Hop til indhold

Efterlod sin kvæstede hund efter ulykke


Bailey_f1
 Share

Recommended Posts

Hvad får en mand til at reagere sådan ???

Det må da have slået fuldstændig klik for ham :damn:

 

Ekstra Bladet - Efterlod sin kvæstede hund efter ulykke

og

Ekstra Bladet - Fire kvæstet i sammenstød med landbrugsmaskine

 

Lidt citater fra artiklen.

 

 

Det var ifølge ekstrabladet.dk's oplysninger føreren af kassevognen, som efterfølgende stak af.

Han efterlod en hund, som han havde haft i bilen. Hunden blev også kvæstet ved ulykken, og hvor den bl.a. brækkede et ben.

 

og

 

En stor hund var med i kassevognen og der blev tilkaldt en dyreambulance til hunden. En kvindelig Falck-redder sad efter ulykken og holdt om hunden og gav den vand.

- Den så meget træt ud, men løftede hovedet ind i mellem, siger ekstrabladet.dk´s mand på ulykkesstedet.

 

 

Ubehandlet_webpix_575092m.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Chok kan få os mennesker til at gøre ting, man ikke forstår. Det er jo ofte set, at folk, der er ansvarlige for en påkørsel flygter fra stedet..

 

Det er ikke noget planlagt eller overvejet, det er kroppen, der reagerer...

 

Så jeg tror ikke, det er noget han overhovedet har haft tænkt over.

 

Men sød vuffer, og mon ikke den nok skal komme sig helt igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uanset hvor vissen eller chokeret jeg måtte være, kunne jeg aldrig finde på at efterlade min hund i skadet tilstand.

 

Jeg er med på, at ikke alle har samme forhold til deres hund, som jeg har, men alligevel..... :stupid::stupid:

 

Det kan du sagtens sige nu.. Men du aner ikke hvordan du vil reagere i en given situation.

 

Og ja han var fuld.. Så det har nok været en god kombi af både beruselses og kroppens reaktion..

 

Jeg vil da også sværge på, at jeg aldrig ville forlade et ulykkessted eller min hund, men jeg aner ikke, hvordan jeg reagerer i situationen..

 

Jeg ved bare hvordan jeg kan huske adrenalinen susede rundt i kroppen, da jeg kørte galt (og nej, der var kun mig selv, bilen, en stor låge og et par paller involveret).. Men der var da et nanosekund, hvor kroppen skreg "FLYGT!!!!"

 

Og jeg tvivler på at han vidste hunden var skadet.. Jeg undskylder ikke, det han har gjort, for det er noget uansvarligt svineri, men blot en mulig forklaring på, hvad der er årsagen til at han flygtede

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da kæft en spade!:mad:

Hvor synd for hunden (de mennesker, som blev kvæstet, selvfølgelig) - så ligger den der med smerter, og så stikker fjolset af.

Det er sikkert ikke første gang, han bliver taget for spritkørsel, siden han stikker af:vedikke: - man hører jo gang på gang om folk, som har fået frataget kørekortet, som alligevel bare kører videre. Og de lærer det desværre nok aldrig - uheldigvis for os andre:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du sagtens sige nu.. Men du aner ikke hvordan du vil reagere i en given situation.

 

Du har tildels ret - man kan aldrig vide :vedikke:

Jeg har dog været ude i en del situationer, hvor der har været godt med adrenalin o.l., så jeg mener at have rimeligt styr på hvordan jeg ville reagere.

 

 

Og jeg tvivler på at han vidste hunden var skadet.. Jeg undskylder ikke, det han har gjort, for det er noget uansvarligt svineri, men blot en mulig forklaring på, hvad der er årsagen til at han flygtede

 

Nej, han har nok ikke engang tænkt så langt :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså iflg avisen nu, er det føreren af personbilen, der var beruset og stak af.. Hunden var i kassevognen, så dermed var hans ejer ikke stukket af, men derimod den, der er hårdest kvæstet

 

Se her:

 

Føreren af den personbilen stak af efter ulykken, men han blev anholdt gående nær motorvejen. Politiet mistænker ham for spirituskørsel, og der blev i aftes taget blodprøve på ham, som man nu afventer svar på.

Manden blev efter blodprøven løsladt igen.

 

Den alvorligt kvæstede mand er føreren af kassevognen.

Han havde en hund med i bilen. Hunden blev også kvæstet ved ulykken, og hvor den bl.a. brækkede et ben.

 

 

Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1394932.ece#ixzz0xQ5tRI4k

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså iflg avisen nu, er det føreren af personbilen, der var beruset og stak af.. Hunden var i kassevognen, så dermed var hans ejer ikke stukket af, men derimod den, der er hårdest kvæstet

 

 

Typisk Ekstrabladet :stupid: :roll: :stupid:

Rykker ud med en historie inden de har styr på hvad det drejer sig om.

Og så bare rette i artiklen, så så få som muligt opdager fejlen.....

 

Ingen der er stukket af fra sin skadede hund - Jeg er faldet lidt ned igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Typisk Ekstrabladet :stupid: :roll: :stupid:

Rykker ud med en historie inden de har styr på hvad det drejer sig om.

Og så bare rette i artiklen, så så få som muligt opdager fejlen.....

 

Ingen der er stukket af fra sin skadede hund - Jeg er faldet lidt ned igen :blink:

 

Ja, det er netop typisk EB :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Ja historien har taget en drejning, mon en hårdt kvæstet har svigtet sin hund fordi han ikke tænker på sit dyr, det får vi vel oplyst af EB, på et tidspunkt!

 

Sådan en tragedie er jo deres speciale, til den dør!:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså iflg avisen nu, er det føreren af personbilen, der var beruset og stak af.. Hunden var i kassevognen, så dermed var hans ejer ikke stukket af, men derimod den, der er hårdest kvæstet

 

Se her:

 

Føreren af den personbilen stak af efter ulykken, men han blev anholdt gående nær motorvejen. Politiet mistænker ham for spirituskørsel, og der blev i aftes taget blodprøve på ham, som man nu afventer svar på.

Manden blev efter blodprøven løsladt igen.

 

Den alvorligt kvæstede mand er føreren af kassevognen.

Han havde en hund med i bilen. Hunden blev også kvæstet ved ulykken, og hvor den bl.a. brækkede et ben.

 

 

 

Ja så man sidde tilbage med dårlig samvittighed over at have tillagt ejeren af hunden al mulig ondskab - og så viser det sig, at den stakkels hundeejer intet forkert har gjort:cry:.

Det er sgu da dårlig journalistik af bedste skuffe:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 years later...
Ved godt det er en del år siden dette opslag blev skrevet. Faldt lige over det og følte bare lige for at komme med den opdatering EB aldrig kom med.

 

Min onkel var ham der var hårdt kvæstet, han overlevede desværre ikke. Hans hund endte desværre også med at blive aflivet pga. brækket ryg.

 

:ae: Sikke en trist udgang:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved godt det er en del år siden dette opslag blev skrevet. Faldt lige over det og følte bare lige for at komme med den opdatering EB aldrig kom med.

 

Min onkel var ham der var hårdt kvæstet, han overlevede desværre ikke. Hans hund endte desværre også med at blive aflivet pga. brækket ryg.

 

Puha! Sikke en sørgelig historie.

 

-------------------

 

Velkommen til HF. Her er masser af rare mennnesker og heldigvis også mindre triste historier.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...