Ulla H Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Jeg fik jo hvalpe den 2 den jan 2010. Jeg havde seriøse forespørgsler på tæver og fik så kun hanhvalpe. Og i marts gik salget næsten helt ned pga vejret og pludselig så var den sidste jo lidt stor. Og så dukkede de nye kuld op, så derpå DKK´s hvalpeliste heletiden var mellem 15-22 kuld af racen. Jeg har annonceret flere steder og brugt rigelig penge på det, og ingen henvendelser. Så nu bliver Freddy her og starter sin udstillingkarierre i Ballerup til september. Pudsigt nok er han nok den af hvalpene med mest udstillingspotientiale. Men de andre køberer var interesseret i anden farve. Så nu må vi igang med ringtræning og tilmelding til hvalpe/unghund-træning. Altså foruden den hjemmetræning der er igang. Desværre må hans fars ejer nok fremvise ham i Ballerup, da jeg nok ikke kan løbe i den fart, på mit kunstige knæ. Men jeg er lettet over at have taget denne beslutning, så bare desværre bor jeg med for mange hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TineL Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Ja markedet er skrækkelig pt. også for de hunde der før i tiden var stor efterspørgsel på. Held og lykke med ham og pøj pøj i Ballerup! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg har faktisk gået og tænkt på, om du havde fået ham solgt eller hvordan. Det må være en lettelse at have taget beslutningen om at beholde ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg er også lettet, for noget gammel er han da. Hvis en seriøs køber, der ville træne noget seriøst og tillige udstille , så var han røget, men kun til en jeg kendte, og desværre kender jeg så en der dyrker agility på højt plan med en bror til moderen, men hendes Mand har sagt stop. Så nu bliver problemet så, hvordan vi klarer løbetider på mormor, mor og mormors kusine. Jeg har ikke lyst eller råd til sterilisation af dem alle. Måske finder jeg på noget, så han ikke eller de skal spærres inde. Og så aldrig mere et vinterkuld. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg synes at han er en heldig lille hvalp, der ikke bliver solgt for en slik til hvem som helst... At han så ikke var helt planlagt det er jo som det er.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret August 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Jeg elsker virkelig den Freddy nu og har jo gjordt det fra hans fødsel. Jeg har ellers i over 25 år haft sådan en hjemmestrikket regler vedr hunde, at de der var født med en guldske i munden ( altså fra seriøse DKK kenneler) ikke måtte overstige genbrugshund med stort behov sådan over en 10 års periode. Så man har et standpunkt til ???? Nu har jeg Molly, 10 år cocker Laura , 7 år cocker Nana, 5 1 /2 års græker Debbie, 4 år og Mollys datter Snoopy, 2 års græker Freddy , 7 mdr cocker og Debbie`s søn. Så nu er der lukket for desværre akuthund med behov for hjælp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 jeg kunne godt tænke mig at se et billede af ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind, men han er på min hjemmeside på www.sparkyjoys.dk Og de er de andre så også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind, men han er på min hjemmeside på www.sparkyjoys.dkOg de er de andre så også. Ej de 2 billeder hvor han er møgbeskidt det er da ikke til at stå for! Han ser godt nok skøn ud! Kan godt forstå ærgelsen over at der ikke er købere til alle de hvalpe man får, men skønt der er ansvarlige opdrættere som ikke bare sælger hvalpen til den første den bedste for at slippe af med den :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Hvor er han sød :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Estrid Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Vi var det samme igennem i 2003.....de var endda født i maj, lille pænt kuld 1 han og 1 tæve......men alle ville have hanhunde, så Liv blev ikke solgt....da hun var 5 mdr besluttede vi at beholde hende....da kunne vi ikke forestille os at komme af med hende. Liv var ikke udstillingshund type men hun blev avlsgodkendt og har haft 1 kuld.......kunne sagtens havde fået flere hvis VI havde haft tid og overskud. vi håber på et sidste kuld før hun også er pensionist. Liv's far døde i juli 04, så vi har kun haft 2 løbetider hvor der har været far-datter problematik. Jeg har en gang haft en hvalp som var solgt som 6 ugers men først skulle rejse til hans nye hjem da han var 4½ mdr. (eksport til finland) det var hårdt at sige farvel til en så gammel hvalp......det var nok også de erfaringer der var medvirkende til at Liv endte med at blive her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret August 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2010 En af mine fra sidste kuld var også gammel da han rejse, da han først skulle være lidt ældre til rabiesvacccination og skulle til Grønland. Og mærkeligt nok kom en jeg kender lidt, forbi i dag for at hører om jeg stadig havde ham.Men hendes mand er ikke så interesseret i flere hunde og Freddy han er så ikke til salg mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts