Hop til indhold

Nogen i midtjylland som kan passe en hvalp i 14 dage?

Recommended Posts

Gæst lillian53

Jeg er i den ulykkelige situation at jeg er i overvejelse om at omplacere min mellempuddelhvalp. Jeg har en flatter Kira på 1½ år som er meget stresset og det er blevet værer og værer efter vi har fået Marley.

Hun kan ikke slappe af overhovedet når vi får gæster, hun er begyndt at tisse inde, hun snupper alt fra bordet og ja jeg er bare ulykkelig.

Jeg har kontakt og har fået vejledning af en adfærdsbehandler, som anbefaler mig at omplacere Marley, men jeg vil utroligt gerne beholde ham, så derfor kunne jeg tænke mig at prøve med en ferie i 14 dage hvor jeg kan se hvad der sker med Kira når han ikke er der.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillian53

Ja selvfølgelig. Jeg ringede til opdrætteren og hun havde desværre ikke tid(skilsmisse:confused:), men to timer senere ringede hun og sagde at en af hendes kolleger gerne ville tage ham i 14 dage.:5up:

Så får jeg tid til at komme ovenpå igen og iagttage og træne med Kira. Jeg er bare så glad for at det løste sig så godt og hurtigt.

Og så siger man at vi lever i et samfund af ligegyldighed over for hinanden. Nej, jeg oplever heldigvis gang på gang at mennesker er utroligt hjælpsomme.:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites