Hop til indhold

Hvad laver I til daglig?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Jeg er uddannet konditor.

Til næste sommer er jeg færdig med min professionsbachelor i ernæring og sundhed, med produktudvikling som speciale.

 

Ellers går tiden med mand, 3 børn og hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Arkiveringsalf

Jeg har gået to år på Biotek. ude på DTU, men stoppede fordi jeg ikke kunne holde ud at sidde på kontor resten af mit liv, og egner mig meget lidt til biokemiske forsøg.

 

Jeg starter på vet.med. her til sept. :-D og glæder mig simpelthen som et lille barn.

 

Fritiden bliver brugt på hund og kæreste og fester og svigerforældrenes have:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gået to år på Biotek. ude på DTU, men stoppede fordi jeg ikke kunne holde ud at sidde på kontor resten af mit liv, og egner mig meget lidt til biokemiske forsøg.

 

Jeg starter på vet.med. her til sept. :-D og glæder mig simpelthen som et lille barn.

 

Fritiden bliver brugt på hund og kæreste og fester og svigerforældrenes have:)

 

 

Hvad er det lige vet.med. er? Bare af ren nysgerrighed. Har aldrig hørt den betegnelse før (men nu er jeg jo også fra humaniora..):oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det lige vet.med. er? Bare af ren nysgerrighed. Har aldrig hørt den betegnelse før (men nu er jeg jo også fra humaniora..):oops:

 

Mon ikke det er dyrlæge uddannelsen (veterinær medicin) :vedikke:

 

Nå, men moi er molekylærbiolog, og arbejder med udvikling af molekylær diagnostik på et sygehus i provinsen (ja, så avancerede kan vi også godt være i udkantsdanmark...;-))

Det gør jeg så i 60% af min ansættelse, de resterende 40% bruger jeg på mit hjertebarn..forsknings og innovationsprojekter.

 

Jeg elsker mit job..:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har for længe siden taget en uddannelse som agronaut (cand.agro) på Landbsbyhalløjskolen (KVL), nu KU-Life (bvadr!). Uddannelsen hedder vist nok ikke engang cand.agro længere men cand.scient.... Nå, who cares. Jeg bruger ikke min årelange skattefinansierede uddannelse anyway, for nu arbejder jeg som revisor og stiler efter endnu en kandidatgrad som cand.merc.aud. -man er vel samler.

 

I fritiden bruger jeg min agronautuddannelse på min farm, hvor jeg har ca. 40 bah-bahs, 10 stk. muh-muhs, 4 krikker og en milliard dræbersnegle som jeg ikke vil give gift fordi jeg ikke kan få det over mit økologiske hjerte.

 

Nå ja, og så har jeg jo også et par hunde (eller 5-7 stykker)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jo være, at det er dig vi netop har haft fat i her på redaktionen. Vi har nemlig lige kørt et nummer af vores ene magasin med Lone på forsiden:-D

 

Jep, det er mig, der har snakket med Irma om den artikel (som for øvrigt er blevet super flot, vi snakkede i går om, at I må have en rigtig dygtig layouter). :-) Nu er det vel ikke dig, der er Irma, og sidder der og er totalt undercover, vel? :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder, som afløser, på et plejehjem og nyder for det meste mit arbejde.

 

Til februar starter jeg på Peter Sabro som pædagogstuderende og det glæder jeg mig rigtig meget til :mrgreen:

 

Og så bruger jeg også noget tid på banen i Sabro, dog ikke så meget, som andre herinde, men mon ikke det kommer når jeg flytter tættere på :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Elkjær

Ih, hvor er det spændende at høre om, hvad andre får deres hverdag til at gå med - der er mange spændende beskæftigelser :-)

 

Jeg har været i gang som sygeplejerske i et år, men det var slet ikke noget for mig. Jeg har længe fortrudt, at jeg ikke tog HHX i stedet for STX, så derfor gik jeg i gang med en fagpakke, der kørte et intensivt forløb med de typiske handelsfag - det blev jeg færdig med i juni måned. Nu skal jeg så starte på finansøkonomuddannelsen - det glæder jeg mig rigtigt meget til, nu hvor jeg endelig har fundet ud af, hvad jeg vil :mrgreen: Indtil videre vil jeg gerne bruge uddannelsen til noget med realkredit, men det kan hurtigt ændre sig, når man er mig! Senere kunne jeg godt tænke mig at tage en HD :-)

 

Venlig hilsen Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Det var jo så det jeg bare taler om at ville :genert:

 

Nå men er kontorassistent ikke noget fint bare helt alm :roll:

 

Jeg er I et stort firma, dog på en lille afd, hvor jeg laver afsendelse, altså sørger for at alle biler får de papirer med de skal.

 

 

Lidt pudsigt - nøjagtigt det samme jeg har arbejdet med de sidste 10 år....i et stort firma med blomster

Hos os hed vi bare "salgssupportere" ;-)

 

Har dog gået ledig siden 1/4-10 og søger nu ny uddannelse indenfor SOSU-området.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er uddannet sosu hjælper og arbejder fast som nattevagt hver anden uge :mrgreen:

 

I min fri uge får jeg trænet en masse med mine hunde, og trænet andres hunde indenfor dkk.

 

Overvejer at ta lidt flere kortere udannelser indenfor hundenes verden for at dygtiggøre mig i min træning med mine hunde.

 

Jeg vil læse videre til sosu assistent og muligivs sygeplejerske hvis der bliver skåren ned på vores budget om natten og giver "de gamle" dårligere service, for så vil jeg ikke være en del af det team mere.... - Dog skal det lige siges at vi har det rigtig godt nu der hvor jeg arbejder og de gamle bliver passet godt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo. :-)

 

Ooorh hvad!!! :klap: jeg har været sponser for en orangutang hos jer :lun: hun hed vist Kesi :hmm: og manglede en hånd det lille skidt.

 

Måtte stoppe da jeg ikke længere havde råd til at sponsorere hende :genert: men det gjorde mig SÅ glad i et stykke tid at vide at jeg kunne hjælpe, om ikke meget, så bare en smule med at give en orangutang et bedre liv.

 

Og ENDNU mere nu, hvor jeg ved at der står en Sonja bag det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg laver ingenting.

 

Jeg gik ud af skolen i 6 klasse,et par år efter fik jeg så 9. klasse eksamen på en produktions skole men

kun i dansk,engelsk og mat,

så den er ikke rigtig så meget værd.

også gik jeg på SOSU linjen der.

 

 

God tråd meget sjovt at finde ud af hvad andre går og laver ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Arbejder som lystekniker (aka lysdame) - koncertlys vel at mærke, ikke sådan noget stearinlys. Har gjort det fuldtid med eget firma, men for at leve af det, bliver man nødt til at tage jobs for pengenes skyld.. og så blev det pludselig "bare" et arbejde, i stedet for min favorit beskæftigelse.

Så nu er det deltid igen, meget bedre.

 

Har 2 bands jeg tager med rundt, det er vældig morsomt, elsker at prøve nye pulte og forskelligt opsatte scener, møde stive backstage hands og blive behandlet som prinsesse i kedeldragt :mrgreen:

 

Og så er jeg ansat som driftsleder i en butik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Jeg er oprindelig uddannet multimedie designer, men har aldrig arbejdet med det, da jeg egentlig synes at det var røvkedeligt, at arbejde så struktureret som man skal, når man rent faktisk skal tjene penge på det :mrgreen:

 

Derfor valgte jeg selvfølgelig et rigtig kreativ job.... Eller nowet....

 

Er nu bankrådgiver og arbejder i et middelstort pengeinstitut som privatkunderådgiver.

 

Super job, som jeg er rigtig glad for, omend jeg synes jeg tilbringer for meget tid i bilen til og fra arbejde.

Studere derudover på "akademiet" en overbygning, der svare til HD 1 del og skal så have HD 2 del bagefter.

 

Fritiden går bare med hunde, hunde og atter hunde... Og så ham der min mand... Og de der man kalder venner, der kan blive lidt tid til en gang imellem:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er oprindelig uddannet indenfor elektronikfaget. Nu arbejder jeg som en mellemting mellem opfinder, teknisk fotograf, instrumentkonservator, og fremstiller/reparerer diverse mærkelige genstande, lige fra dele til veteranbiler, og dele til forskning. I et fuldstændig sindsygt værksted og laboratorium hvor gennemsnitsalderen på udstyret vel er 50 år.

Det tjener man ikke en skid på, så resten af tiden er jeg børsspekulant, noget skal man jo leve af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
:klap::klap: kommer til at tænke på en "grov" generalisering

 

pædagogers børn er altid de værste ..

 

 

vi har mange pædagogger herinde.. gad vide hvor mange der har "problem" hunde :mrgreen:

 

(og.... kæresten er færdig som pædagog til juni næste år :genert:)

 

 

Det er det samme med mekanikerens bil...:mrgreen:

 

Min mor er pædagog, og min bror og jeg har da ikke altid været guds bedste børn, så der er nok noget om snakken...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

må hellere lade være at få børn...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...