Hop til indhold

Abbonnement på tråden


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg fået en rediger knap :-) det er jeg vældigt glad for... men hvad med det her med at "abbonnere" på tråden? Kan man slå det fra? så man slipper for konstante mails i sin indbakke?

 

Jeg kan kun se valgmuligheden abbonner på denne tråd, ikke valgmuligheden slå abboner fra... Jeg kan selvfølgelig klikke på abbonner ikke på denne tråd linket i mailen, men det stopper jo først mailen fra at komme derefter...

 

er det mig der overser noget? eller får jeg først den mulighed senere / efter flere indlæg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du ikke gider, at framelde manuelt hver eneste gang du svarer på en tråd, kan du slå det fra i "Dit kontrolpanel" i den blå linie. Der kan du vælge (til højre) "Rediger muligheder" (Der er et tandhjul ved siden af). Der scroller du ned, indtil der står "Default Tråd Abonnement Mode", og der kan du vælge mellem forskellige muligheder. Der kan du så vælge "abonner ikke", og derefter scroller du helt ned i bunden og trykker på "gem ændringer". Så skal du ikke tænke mere på det med at abonnere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...