Hop til indhold

Hvad dufter din hund af idag

Recommended Posts

Gæst bombastic

Jeg høre tit, hunde lugter.

Det eneste tidspunkt min hund lugter på er når han finder noget spildt gylle eller en død fiks at rulle sig i. (sker heldigvis sjælent)

Men idag der dufter Bombastic af rå ukogte nudler.....

Ja det gør han, ved ikke hvorfor.

Jeg elsker duften af min hund, jeg kan putte mig helt ned i hans pæls og bare dufte.... Jeg er vist lidt mærklig.

Hvad med din hund, dufter eller lugter den?

Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bombastic
Karla dufter vist bare af sig selv idag... jeg kan godt lide lugten af hende og elsker også at musse helt tæt... :lun: Jeg kan især godt lide når hun har ligget og slanget i solen... så dufter hun af solskin :mrgreen:

Ja det er rigtig, duften af solskin i hundepels, det er en god duft.

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla dufter vist bare af sig selv idag... jeg kan godt lide lugten af hende og elsker også at musse helt tæt... :lun: Jeg kan især godt lide når hun har ligget og slanget i solen... så dufter hun af solskin :mrgreen:

Jeg kan ikke beskrive Luna's duft, men lige som dig, så elsker jeg at stikke snuden ned i hendes pels og tage en dyb indånding :lun:

Jeg tror det er lidt ligesom med baby'er, man siger jo at mødre kan kende duften af deres egen baby, og jeg tror også at jeg ville kunne genkende duften af Luna :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Nura lugter af marvben..

Hun har hygget sig med det imens jeg har været på arbejde idag - og varmen har fået hendes øre til at lugte sødt/vammelt af kød...

De skal nok skylles en gang inden vi skal op i sofaen..

Normalt lugter hun bare af hund. Jeg kan egentlig godt lide lugten af hund, så længe hun ikke er våd eller beskidt... Men hun har sure tæer (som jeg dog også sniffer) og så kan hun stinke af død og ødelæggelse ud af munden..

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm...Izzie dufter af rent tøj og ren hund :hjerte: men andre vil nok synes hun lugter af mig fordi hun jo ligger i mine møbler :blink:

Tænker lidt at det er derfor, man kan lide duften af sin egen hund. Den dufter af en selv :mrsgreen:

Rigtigt! Når mine hunde har været på weekenden ved deres mor (Jeg er papmor, skilsmissehunde), så STINKER de:mrgreen:

Så går der et par dage og så dufter de godt igen.

Den bedste hundeduft er sovehunde. Min ene hund elsker at lægge under dynen og gør det nærmest hele tiden om det så er varmt eller koldt. Hans pels lugter meget kompakt og tung bagefter.. mmmh.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bonnie lugter også bare dejligt i pelsen. Bare af hund, men på den gode måde.

Mest af alt ææælsker jeg dog duften af hendes poter. :lun: De lugter helt vidunderligt, varmt, saltagtigt, strandagtigt, SKØNT. Allerbedst er det på en varm dag. Så dufter hendes poter af alle ovenstående i blandet lugten af græs....dejligt.:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Chilli lugter stadig lidt af "våd hund" - hun var lige ude og svømme et par ture i den lokale å i eftermiddags :-)...hendes yndlingsbeskæftigelse når vi går tur.

Til daglig lugter hun vist bare af......hund, sådan en dejlig, varm, mild duft som man bli'r i godt humør af og får lyst til at kramme hende for ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites