Hop til indhold

Shih Tzu


Flaffy,Zozo,Luna
 Share

Recommended Posts

Gæst Yvonne Frederiksen
Tak!! Ja nu fik jeg alligevel købt for små 1000 kr af tingeltangel... Men det render jo hurtigt op :-D

 

Jeg kommer nok hjem med hende kl 20 søndag. Hvad er det første jeg skal gøre?? Og hvad med tisseri??:confused:

 

Må sige at det undrer mig lidt at Du har brug for hjælp til så "simpelt" et spørgsmål. Det skulle opdrætter jo meget gerne have gået igennem med Dig så Du trygt og roligt kan hjælpe Din lille ny!!

 

Hvor gammel er hun når Du får hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Yvonne Frederiksen
Synes jeg lige ville dele en fantastisk opdagelse mod pelsproblemer som knuder og filter.

Jeg har en hundeboutique i Kbh og havde en sælger af pelsplejeprodukter og meget dygtig hundefrisør på besøg i min forretning. Jeg fortalte om mine frustrationer da begge mine hunde var fyldt med knuder og jeg havde forsøgt alt. Hun viste mig så noget der hed en Matt breaker, den tog simpelthen og skar knuderne op meget forsigtigt uden at ødelægge længden og pelsen, derefter børster man efter med en kam med ca 0,4 cm mellem tænderne som fjerne de små udredte knuder. Hurra for en opfindelse.

Nu børster jeg mine hunde igennem hver 14 dag inden de kommer i bad og der er ingen knuder mere! Oftere behøver jeg ikke børste dem. Hvis de så skal være fine eller børstes for hyggens skyld har jeg en fin børste der hedder mason peason som ikke slider pelsen. Den er også genial!

 

Og så lige en undren.. der er mange der skriver at shih tzu ikke gøer.. :-D det GØR de. Shih tzu er en race der tidligere blev opdrættet til at vogte templer, derfor vil de altid vogte deres domæne -hvilket jeg må sige at mine gør ganske godt;-)

 

Min erfaring med pelspleje er at Du skal frisere Din hund hver dag specielt hvis den bliver bamseklippet. Også når pelsskiftet sker er Du nødt til at bruge ekstra tid. Derudover skal Shih Tzu helst vaskes hver 10. til 14 dag da en ren pels er meget nemmere at arbejde med. Jo bedre pelsen er plejet så Du ikke har en masse forskellige længder des nemmere vil den blive at holde.

 

Jeg syntes det er meget forskelligt hvor meget hundene gør. Vi har nu i kennelen opdrættet 123 hvalpe og det er kun de fåtal der gør umotiveret.

 

Kan også fortælle at det var Lhasa Apso der blev opdrættet til at være vagthunde i templerne og Shih Tzu opdrættet til at vogte over de dødes ånder indtil de steg til himmelsk. Shih Tzu betragtes som en hellig hund og frit oversat kan man sige at det er dødsdrage hunden. Drage på kinesisk er jo = med lykke og derfor siger vi at det er dødslykke hunden. Når en Shih Tzu entrer Dit hjem siges det også at den bringer lykken med ind. Det kan vi ihvertfald bekræfte da vi nu har haft denne vidunderlige lille race i vort hjem i 16 år. De går bare så godt sammen og vi behøver ikke at skille hundene ad. Selvom pigerne er i løb så kan drengene godt finde ud af at leve sammen. Det er bare så skønt.

 

De små babyer får lov til at være i flokken fra de er 5 uger og kommer kun i aflukke når de sover og spiser. ALLE er så søde ved dem også selv de gamle hunde. Det er simpelthen en fornøjelse at have hvalpe og se hvordan de vokser op og lærer hundesprog og derved trives godt når de forlader vores hjem 10 til 12 uger gamle.

 

Vidste Du at Shih Tzu er tættere på ulven genetisk end en Schæferhund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hej kæreste Annette. Stort tillykke med Din nye hund. Kan fortælle Dig at vores elskede Ben-Ja-Min lever i bedste velgående. Han runder 9 år den 20.12.2008 og sidste år blev han far for første gang. 3 piger og een dreng. Det blev bare så dejligt et kuld.

 

Hvilken udstilling mener Du 30.08? Jeg har jo desværre været alvorligt syg og vi holdt vores sølvbryllup 18.12 på hospitalet. SUK Men nu er jeg heldigvis OK igen og næste år kan jeg deltage i udstillinger igen.

 

Vil Du give Jette et knuser fra os allesammen fra os.

 

Krammer, Yvonne

 

Han er også en lækker lille sag ham Ben-ja-min så hvis hvalpene bare er blevet halvt så lækre som ham, så er det ret godt :blink:

 

Det kan godt være at det er mig der får byttet lidt rundt og at det i virkeligheden er Retrieverklubben der har udstilling den 30/8 :oops: Noomi skal i hvert fald udstilles den dag, så mon ikke jeg får styr på hvem det er inden? :lol:

 

Dejligt at du er på toppen igen, så ses vi bare næste år :-D Peter render jeg jo ind i med jævne mellemrum, han har også hilst på Noomi oppe i Hillerød :-D

 

Jeg skal nok hilse Jette, hun er på ferie i Tyskland lige nu med mand og hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst 1.gangs-ejer

Jamen jeg synes ikke det er en simpel ting for os.

Men jeg ser bare hvordan det går og prøver hvad jeg føler er rigtigt i de situationer vi nu kommer i.

 

Når man ALDRIG har haft hund før er man jo lidt på herrens mark og det med at læse bøger gør jeg lidt men synes man blir meget forvirret hvis jeg læser for meget.

 

Det er lidt som at få et barn. Man ved heller ikke hvad man kommer hjem med og så gør man jo bare sit bedste :blink: og der blir man også forvirret af at læse bøger. For jeg tror ikke der en nogen hund eller baby der passer 100% efter bøgerne.

 

Hun er 11 uger på mandag. Jeg har min søn på 6 år og min mor med i bilen. Det er jo en køretur på 4 timer hver vej (men hvad gør man ikke for at få den helt rigtige hvalp?!) og vi tar selvfølgelig en del stop og så er jeg nok vågen det meste om natten. Så kan det vel ikke gå helt galt - vel?!?!? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg synes ikke det er en simpel ting for os.

Men jeg ser bare hvordan det går og prøver hvad jeg føler er rigtigt i de situationer vi nu kommer i.

 

 

Jeg tror bestemt ikke at Yvonne mente at det var en simpelt ting for jer, men at det er noget opdrætter burde have gennemgået med jer, især når I ikke har haft hund før. Men så er det dejligt at du har fundet herind, så bare spørg løs, jeg er sikker på at Yvonne og alle andre som kan bidrage med noget vil være glade for at hjælpe :-D Der opstår mange mærkelige spørgsmål når man får en hvalp i huset og gerne vil gøre det så godt som muligt :blink: (og her taler jeg af erfaring :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er skam helt klar...

 

Jeg tænkte bare om i lod jeres gå og kigge lidt selv mens i holder øje. Og når det er så sent på dagen/aftenen, om man skal tage den med i soveværelset om natten eller sove i stuen, så man nemt kan komme ud (har nemlig soveværelse ovenpå). :oops:

 

Fire timers køretur går let og elegant, og det vil nok ikke være nødvendig at stoppe mere end en enkelt gang på vejen for at tisse. Hun vil måske syntes bedst om at sidde på skødet hos en af dine passagerer, hvilket jeg ville lade hende gøre denne ene gang (hunde skal jo som bekendt også transporteres forsvarligt - et bur er en god løsning fremover).

 

Hvis du kommer hjem kl. 20 er der god tid til at lade hende dampe af og blive klar til natten. Når hun kommer ind i jeres hjem, lad hende da selv undersøge tingene i eget tempo. Selvom det sikkert bliver svært for dine unger ikke at "kaste sig over hende" med al deres kærlighed.

 

Sørg for at tage hende ud når hun har leget, sovet, spist eller været "oppe at køre" eksempelvis over gæster. Den remse kan du gøre brug af med succes mange måneder endnu. Renlighedstræning generelt står der jo også masser om i den bog du har fra biblioteket.

 

Vedrørende sted at sove den første nat, syntes jeg det afhænger af hvordan det skal fungere fremover. Skal hun sove i soveværelset, så tag hende med derind. Skal hun have sin kurv et andet sted, så tag en madras ned i stuen, og sov der med hende den første nat. Tror i øvrigt godt hun kan holde sig næsten hele natten, så ingen grund til at våge over hende.

 

Det er en god idé at sove i pyjamas (eller andet udstyr eventuelle naboer kan holde ud at se en i), da morgentisning skal gå hurtigt. Der er ikke tid til at lade hende gå for meget rundt. Min på 12 uger ryger fortsat på armen så snart hun begynder at røre på sig første gang, og bliver først sat ned når vi er ude. På alle andre tissetidspunkter klarer hun fint selv at følge med til døren når jeg mener det er tid til en tur ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er skam helt klar...

 

Jeg tænkte bare om i lod jeres gå og kigge lidt selv mens i holder øje. Og når det er så sent på dagen/aftenen, om man skal tage den med i soveværelset om natten eller sove i stuen, så man nemt kan komme ud (har nemlig soveværelse ovenpå). :oops:

 

Hejsa. Tillykke med at du også har valgt denne dejlige race.

Vi er også førstegangs hundeejer. Vi fik vores Soffi - den dejligste Shih Tzu i marts måned - og jeg læste flere bøger, talte med flere hundeejere og fik rigtig megen instruktion af "moderen" inden vi fik hende hjem. Alligevel er der opstået mange forskellige spørgsmål, og jeg har fået meget hjælp her i hunde-forum, så bare spørg løs, der er altid nogen, der er parate til at hjælpe.

Somme tider er svarene lidt bombastiske, men lad dig ikke slå ud, jeg tror det er rigtig godt ment.

Vi havde Soffi til at sove i en kurv mellem os i sengen den første halvanden uge, og det gik fint, vi var ude ca. en gang hver nat. Resten af tiden sov hun.

Så prøvede jeg at sætte hende på gulvet i kurven, men hun var frygtelig urolig, og hverken hun eller jeg fik meget søvn den første nat. Efter en snak med min hundetræner, satte jeg kurven i bryggerset, gav hende hendes yndlingsbamse, sagde godnat, og lukkede døren.

Jeg må indrømme, at jeg kunne næsten ikke klare det, jeg syntes det var så synd for hende, at hun skulle være der alene - - M-E-N - hun sagde ikke et kny, og næste morgen da jeg forsigtigt lukkede døren op, fik jeg den mest utrolig kærlige modtagelse, og hun havde IKKE lavet noget som helst på gulvet.

I dag - hvor hun er så godt som renlig (i hvert fald om natten) har hun en kurv i soveværelset, og starter som regel med at ligge i sengen hos mig, når jeg så siger godnat og slukker lyset, hopper hun som regel ned i sin kurv og sover hele natten.

Men jeg tror, der er næsten lige så mange forskellige måder at klare det på, som der er hundeejere :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hej Allesammen

Jeg er den lykkelig ejer af Tulle som er en shih tzu på 3 år.

Jeg fik hende ved et tilfælde,Min vennindes datter skulle flytte,og der måtte hun ikke have hund,så vi skulle bare passe hende til hun fik et sted hvor man måtte have hund.Men efter 1 måned kom hun med papirene på Tulle.Så nu har vi haft hende et år,og hun er en lækker lille hund,som elsker at køre bil og lege med legtøj og bolde.

 

:vinken: Lonse65

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Allesammen

Jeg er den lykkelig ejer af Tulle som er en shih tzu på 3 år.

Jeg fik hende ved et tilfælde,Min vennindes datter skulle flytte,og der måtte hun ikke have hund,så vi skulle bare passe hende til hun fik et sted hvor man måtte have hund.Men efter 1 måned kom hun med papirene på Tulle.Så nu har vi haft hende et år,og hun er en lækker lille hund,som elsker at køre bil og lege med legtøj og bolde.

 

:vinken: Lonse65

 

Vil bare lige sige - velkommen til - hun er da også rigtig dejlig.

 

Men hvilken shih tzu er ikke det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Allesammen

Jeg er den lykkelig ejer af Tulle som er en shih tzu på 3 år.

Jeg fik hende ved et tilfælde,Min vennindes datter skulle flytte,og der måtte hun ikke have hund,så vi skulle bare passe hende til hun fik et sted hvor man måtte have hund.Men efter 1 måned kom hun med papirene på Tulle.Så nu har vi haft hende et år,og hun er en lækker lille hund,som elsker at køre bil og lege med legtøj og bolde.

 

:vinken: Lonse65

 

 

Hej Lone

 

velkommen til :-D

 

Hvor er Tulle bare dejlig :-D Men som Frandsen skriver det er Shih Tzu jo bare :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ambrosiusmoller

Hejsa allesammen

Min mand og jeg vil gerne have en Shih Tzu og vil derfor rigtig gerne høre hvor I har købt jeres lille guldklump og hvad man skal passe på ved racen(her tænker jeg sygdomsmæssigt)

 

Håber I kan hjælpe :)

 

Hilsen Majbrit

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa allesammen

Min mand og jeg vil gerne have en Shih Tzu og vil derfor rigtig gerne høre hvor I har købt jeres lille guldklump og hvad man skal passe på ved racen(her tænker jeg sygdomsmæssigt)

 

Håber I kan hjælpe :)

 

Hilsen Majbrit

 

 

Hej Majbrit

 

Luna kommer fra www.happynoise.dk De har rigtig gode og sunde hunde :5up:

 

Nogle opdrættere tjekker for HD, da der har været tilfælde af det i racen, selvom jeg ikke tror det er ret udbredt. Shih Tzu kan også have navlebrok, Luna har en lille bitte en, der ikke generer.

 

En Shih Tzu er simpelthen bare skøn :-D Men det er jo en ret selvstændig hund ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for velkomsten.

Jeg har også læst at en shih tzu ikke gør ret meget,men det passer ikke på Tulle,hun gør når hun leger,ringer på døren,og nogle gange når hun ser andre hunde.

Da vi fik hende fik hun lov til at sove i sengen,for det gjore hun der hvor hun kom fra,så hun ligger i min side.

 

:vinken: lonse

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst 1.gangs-ejer

Hej og velkommen, Ambrosiusmoller.

 

Vi fik vores første hund for snart 4 uger siden - en shih tzu. Det må jeg sige - en fantastisk race.

Legesyg men rolig, kælen, nem at lære ting og hun fælder ikke og gøer næsten ikke og hun kræver ikke meget motion.

Hun har også navlebrok men ikke påvirket af det.

Pelsen blir redt igennem hver dag (som hyggestund i sofaen) og øjnene og ørerne blir tjekket.

Lad vær med at blive skræmt at det du læser med pelspleje - det gjorde jeg - men nu ser jeg det ikke som et problem. Bare man lige reder hver dag. Men nu skal vores jo også blive ved med at være kort.

 

Vi købte vores hos en privat på sydfyn. Er blevet frarådet af mange men jeg tror vi har været heldige og har fået en sund og rask hund :engel:

 

 

Racen kan klart anbefales!!! :vinken:

 

Held og lykke med Jeres valg!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ifølge min dygtige frisør er det netop en matt breaker man skal bruge da den ikke ødelægger længderne hvis man gør det med blød hånd og man slipper for at klippe i knuden eller pine hunden. Jeg har lige brugt den og jeg skal udstille d 23 så må jeg jo vende tilbage med endeligt svar :)

 

Hej, hvordan gik det med udstillingen og brugen af Matt Breaker.

 

Jeg er stadig meget interesseret, men kan ikke finde forhandlere her i nærheden af Viby J.

 

Jeg har netop i dag forsøgt igen at rede Soffis knuder/filtre ud, og efter en times arbejde og mange godbidder havde jeg ikke engang fået ordnet knuderne helt bag ørerne, og jeg forsøger virkelig at rede hende meget regelmæssigt.

 

Så jeg er meget interesseret i at høre, om du stadig synes den er så god.

Jeg skal ikke udstille med Soffi.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...
Har i hørt/erfaret at Shih Tzu ikke kan være alene så lang tid, eller er det det samme som med andre hunde?

 

 

 

 

Vi har en Shih Tzu på 16 md. Hun har ikke problemer med at være alene.

Jeg går på arbejde hele dagen - og min mand går til hjerneoptræning efter blodprop 3 halve og 1 hel dag hver uge.

 

Og Soffi har tilsyneladende ingen problemer med at være alene hjemme. Hun sidder lige så pænt i gangen og kigger på os, når vi går. Vi har vænnet os til at sige farvel til hende, når vi går - i stedet for at liste os ud, så hun ikke ser det - og den der går sidst giver hende en godbids-stang, så hun forbinder det med noget hyggeligt.

 

Men vi er også meget opmærksomme på, at hun bliver luftet inden. Min mand går med hende hver morgen i 1/2 - 3/4 time. (Vi går selvfølgelig også med hende på andre tider af dagen).

 

Når vi kommer hjem - og det er lige meget hvem af os - så får vi selvfølgelig den helt store velkomst - hun gøer ikke - men hun farer rundt om benene på os, og lægger sig ned på ryggen for at blive nusset på maven, og det giver vi os tid til.

 

Men den velkomst får vi såmænd også, hvis vi bare har været væk i 1 time.

 

Hun laver aldrig ulykker, når vi er væk - jeg har faktisk indtryk af, at hun ligger og sover med sin uundværlige sovebamse.

 

 

 

PS: Hun er for øvrigt den dejligste og kærligste hund man kan forestille sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Yvonne Frederiksen

Desværre har jeg ikke så meget tid til hundeforum og diverse andre forum. Men jeg vil så gerne give et besyv med når jeg kan. Naturligvis findes der ALTID individer der kan klare det helt utrolige. MEN - når mine babyer bliver overgivet til nye hjem så er det altid mig på sinde de små IKKE skal være alt for meget alene hjemme. Jeg ved godt det indsnævre mit "kundepotientale" men det gør absolut ingen ting.

 

Tænk på der hver eneste år i vores lille dejlige Danmark aflives fra 12. - 15.000 hunde på grund af adfærdsvanskeligeheder. DET er altså så forfærdeligt. Og alt for meget!!

 

Nu er det sidste at KAMP hunde skal forbydes og endda taget op i Folketinget. Vi i vores omgang med hunde syntes så absolut ikke der skal forbydes nogen race i Danmark. Men der SKAL tages restriktioner i gang som f.eks. mundkurv. Der findes super ansvarsfulde opdrættere i Danmark med denne race.

 

Når mine elskede babyer forlader vores trygge favn så er det ALTID til super ansvarsfulde familier. Vi går gerne på hjemmebesøg og vi "tæsker" menneskene igennem for at de kan blive ansvarsfulde hundeejere. Nogle familier syntes jeg er ALT for meget - men det er altså OK. Så kan de jo bare anskaffe sig en hvalp andetsted.

 

For at vende tilbage med hvorledes specielt Shih Tzu kan være alene hjemme - så er det for min del utroligt vigtigt at det først optrappes efter hunden er 9 måneder og derover. Ikke alene for Shih Tzu men faktisk for ALLE racer.

 

Min mand Peter og jeg har arbejdet med dyr i 28 år nu og INGEN flokindivider trives ALENE. Shih Tzu er en yderst intilligent hund og tro ikke de bare finder sig i hvad som helst. De ELSKER deres familie og trives bedst når alle er samlet.

 

Hvorfor anskaffe sig en pragtfuld lille baby hvalp, hvis ikke der findes tid til den trives?

 

Hvorfor skal lille baby rejse hjemmefra bare 8 uger gammel når det viser sig det er den mest angsfulde periode i babys liv?

 

Hvorfor anskaffe sig en baby fra en HUNDEHANDLER når nu vi ved det kan gå så grueligt galt.

 

Hvorfor er det så svært at forstå en hund er et dejligt medlem af flokken og de bare ønsker alt skal fungere hvis bare de kan "finde" deres matriak.

 

Mange kærlige hilsener fra kennel Big Choice - der finder tid til at opdrætte ca. 9 hvalpe om året.

 

FORDI vi elsker dem og ikke kan lade være.

 

FORDI vi vil have tid til at nyde dem.

 

FORDI hver eneste baby er vores guldklumper der har fortjent et godt liv.

 

FORDI vi simpelthen elsker denne vidunerlige race der er så stærk og sund. Vores elskede Mei-Li er ikke hos os mere - men hun blev over 15 år. Hvilken ære at hun lige netop ønskede at blive født hos os.

 

Yvonne :0)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Findusmor

Hejsa!

Ville bare lige sige hej, synes det er dejligt, at der findes sådan et sted her, så man kan dele sine erfaringer med de dejlige shih tzu'er!

Jeg har haft min skønne Findus i 6 uger nu, og kunne simpelthen ikke undvære ham længere, han er så dejlig.

Det er også nogle dejlige billeder I har, skønt at se dem!

De bedste hilsener

Camilla og Findus

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Vi har købt Soffi af nogle venner ved Ikast, der selv har 2. Den ene er Soffis mor og den anden er hendes farmor :-)

 

De har ikke stamtavle, men er udelukkende blevet parret med andre Shih Tzu'er med stamtavler. Så de skulle være "ægte".

 

Jeg skal ikke på udstilling, så jeg går ikke op i om hun har stamtavle eller ej.

 

De havde længe spurgt om ikke vi ville have en hvalp, men min mand har altid sagt: "nej, jeg skal have en "rigtig" hund :shock: "

 

Men da han så kom hjem med sin hjerneskade, bestemte vi os for at få en hund, og da vi skulle ned til vore venner og have kaffe, så kunne han jo lige se deres Shih Tzu'er. Og da en af dem hoppede op til ham og nussede ham, så var han bare solgt. Sådan en skulle vi have.

 

Jeg spurgte om han var sikker på vi ikke skulle se på en "rigtig" hund i stedet for. Nej, nej - det skulle være en Shih Tzu.

 

Og han har IKKE fortrudt :5up:

 

[ATTACH]554[/ATTACH] Det er ikke helt godt, men sådan ser Soffi ud, efter hun er blevet klippet.

Hej, jeg kiggede bare lige i denne tråd, nej hvor er han sød, ikke til at stå for! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, jeg kiggede bare lige i denne tråd, nej hvor er han sød, ikke til at stå for! :-D

 

Tak skal du ha' - vi synes bestemt også Soffi stadig er sød - og nu har hun lige i øjeblikket en plejesøster - Zoye. :kys:

De to leger så meget i haven, at de snart har slidt græsset helt væk i midten :-) Jeg har faktisk kun én ting, jeg er rigtig træt af - Shih Tzu'er gøer jo normalt ikke meget - siger man, MEN når de to her er i haven, så gøer Soffi lige så snart, der kommer nogle voksne forbi på fortovet, som er lige udenfor vores have. Og vi har en affaldsø lige uden for vores have, som også bliver besøgt tit, og så bliver der også gøet behørigt af dem, der kommer der.

Og ikke nok med at hun gøer, nu har Zoye også lært at gø. :cry:Og de bliver ved lige så længe, de kan se/høre dem der går forbi, og da vi har en hjørnegrund kan det jo godt tage sin tid, før de bliver stille igen.

Jeg synes jeg har prøvet alt, været ude i haven med dem og afledt deres opmærksomhed, når der kom nogle, sådan at de ikke gøede, og så ROSTE jeg dem bagefter for at være dygtig. Men lige så snart jeg ikke er der , så gøer de igen.

Så har jeg også brugt det, at hver gang de har gøet, så er jeg straks gået ud og har gennet dem ind i huset og lukket døren, så troede jeg måske de forbandt det med noget kedeligt, da de gerne vil være ude. Men nu har jeg prøvet det mange gange, og det har åbenbart heller ingen effekt.

Så jeg kunne godt tænke mig at høre, om nogen af jer har erfaringer på dette område. :confused:

 

 

 

76abcf8271e09f1341dc7968e0fde504_9665.jpg?dl=1252052210

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
  • 1 year later...
Gæst shihmutte

Vil lige melde mig og min lille shih tzu til her på siden, jeg har nu haft hende i lidt mere end en måned og hun er bare helt fantastisk ;o) har været vant til store slædehunde med stor selvstændighed og er glædeligt overrasket over hendes glæde og tillid når vi leger og træner. vedhæfter lige et billedMisoghhund 003.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...