Gæst bombastic Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Jeg høre tit, hunde lugter. Det eneste tidspunkt min hund lugter på er når han finder noget spildt gylle eller en død fiks at rulle sig i. (sker heldigvis sjælent) Men idag der dufter Bombastic af rå ukogte nudler..... Ja det gør han, ved ikke hvorfor. Jeg elsker duften af min hund, jeg kan putte mig helt ned i hans pæls og bare dufte.... Jeg er vist lidt mærklig. Hvad med din hund, dufter eller lugter den? Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Petrine dufter af Maroccan Rose fra Body shop, hun har nemlig været i bad i går, der duftede hun helt fantastisk af kloak (vi var ude at se på de sidste oversvømmelser) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Karla dufter vist bare af sig selv idag... jeg kan godt lide lugten af hende og elsker også at musse helt tæt... Jeg kan især godt lide når hun har ligget og slanget i solen... så dufter hun af solskin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Karla dufter vist bare af sig selv idag... jeg kan godt lide lugten af hende og elsker også at musse helt tæt... Jeg kan især godt lide når hun har ligget og slanget i solen... så dufter hun af solskin Ja det er rigtig, duften af solskin i hundepels, det er en god duft. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 de luxe lugter lidt af hvalpefoder ud af munden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Karla dufter vist bare af sig selv idag... jeg kan godt lide lugten af hende og elsker også at musse helt tæt... Jeg kan især godt lide når hun har ligget og slanget i solen... så dufter hun af solskin Jeg kan ikke beskrive Luna's duft, men lige som dig, så elsker jeg at stikke snuden ned i hendes pels og tage en dyb indånding Jeg tror det er lidt ligesom med baby'er, man siger jo at mødre kan kende duften af deres egen baby, og jeg tror også at jeg ville kunne genkende duften af Luna :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 gracie lugter/dufter ikke af noget i dag, nok mest fordi min næse er helt stoppet, og jeg til gengæld stinker af hvidløg ud af munden. Men hun kan rigtig godt lide at lugte af bæ. Vores gamle golden lugtede af sure sokker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Nura lugter af marvben.. Hun har hygget sig med det imens jeg har været på arbejde idag - og varmen har fået hendes øre til at lugte sødt/vammelt af kød... De skal nok skylles en gang inden vi skal op i sofaen.. Normalt lugter hun bare af hund. Jeg kan egentlig godt lide lugten af hund, så længe hun ikke er våd eller beskidt... Men hun har sure tæer (som jeg dog også sniffer) og så kan hun stinke af død og ødelæggelse ud af munden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Flipsedyret lugter af lort.... han har lavt sig en lækker "duft-krave" :stupid: han ryger i bad NU, også kommer han til at dufte af lavendel :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Skipper lugter ikke ret godt for tiden... Han er i gang med tandskifte og bvadr det giver dårlig ånde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Bella lugter af strand og hav, hun har været ude og lege med Shakira i dag. Og så er der lidt duft af skovbund fra i morges. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 hmm...Izzie dufter af rent tøj og ren hund :hjerte: men andre vil nok synes hun lugter af mig fordi hun jo ligger i mine møbler :blink: Tænker lidt at det er derfor, man kan lide duften af sin egen hund. Den dufter af en selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nyx Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 hmm...Izzie dufter af rent tøj og ren hund :hjerte: men andre vil nok synes hun lugter af mig fordi hun jo ligger i mine møbler :blink: Tænker lidt at det er derfor, man kan lide duften af sin egen hund. Den dufter af en selv Rigtigt! Når mine hunde har været på weekenden ved deres mor (Jeg er papmor, skilsmissehunde), så STINKER de:mrgreen: Så går der et par dage og så dufter de godt igen. Den bedste hundeduft er sovehunde. Min ene hund elsker at lægge under dynen og gør det nærmest hele tiden om det så er varmt eller koldt. Hans pels lugter meget kompakt og tung bagefter.. mmmh. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 lige nu lugter hun bare af hund hun sover lige nu og lige før drømte hun vist let. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 cujo lugter ldit af sig selv blandet med musling duft Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Bella lugter af våd hund og råden havbund:hmm: Hun var i bad for 2 dage siden, da hun havde taget mudderbad. Der duftede hun rigtigt dejligt:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst minmilo Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 milo ligger og prutter.. så han dufter hvertfald ikke af roser desværre:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Sherlock dufter helt vidunderlig på hans snude/næseryg Virkelig! Han dufter at lillebitte hundehvalp, men på ingen måde af våd hund! Bare rigtig dejligt. Og min mor er helt enig, hans snude dufter bare skønt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Bonnie lugter også bare dejligt i pelsen. Bare af hund, men på den gode måde. Mest af alt ææælsker jeg dog duften af hendes poter. De lugter helt vidunderligt, varmt, saltagtigt, strandagtigt, SKØNT. Allerbedst er det på en varm dag. Så dufter hendes poter af alle ovenstående i blandet lugten af græs....dejligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Chilli lugter stadig lidt af "våd hund" - hun var lige ude og svømme et par ture i den lokale å i eftermiddags ...hendes yndlingsbeskæftigelse når vi går tur. Til daglig lugter hun vist bare af......hund, sådan en dejlig, varm, mild duft som man bli'r i godt humør af og får lyst til at kramme hende for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Tøsepigen her dufter af hvalp ... Og det er jo egentlig ikke så mærkeligt ! Forstår slet slet ikke at de voksne hunde ikke gider dufte til hende, og det gør hun heller ikke selv - så derfor må jeg jo træde til og dufte til hende hele dagen lang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Lavendel Har lige plantet en giga en, og Izzie synes at sådan en skal man da både rulle sig i og bide i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts