Hop til indhold

2 år senere...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Idag er det præcis 2 år siden at vi hentede Karla hjem :lun:. Lille sort og rund var hun dengang...

 

I dagens anledning lurede jeg tilbage i gemmerne og fandt tråden fra da vi besøgte hende første gang - da hun var 2 uger gammel :hjerte:

[ATTACH]30782[/ATTACH]

 

Der skrev jeg følgende efter besøget...

Jeg er så glad at det er lige ved at jeg bobler indeni :mrgreen: For idag fandt vi vores hvalp og vi kan hente hende hjem i den første uge af august, netop som min 4 uger lange ferie begynder.... Det er helt perfekt.

 

Hun er 2 uger gammel nu og er en blanding af D/S gårdhund, cocker og labrador.

 

Det føltes helt rigtigt i maven denne gang og vi har allerede booket næste besøg om 14 dage når hvalpene er en måned gamle...

 

Her er en meget glad mig :-D med en meget lille betuttet hvalp - som iøvrigt skal hedde Karla.

Det har hele tiden været målet at finde en "arbejdssom" hund, der ikke var for tung, da jeg meget gerne vil dyrke agility med hende når hun bliver gammel nok.... Har løbet agility før i tiden med min nabos gamle hund og har også været til et stævne med Freudika... Så håbet er at vi her ser på en fremtidig agility-stjerne :mrgreen:

 

 

http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/2250-sa-blev-vi-hvalpeejere.html

 

 

Det må man sige gik i opfyldelse :mrgreen:

 

Karla 2 år gammel og så absolut en lille agilitystjerne! :klap:

[ATTACH]30783[/ATTACH]

 

 

Udover det er hun også en utroligt glad og kærlig hund, med en stor personlighed, en skarp intelligens og et godt hjerte...

 

Jeg kunne ikke ønske mig en bedre hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke med karlajubilæet :-D

 

må jeg stille et hurtigt bonusspørgsmål? hvordan fandt du din første tråd? med folk som har skrevet meget, kan man jo kun se de første 8 sider. jeg er den nysgerrige type, der synes, at det er hyggeligt, at læse "de gamles" introduktion herinde, og det har længe irriteret mig, at man ikke kan gå helt tilbage :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke med karlajubilæet :-D

 

må jeg stille et hurtigt bonusspørgsmål? hvordan fandt du din første tråd? med folk som har skrevet meget, kan man jo kun se de første 8 sider. jeg er den nysgerrige type, der synes, at det er hyggeligt, at læse "de gamles" introduktion herinde, og det har længe irriteret mig, at man ikke kan gå helt tilbage :genert:

 

Jeg søgte på mine egne indlæg og ordet "hvalpeejere" (fordi jeg kunne huske hvad indlægget hed :genert:)

 

Tillykke med hende. Tænk som tiden flyver... Og hvor godt, at hun lige netop er det du drømte om .

 

/Mette

 

Ja, det var dejligt at hun blev alt det jeg drømte om... jeg er nu sikker på, at havde hun ikke været en agilitystjerne - så havde hun nok været alt det jeg drømte om alligevel... sådan er det jo så sjovt med de hunde, at drømmen synes ofte at forme sig omkring dem istedetfor den modsatte vej rundt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...