Hop til indhold

Billedtråd med border colliere


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Siri, ja de ører de er helt håbløse *GG* Men passer efterhånden bedre til hovedet. Hihi ja Grethe kunne bestemt godt lide lille Cozy, hvilket jeg selvfølgelig blev glad og stolt over. :-)

 

Splinten, jeg er helt enig med dig, endda selvom billederne ikke præsenterer hendes mærkeligste og mest øhm æh, bedårende sider :-)

 

Har jo smugbeundret hende, når du har haft hende med - senest til DM i Svendborg.... og hun er bare en helt fantastisk tæve at se på! Hun udstråler et lækkert afbalanceret drive og så noget helt udefinerbart charmerende. Var rigtig, rigtig ked af, at jeg på ingen måder havde tid eller rum til en hund mere, da Bailey/Theo hvalpene flyttede hjemmefra :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Gæst Afganskmynde
Hej i bordertråden! :-D Hold da op, det er et stort forum...!! Men jeg fandt jer... Muhahaha!!!! :slem:

 

Nå ja, det er jo en billedtråd, så her kommer ét af Iso som helt lille og sød... :hjerte:

 

 

MVH Korvis

 

Smelte, smelte...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Plychen

Lige lidt billeder :-)

Det er tre af Baileys hvalpe fra sidste kuld, Cosmo, Cozy og Artie.

 

Der er også et enkelt billede af Bailey, og et af Tony Ottesens Willi der deler, det billede kan jeg bare godt lide, han mener lidt om fæhunden der... Altså hunden ;-) Ikke Tony!

 

Cozy

51.jpg

 

Cosmo

52.jpg

 

Cosmo

55-1.jpg

 

Artie

artie.jpg

 

Bailey

Baileybold.jpg

 

Cosmo

cosmotunge.jpg

 

Cozy

cozy%201.jpg

 

Cosmo

happy.jpg

 

Artie

mrcasual.jpg

 

Cozy

sodecozy.jpg

 

Wili

Willi.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Plychen
HVad i alverden sker der for Cosmos krøller? Sig mig, var det ham, der også var lidt krøllet allerede ved fødsel? Han er godt nok nuttet :lun:

 

Og sidste billede er fantastisk!!

 

Han er helt fantastisk krøllet, enorm lang/tyk pels, og så er han bare krøllet som en pudel. Han må være en bordoodle ;)

 

Ja det var ham der også var krøllet som Baby, han og Cozy var faktisk helt ens, men hun fik bare en kort strittende pels i stedet!

 

Jeg er også meget glad for det sidste billede :-)

 

Du kan se hele den serie her

 

http://ravage.homeip.net/bcgallery/sheep/2009/tony/

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er helt fantastisk krøllet, enorm lang/tyk pels, og så er han bare krøllet som en pudel. Han må være en bordoodle ;)

 

Ja det var ham der også var krøllet som Baby, han og Cozy var faktisk helt ens, men hun fik bare en kort strittende pels i stedet!

 

Jeg er også meget glad for det sidste billede :-)

 

Du kan se hele den serie her

 

Tony Ottesen's dogs

 

 

Åårh - hvor er de bare fede, billederne!

Især dem, hvor den mørkeste BC lige markerer overfor fåret. Det er vilde billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...