potil Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 prøver lige om jeg kan uploade en video Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Det så ikke ud til at den ville vises... men så mens man venter på at den bliver downloadet så man kan se den, så er der lige lidt billeder af en lille dværgmastiff med lort i nakken :stupid: - jeg fik desværre ikke lov til at tage nogle efter-billeder, fyren blev jo lidt mopset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Hos mig åbnede den i Real Player og så sad hr. Flick dér og sagde: Graaaaa,gruffff,graaaa,gruffff...vuf...vuf ! Hæ hæ han er da bare for kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Hos mig åbnede den i Real Player og så sad hr. Flick dér og sagde: Graaaaa,gruffff,graaaa,gruffff...vuf...vuf ! Hæ hæ han er da bare for kær Tak.. ja han er... han sidder tit og småbrokker sig ved vinduet, i det her tilfælde var det en kat langt væk der skulle have lidt klar besked :hjerte: elsker den der trutmund han laver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Vil slet ikke spørge om, hvordan han fik det i nakken! (ulempen ved ikke at være helt så stort kan jo nemt blive, at man kommer i skudlinie hos de større hunde:-D). Sidder og glæder mig over, at jeg ikke lugte igennem computeren:-D - regner med at han ikke lige frem lugtede af roser:-D! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Vil slet ikke spørge om, hvordan han fik det i nakken! (ulempen ved ikke at være helt så stort kan jo nemt blive, at man kommer i skudlinie hos de større hunde:-D).Sidder og glæder mig over, at jeg ikke lugte igennem computeren:-D - regner med at han ikke lige frem lugtede af roser:-D! og når man er så lille, så er der heller ikke langt ned til hønsemøget og hestepærerne... :stupid::klap: han kan simpelthen lave de vildeste akrobatiske øvelser når det gælder hønsemøg og hestepærer :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 og når man er så lille, så er der heller ikke langt ned til hønsemøget og hestepærerne... :stupid::klap:han kan simpelthen lave de vildeste akrobatiske øvelser når det gælder hønsemøg og hestepærer :slem: Puha en stank - er nu endnu mere glad, at der ikke er vedhæftet en duft-fil:bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Puha en stank - er nu endnu mere glad, at der ikke er vedhæftet en duft-fil:bigsmile: hehe.. ja det lille Flipsedyr er helt bevidstløs i dag, han ligger stadig og bobler, det må ha' været en hård dag i går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 oversættelse "gå....gå væk... HALLO...gå nu væk ......... SÅ SKRID DOG....." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 oversættelse "gå....gå væk... HALLO...gå nu væk ......... SÅ SKRID DOG....." haha.. ja lige præcis - og "jeg ved hvor du bor... :slem:" som jo er en kæmpe trussel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts