Hop til indhold

Vigtig information - læs venligst!


Administrator
 Share

Recommended Posts

Øh jeg ved ikke om jeg hører til under en af de nye ? - men jeg læste da tråden fra start da den poppede op - og jeg vil sige, at da jeg læste mig igennem det blev jeg da helt glad for at opdage at det var en gammel tråd, for jeg havde ikke opdaget noget "grimt" eller lign.

 

Min egen reaktion var "pu ha" og nu er det tilladt at fjante :blink: men ret mig, hvis jeg tager fejl.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 166
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes det er fint med den "glade pjatten" hvis den holder sig i de tråde, der er beregnet til DET.

 

 

 

Alderen på denne tråd er ingen undskyldning. Med overskriften "Vigtig information, læs venligst!" vil den da blive læst til evig tid af nye brugere.

 

:(pppppppppppp.........

 

Vil du mene at det er mere seriøst at poste pruttelyde? :confused:

 

Jeg tror admin kender os brugere godt nok til at vide hvor det KAN bære henad (med tråde i alle kategorier vel at bemærke). Mon ikke tråden her har været en reaktion ovenpå nogle uheldige tråde DENGANG. Hvis den var ment som generel info, havde admin nok prikket tråden til sticky og låst den.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil du mene at det er mere seriøst at poste pruttelyde? :confused:

 

Jeg tror admin kender os brugere godt nok til at vide hvor det KAN bære henad (med tråde i alle kategorier vel at bemærke). Mon ikke tråden her har været en reaktion ovenpå nogle uheldige tråde DENGANG. Hvis den var ment som generel info, havde admin nok prikket tråden til sticky og låst den.. :blink:

 

det tror jeg også.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Herregud!. Hvad tror I Admin vil foretrække?. At vi langer ud efter hinanden, med skænderier til følge, eller at vi spammer hans tråd?. Hvis vi gerne vil respektere Admins ønsker tror jeg det første vi kan gøre er at undlade kommentarer som f.eks. denne: Jeg synes I skider på Admin når I bruger denne tråd på den måde, I gør. :shock: eller: --hvorefter nogle af de samme medlemmer fuldstændig misbruger tråden til alverdens lort, som der dårlig nok kan brygges en small-talk tråd på.

 

Synes jeg kan fornemme en vis irritation over vores pjanken herinde. Til det vil jeg bare sige:

 

Jeg ved godt at der som regel bliver pjattet lidt i en tråd (nogle vil nok kalde det humor) :shock: når den har kørt lidt, men jeg oplever altså at folk får svar på de spørgsmål de stiller. Og det er vel det vigtigste. :5up:

 

Folk stiller spørgsmål og vi svarer så godt vi kan,... at nogle så syntes at alle skal være ligeså tørre som Gravballemanden,... er det ikke bare et udtryk for folks forskellige opfattelse af humor?.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Herregud!. Hvad tror I Admin vil foretrække?. At vi langer ud efter hinanden, med skænderier til følge, eller at vi spammer hans tråd?. Hvis vi gerne vil respektere Admins ønsker tror jeg det første vi kan gøre er at undlade kommentarer som f.eks. denne: Jeg synes I skider på Admin når I bruger denne tråd på den måde, I gør. :shock: eller: --hvorefter nogle af de samme medlemmer fuldstændig misbruger tråden til alverdens lort, som der dårlig nok kan brygges en small-talk tråd på.

 

Synes jeg kan fornemme en vis irritation over vores pjanken herinde. Til det vil jeg bare sige:

 

Jeg ved godt at der som regel bliver pjattet lidt i en tråd (nogle vil nok kalde det humor) :shock: når den har kørt lidt, men jeg oplever altså at folk får svar på de spørgsmål de stiller. Og det er vel det vigtigste. :5up:

 

Folk stiller spørgsmål og vi svarer så godt vi kan,... at nogle så syntes at alle skal være ligeså tørre som Gravballemanden,... er det ikke bare et udtryk for folks forskellige opfattelse af humor?.

 

Jeg kunne ikke være mere enig :5up: Jeg synes nemlig også at der kommer seriøse besvarelser samtidig med alt pjatteriet. Det er derfor jeg er så glad for at være her, pga. humor og seriøsitet i en stor glad forvirring :5up: :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne ikke være mere enig :5up: Jeg synes nemlig også at der kommer seriøse besvarelser samtidig med alt pjatteriet. Det er derfor jeg er så glad for at være her, pga. humor og seriøsitet i en stor glad forvirring :5up: :mrgreen:

 

b015.gif Helt enig.

 

Tør ikke give dig hverken tak eller karma, af frygt for at virke klikedannende n020.gif men jeg giver gerne en kop gløgg m. æbleskiver i parken en dag. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Siger dine prutter kun ppppppppppp?... :shock:

 

Wauwww....

 

Er det så dig de kalder for "snigeren" ude i byen?

 

 

Det er jo Birgitta's der siger sådant. Tror faktisk endda det skal læses med stumt P, altså ud over det første.. :mrgreen:

 

Nej, mine er vist mere i stil med en fuldt lastet Scania med hænger, der trækker op ad bakke :engel::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo Birgitta's der siger sådant. Tror faktisk endda det skal læses med stumt P, altså ud over det første.. :mrgreen:

 

Arh... Min misforståelse.

 

Nej, mine er vist mere i stil med en fuldt lastet Scania med hænger, der trækker op ad bakke :engel::5up:

 

OK, ja... Skal der være fest så lad der være fest. Også mit motto.

Der er ingen grund til at liste langs væggene i jagt på finesse.

 

Jamen velkommen i klubben, jeg har (lyd)billedet g080.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

NU blev tråden da rigtig seriøs - :mrgreen::mrgreen:

 

Hvor er det altså dejligt med et morgengrin når man er på arbejde og er ved at blive syg ......

 

Ha en god dag - forhåbentligt uden ppppp

 

Tak skal du have og lige over...

 

Der skal være en vis grad af seriøsitet i en tråd efter min mening, og når andre ikke kan finde ud af det, så må man jo byde ind efter bedste evne :engel:

 

Da jeg er vegetar hedder det ikke ppp..., det hedder fibersprængninger...

 

Rigtig god bedring til dig og fortsæt med at grine det er god motion for mavemusklerne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

---Og det indlæg har fået "tak" fra 10 medlemmer. :neutral:

 

Admin har oprettet tråden under "Information>Diverse" under titlen "Vigtig information".

---Det er IKKE "Løs snak-tråd".

 

Jeg synes I skider på Admin når I bruger denne tråd på den måde, I gør. :shock:

 

Birgitta, jeg tror altså ikke at nogen her mangler respekt for Admin og synes bestemt ikke, at der bliver dumpet afføring på ham på nogen måde.

 

Der er en grad af løs snak i stort set alle tråde og for mig viser det hvor meget man hygger sig med hinanden herinde.

 

Jeg beklager hvis du føler dig forulempet på Admins vegne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...