bassin hvem der bestemmer Og så er hun også jordens mest forkælede tøs, hvor bliver det altså bare godt for hende Redigeret August 1, 2010 af Lonny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg glæder mig vildt til i næste uge, for Suzi skal begynde til hundesvømning med solarium og massage.Hvorfor ? jow for det første fordi hun skal opereres til efteråret (løst knæ) og ligeså meget fordi hun skal have det godt. (de tre andre begynder til efteråret:blink:) Beslutningen kom fordi hun skal have ordnet sit løse knæ og jeg helt klart mener at hun vil være godt rustet med nogle gode muskler inden og så er hun også blevet vant til det når hun skal genoptrænes. Solarium efter svømning og sidst massage mon ikke hun vil nyde det ? Har andre herinde erfaring med disse ting og hvordan gik det første gang Gode råd modtages meget gerne for vi har aldrig prøvet det før... men vi glæder os og håber der bliver tid til foto.. Hvem der bare var hund hos dig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Så var vi afsted igår og besluttede at tage Jill med så Suzi ikke var alene, Marcus var med og det var rigtig hyggeligt da vi have hallen for os selv og hundene indimellem kunne løbe frit og hygge. Vi kom ikke i solaium da det var dejligt varmt udenfor, men godbidder og råhygge var der ikke mangel på. Suzi svømmede hele 150 m ialt og lille Jill tog 125 m. Jill : [media] [/media] Suzi : [media] [/media] Suzi fik ros fordi hun lå meget højt i vandet... hvorfor aner jeg ikke men en ting er sikkert... hun fik brugt sine ben og det var en fornøjelse at se dem pjatte bagefter i hallen. [ATTACH]30885[/ATTACH] [ATTACH]30886[/ATTACH] [ATTACH]30887[/ATTACH] [ATTACH]30888[/ATTACH] [ATTACH]30889[/ATTACH] Næste fredag tager vi afsted igen og så begynder vi på 2 gange om ugen. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Hvor er de gode, de så da begge helt trygge ud ved den svømmetur :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Hvem der bare var hund hos dig :blink: Lige mine ord! Ser hyggeligt ud Svømmeprinsessen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Hvor er de gode, de så da begge helt trygge ud ved den svømmetur :5up: He he ... Jill´s første tur var et syn for guderne.. hun er jo en lille varmenarkoman og når det regner skal haveparasollen være slået op så prinsessen ikke bliver våd ... he he :stupid: men ved tur nr.2 begyndte hun at svømme rigtigt.:5up: Lige mine ord! Ser hyggeligt ud Svømmeprinsessen. taaark... vi havde en super dag og om fredagen har Marcus sagt at han vil med og så tager vi to hunde med, om tirsdagen tager jeg afsted alene med Suzi. selvom der er ca.75 km hver vej så er det oplevelsen værd og de har jo kanon godt af det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret August 7, 2010 Rapporter Share Besvaret August 7, 2010 Og sådan ser man så ud om aften når man har været til svømning .... [ATTACH]30921[/ATTACH] tyns det var så sødt at jeg bare måtte dele det med jer !! Elsker den møjhund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts