Hop til indhold

Rengøring


Gæst Maustique
 Share

Recommended Posts

Gæst Maustique

Kort spørgsmål....

 

Hvordan får jer med "uldne" racer hundehårene af stofsofaer/tæpper og lignende?

 

Jeg har prøvet med støvsuger - men de sidder fast.. Den eneste måde jeg kan få dem af tæppet under sofabordet er at køre hånden hen over tæpper og lave "hårruller"... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kort spørgsmål....

 

Hvordan får jer med "uldne" racer hundehårene af stofsofaer/tæpper og lignende?

 

Jeg har prøvet med støvsuger - men de sidder fast.. Den eneste måde jeg kan få dem af tæppet under sofabordet er at køre hånden hen over tæpper og lave "hårruller"... :stupid:

 

Du kan gøre det samme med en gulvskrubbe, det er lidt nemmere end med hænderne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Kort spørgsmål....

 

Hvordan får jer med "uldne" racer hundehårene af stofsofaer/tæpper og lignende?

 

Jeg har prøvet med støvsuger - men de sidder fast.. Den eneste måde jeg kan få dem af tæppet under sofabordet er at køre hånden hen over tæpper og lave "hårruller"... :stupid:

 

Svaret er at det gør vi ikke :blink:

 

Vi har lædermøbler, klinke og trægulve og så køber jeg nye 'slumretæpper' jævnligt, hvor hundene så overtager de gamle og uldne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Øv - det virker som om I har været mere smarte end jeg. Jeg købte desværre bare mine møbler INDEN jeg hentede Nura... Klog af skade skal de næste sofaer også være af læder..

 

Jeg havde håbet der var et superhoved til støvsugeren - eller en eller anden mirakelbørste...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 years later...

Jeg kender sådanne fyre, der for nylig har været ideelt vinduespudsning , de vil også påtage sig ethvert arbejde og gøre det med høj kvalitet. Efter rengøring er det meget behageligt at komme ind i huset og indånde friskheden i det nyrensede værelse. Jeg var overbevist om dette mange gange.

Redigeret af John123
Link til indlæg
Del på andre sites

5 timer siden, John123 skrev:

Jeg kender sådanne fyre, der for nylig har været ideelt vinduespudsning , de vil også påtage sig ethvert arbejde og gøre det med høj kvalitet. Efter rengøring er det meget behageligt at komme ind i huset og indånde friskheden i det nyrensede værelse. Jeg var overbevist om dette mange gange.

:sjov:

Fed reklame i en 11 år gammel tråd...... et svar om vinduespudsning til et spørgsmål om tæpper og hundehår

  • Haha 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
23 timer siden, emil20211996 skrev:

Jeg ved, at Dyson reklamere med, at nogle af deres modeller har en ekstra ting med, som gør det nemmere at fjerne hundehår. Jeg har selv tænkt på at anskaffe mig sådan en, men de koster en slat, så venter til min nuværende går i stykker :D https://kosmetiko.dk/

Flot, svarer på en 11 år gammel tråd og får lige smidt en eller anden ligegyldig reklame med ind:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...