Hop til indhold

mopsen Sally søger lækker mopshan til parring


Gæst Sally&Lullu
 Share

Recommended Posts

Gæst Sally&Lullu

Hej Alle han mops ejere!

Min lille prinsesse Sally er gået i løbetid, og er klar til at skulle blive mor! :vuf:

Hun startede sin løbetid i tirsdags, og er klar i løbet af ugen (torsdag agtig :blink: ) Hvis nogen i kbh området skulle have lyst til at tilbyde deres han mops, så skriv gerne til mig.

Mvh Lullu&Sally :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sally&Lullu

Nej nej da! Det ved jeg skam godt, men ham vi havde en "date" med skulle på ferie, så det var sådan set bare for at høre om der var nogle derude. Forstod ikke lige dit ps? Har skam heller ikke tænkt mig at tage den første og bedste, hvis det er det du tror. Jeg regner så heller ikke med, at folk her inde har hunde med sygdomme. Min hund er tre år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej da! Det ved jeg skam godt, men ham vi havde en "date" med skulle på ferie, så det var sådan set bare for at høre om der var nogle derude. Forstod ikke lige dit ps? Har skam heller ikke tænkt mig at tage den første og bedste, hvis det er det du tror. Jeg regner så heller ikke med, at folk her inde har hunde med sygdomme. Min hund er tre år.

 

Nu tog jeg så dit indlæg bogstaveligt - at hun ville være klar torsdag agtigt?

 

Mht. sygdomme, så er det jo ikke bare sygdomme jeg taler om - men også hofter, øjne og alt muligt andet der bør være undersøgt hos begge dyr - nu ved jeg ikke hvilke problemer der er med mopserne, men der skal nu nok være nogle nedarvede ting gemt i dem også..

 

Men jeg er ikke ekspert overhovedet.. - har kun en kastreret hanhund, som der bestemt ikke skal avles med (han er nemlig fyldt med 'fejl')

 

Ps'et er fordi jeg ikke kan se på billedet hvorvidt din hund er 'voksen' eller ej.. og kunne ikke se det på din profil.. :genert:

 

Men som det foreslåes vil jeg da også henvise til en mopse-klub eller lignende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak therese :) Jeg kan ikke rigtig finde noget fra dem hun er købt af. Men må nok vente til at finde en lækker labs til næste gang :D
Du har ikke købt hende ved en kennel eller?

 

God ide at vente :5up: Så vil jeg anbefale dig at få hende tjekket for arvelige sygdomme og samtidig finde ud af hvilke krav I stiller til hanhunden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

 

Jeg bor i Kbh og har en synes jeg selv, ret fantastisk fawn mops. Han er 3,5år. Hvis du har lyst kan vi sagtens aftale en hunde "date" og se om de kunne være noget for hinanden til næste gang hun er i løb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en rigtig flot mops - han er helt lys med meget flot pels. Meget atypisk er han heller ikke tyk som mange mopser ellers er.

Han er sund og rask og bliver tjekket af dyrelæge hvert år.

 

Skriv evt til mig hvis det har interesse :-)

 

Jacob

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Hej.

 

Jeg bor i Kbh og har en synes jeg selv, ret fantastisk fawn mops. Han er 3,5år. Hvis du har lyst kan vi sagtens aftale en hunde "date" og se om de kunne være noget for hinanden til næste gang hun er i løb.

Hej

 

Vi har en sød hun mops på 3 år med stamtavle og søger en gerne lys men fremfor alt sund og rask mops han med stamtavle parring i december. Kunne vi evt. finde ud af noget? Vi bor i Slangerup men er ofte i København.

 

Med venlig hilsen

Michael Kock

tel. 26182665

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en rigtig flot mops - han er helt lys med meget flot pels. Meget atypisk er han heller ikke tyk som mange mopser ellers er.

Han er sund og rask og bliver tjekket af dyrelæge hvert år.

 

Skriv evt til mig hvis det har interesse :-)

 

Jacob

Hej

 

Vi har en sød hun mops på 3 år med stamtavle og søger en gerne lys men fremfor alt sund og rask mops han med stamtavle parring i december. Kunne vi evt. finde ud af noget? Vi bor i Slangerup men er ofte i København.

 

Med venlig hilsen

Michael Kock

tel. 26182665

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst Tina Topp

Hej jeg har en han-mops hans farve er fawn og sort i ansigtet han er sund og rask og der er krudt i ham jeg bor i Taastrup men tænker om du kan skrive hvis det har interesse så du kan se billeder og omvendt... håber at høre fra dig mit nr er 28926555. mvh Tina Topp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tina Topp

Hej jeg ved ikk om du har fået min besked!!! jeg har en han-mops hans farve er fawn og sort i hovdet ham er sund og rask og har stamtavle jeg søger også selv el tæve til parring tænker om du ikke kan skrive til mig hvis det sku ha interesse da jeg godt ku tænke mig at se nogen billeder af hende!!! mit nr er 28926555. Mvh Tina Topp.

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja okay sorry er ny på siden ups ups beklager jeg... :-)

 

Du skal ikke beklage, det var blot en oplysning :-)

 

Men hvis du er opsat på at din hanhund skal lave hvalpe, så kan du evt. selv oprette en tråd hvor du fortæller om han, hvilken tavle han har, hans resultater på de sundhedsundersøgelser han har fået lavet, præmieringer hvis han har været udstillet osv. Så er det nemmere for en interesseret tæveejer at kontakte dig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...