Gæst frede Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Nu har Frede været hjemme i en uge:-D Det går faktisk rigtig godt med frede.han kommer ned i gården engang i timen og han er bare så stor ,han gør begge dele:engel:Men når frede så kommer op igen så går der ik ti minut så tisser han på gulvet:hmm:skal man så gå ned med ham igen er der nogen der kan hjælpe mig med det? Frede er i parken en gang om dagen ,frede går ik til parken selv fordi verden er jo så stor så stor men så snart vi kommer til parken vil frede bare ned på græsset og lege. Frede er allerede en meget aktiv hund og han vil helst lege hele tiden skal jeg prøve at begrænse det lidt ? Frede er en lille cocker spaniel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Det lød næsten som et digt må vi se et billede af ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst frede Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 der ligger billeder i albumet af ham,er nu begynder her inde så har ik helt fundet ud af hvordan det her fungere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Lige det med at tisse, prøv at bliv ude med ham lidt længere tid. Motor tissede et par gange når vi var ude, før blæren var tom. Tillykke med Frede Sødt navn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Frede er allerede en meget aktiv hund og han vil helst lege hele tiden skal jeg prøve at begrænse det lidt ? Han er jo bare en lille legesyg hvalpebasse Men det kan hurtigt blive for meget leg for sådan en lille størrelse, og de har desværre en tendens til at "glemme" at de er trætte og selv søge hen på sovestedet. Leg med ham i lidt tid (f.eks. 10 min), gå ned lad ham tisse af efter legen, og hjælp ham så med at falde til ro, hvis han er oppe i det høje gear. Det er Jer der skal tilpasse Jeres leg med ham så han ikke bliver for vild - leg rolige lege hvor han f.eks ligger og tygger i noget legetøj som i også holder fast i og evt. trækker lidt i så det ikke bliver for kedeligt. Han skal jo også lære at det ikke er sjov og spas 24/7, og det er helt fint hvis I nogengange "ignorerer" ham, sådan at han også bliver opfordret til at lege lidt på egen hånd. På den måde vil I også hurtigt opleve at han selv falder til ro når han kan mærke at I altså ikke har tid til ham lige nu (det kan jo være hvis I laver mad, læser avis, nyder en kop kaffe osv.) Held og lykke med den lille stump :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst frede Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Lige det med at tisse, prøv at bliv ude med ham lidt længere tid. Motor tissede et par gange når vi var ude, før blæren var tom. Tillykke med Frede Sødt navn. Tak for det ,det var min store søn som synes at frede skulle være hans navn,men han passer også til navnet frede:banan: Tak for rådet det vil jeg prøve næste gang vi er ude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst frede Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Han er jo bare en lille legesyg hvalpebasse Men det kan hurtigt blive for meget leg for sådan en lille størrelse, og de har desværre en tendens til at "glemme" at de er trætte og selv søge hen på sovestedet. Leg med ham i lidt tid (f.eks. 10 min), gå ned lad ham tisse af efter legen, og hjælp ham så med at falde til ro, hvis han er oppe i det høje gear. Det er Jer der skal tilpasse Jeres leg med ham så han ikke bliver for vild - leg rolige lege hvor han f.eks ligger og tygger i noget legetøj som i også holder fast i og evt. trækker lidt i så det ikke bliver for kedeligt. Han skal jo også lære at det ikke er sjov og spas 24/7, og det er helt fint hvis I nogengange "ignorerer" ham, sådan at han også bliver opfordret til at lege lidt på egen hånd. På den måde vil I også hurtigt opleve at han selv falder til ro når han kan mærke at I altså ikke har tid til ham lige nu (det kan jo være hvis I laver mad, læser avis, nyder en kop kaffe osv.) Held og lykke med den lille stump :blink: Mange tak for svaret det vil jeg prøve i morgen ,for der altså lidt for meget gang i ham ,han hviler ik mange gange om dagen.hver gang han kommer og leger hopper hans mor her lige i med begge ben:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts