Hop til indhold

Hvad laver I til daglig?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Tja det er ikke så galt. Ekstra-vovsen er vant til at være her, så det er nu ikke fordi jeg ikke kan tage hjemmefra.... Alle veninderne har kærester og prioriterer deres tid/penge anderledes end mig, så tror ikke der er nogen der vil med mig...

 

 

Hold da op, det var længe :shock: Jeg er nu ikke typen der drikker mig under bordet hver gang, bare lige så jeg er påvirket og hæmningerne er væk, ooooog så på dansegulvet :banan:

Det er også helt mærkeligt at drikke igen :genert: Men det var lidt en kombi af lidt for mange blackouts, sygdom og lidt for få kg på kroppen, der gjorde det var en god ide at holde en pause :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er også helt mærkeligt at drikke igen :genert: Men det var lidt en kombi af lidt for mange blackouts, sygdom og lidt for få kg på kroppen, der gjorde det var en god ide at holde en pause :-)

 

 

 

Har også holdt lange pauser, når jeg synes det har overtaget for meget....

 

Kan faktisk ikk huske hvad du laver til dagligt...? :oops::vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er jeg sygemeldt pga. et trafikuheld. :megaked:Har slået mig temmelig voldsomt og kan ca. ingenting uden at få det af helvede til.

 

Nå men derudover så er jeg ansat i sikkerhedsbranchen og driver ved siden af selv et vagtfirma med specialhunde og et hundetræningsfirma www.workingdog.dk

 

så når jeg ikke sidder og græder snot over det er synd for mig jeg ikke kan en skid har jge temmelig travlt. Men KORS i røven hvor sender de meget dårligt fjernsyn i dagtimerne! Det er jo helt absurt men hvad fanden skulle jeg ellers lave:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Jeg driver til dagligt en lille hyggelig hundepension. I det nye år har vi dog valgt at lukke og jeg ved på nuværende tidspunkt ikke hvad fremtiden byder. Jeg har ellers massere af planer og drømme for et nyt firma, men kan pt. ikke finansere det, så skal vist bare ud at finde et arbejde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er uddannet dyrepasser med zoo-speciale, men arbejder nu som pædagogmedhjælper i en integreret inst.

 

Det er jeg nu også meget glad for, jeg holder generelt meget af dyr og børn. Og jeg bruger faktisk ret ofte min erfaring med dyrene på børnene... Og det virker! :-D

(Men jeg fortæller det selvfølgelig ikke til forældrene.)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjov tråd! Men jeg tror jeg er ret alene om mit job herinde...?

 

Jeg er musiker, spiller cello i et symfoniorkester. Det er faktisk et ret hårdt arbejde, både fysisk og psykisk, hvilket mange nok ikke tror. Derfor har vi heller ikke ret lange arbejdsdage - det kan man simpelthen ikke klare. Til gengæld har vi ret skiftende arbejdstider, og arbejder indimellem både lørdage og søndage.

 

Det er jo både godt og skidt for min store fritidsbeskæftigelse - hundene! Jeg har en del tid til hundene, både egne og andres (jeg er agilityinstruktør), Da jeg kun arbejder 4-5 timer pr. dag. Det er dog svært med de skiftende arbejdstider indimellem, især hvis jeg selv vil gå til træning, eller når jeg arbejder i weekender med stævner... Jeg kan heller ikke bare ta' fri, eller ta' en feridag, eller bytte med nogen - det findes ikke i mit fag, og det savner jeg tit. Især i forbindelse med stævner eller kurser... :cry:

 

Som musiker er jeg nødt til hele tiden at tænke på hænder og arme, så jeg ikke kommer til skade. Jeg har også en del slidskader pga. mit arbejde, de skal også lige passes på med... I perioder kan jeg være psykisk "kørt træt", pga. presset på arbejde, og så er der ikke noget bedre end at træne hunde - det er min bedste batterioplader, og simpelthen nødvendigt for at jeg skal orke på arbejde!

 

Når jeg ikke arbejder, og ikke laver noget med hundene (eller sidder ved computeren... :pift:) så kan jeg li' at fotografere! Og det går selvfølgelig tit ud over vovserne! :mrgreen: Jeg kan også li' at lege med stof og garn - og ja, det bli'r søreme også mest til hundeting! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja - HER kan I se mig på arbejde! Det er mig der sidder liiige bag J.K Rowling og prinsesse Marie! Altså, jeg er den med kort hår, der sidder tættest på JK. Og ser dum ud... Havde lige fået noget skidt bag den ene kontaklinse, så laver lidt grimasser indimellem... :oops:

 

Hvor er det sejt du lige var med der.:banan:

 

Jeg kender en der lever af at spille violin, og hun snakker også om slidskader i skuldre og fingre, og så er det vist noget med at det ikke sådan lige er til at få det godkendt som en arbejdsskade?

 

Hvor er du agilityinstruktør henne?

Jeg fatter mindre og mindre af hvorfor dig og Iso render og træner med os begyndere. I er da for sygtige til at få ret meget ud af det?;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det sejt du lige var med der.:banan:

Hi hi!! Og for én gangs skyld sad jeg godt til - ellers plejer alt det spændende som regel foregå i den modsatte side... :5up:

 

Jeg kender en der lever af at spille violin, og hun snakker også om slidskader i skuldre og fingre, og så er det vist noget med at det ikke sådan lige er til at få det godkendt som en arbejdsskade?

Nej, vi har ikke noget der hedder arbejdsskade... :cry: Ikke en gang tinnitus eller høreskader.

 

 

Hvor er du agilityinstruktør henne?

Jeg fatter mindre og mindre af hvorfor dig og Iso render og træner med os begyndere. I er da for sygtige til at få ret meget ud af det?;-)

Jeg underviser i DKK-regi, på en træningsplads oppe på Nordfyn.

 

Iso og jeg får absolut noget ud af træningen! Selvfølgelig ved jeg selv hvad og hvordan jeg vil lære Iso, men der er jo en masse jeg ikke kan træne selv. Jeg kan f.eks. ikke se mig selv, så jeg trænger til nogen der kan sparke mig i r**en når jeg kvajer mig (sker ret tit... :pift:). Og så har Iso brug for at træne blandt andre hunde, det er rigtig sundt for hende. Desuden er det god træning, og der er ikke rigtig noget jeg er uenig i (endnu... :slem:), men parallelt lærer jeg da Iso nogle andre ting udover det vil laver til træning... Og ikke mindst synes jeg selv det er superhyggeligt at gå på et hold, og at kunne ha' 100% opmærksomhed på Iso - det er ikke så tit vi har mulighed for kvalitetstid sammen, bare hun og jeg... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læser statskundskab i Århus og bruger en masse tid på studie og på at pendle frem og tilbage mellem Horsens og Århus.

 

Udover det går tiden med Skipper, famile/venner, træning (når jeg kan tage mig sammen), haven osv. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er jeg sygemeldt pga. et trafikuheld. :megaked:Har slået mig temmelig voldsomt og kan ca. ingenting uden at få det af helvede til.

 

Nå men derudover så er jeg ansat i sikkerhedsbranchen og driver ved siden af selv et vagtfirma med specialhunde og et hundetræningsfirma www.workingdog.dk

 

så når jeg ikke sidder og græder snot over det er synd for mig jeg ikke kan en skid har jge temmelig travlt. Men KORS i røven hvor sender de meget dårligt fjernsyn i dagtimerne! Det er jo helt absurt men hvad fanden skulle jeg ellers lave:damn:

 

Av, det lyder ikke rart. :ae:

Håber ikke det er noget alvorligt.

 

Jeg har også lige været sygemeldt, men "kun" i 14 dag pga. operation. Men giver dig helt ret. Nøøj, hvor bliver man træt af at gå hjemme og glo på dårlige fjernsynsprogrammer:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har min gang på Københavns Universitet, hvor jeg læser psykologi. Det er et populært studie med stor søgning hvert år, men jeg var lang tid om at se det spændende i det, og mente det var stærkt overvurderet. :mrgreen:

 

Jeg strittede i det hele taget imod den videnskabelige disciplinering det første 1½ år, men befinder mig godt nu. Mange ting giver rigtig god mening – også ift. hunde :-D

 

Nu er jeg næsten halvvejs og må så småt begynde at tænke selv, så nu lysner det. Pt. prøver jeg at undersøge fænomenet social arv af psykosociale belastninger (fx drikker din far, bliver du også alkoholiker).

Kort sagt er ”social arv” en myte når der er tale om enkelte faktorer - medmindre man taler om uddannelsesniveau eller livsstil. I den forstand er jeg selv en mønsterbryder, men det er en helt anden snak om bistandssystemets stemplinger som dum og fortabt.

 

Jeg vil gerne beskæftige mig mere med komparativ psykologi/dyrs/hundes kognition og samspillet med mennesker, men er vist ret alene om den interesse på studiet. Måske vil jeg forske, og jeg skal helt sikkert forfatte.

Håber at starte som telefonrådgiver hos Børns Vilkår efter nytår. I det hele taget vil jeg gerne gøre en forskel for de svage og dem uden stemme – dyr, børn og eksistenser på bunden.

 

Det blev næsten en præsentation af mig også. Men det har jeg vist heller aldrig fået gjort :lol:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst andreadot

Jeg er dyrepasser med speciale i forsøgsdyr. Arbejder til dagligt på århus Universitet, zoofysiologi. Hvor intet er normalt med hensyn til forsøgsdyr.

 

Her husere nemlig alt fra hvide mus til 4 meter store slanger.

 

Jeg har lige tilbragt en hel mdr i afrika hvor vi har forsket i giraffers blodtryk.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 years later...
  • 1 month later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...