Hop til indhold

Noomi billigt til salg


Nollike
 Share

Recommended Posts

Nøj - dig vil jeg ikke gøre forretninger med, du er jo lige så troværdig som en politikker i valgkamp :shock::???:

 

Ups :oops: Jamen det kan jeg selvfølgelig ikke have siddende på mig, så aftalen står ved magt *GG* (Og jeg siger så bare: God fornøjelse!!! :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Den der kom først :blink: :blink:

 

Havde jeg kommet til senere, kunne min holdning måske være mere på line med din :genert: men nu kom jeg først - så derfor først til mølle :engel::engel:

 

Noomi er miiiiin :mums:

 

 

Nix, den godtager jeg ikke. Jeg er tættest på og det må give størst goodwill :evil::-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Nix, den godtager jeg ikke. Jeg er tættest på og det må give størst goodwill :evil::-P

 

Jeg tror, det her er ved at udvikle sig som en sag for ekstra bladet :cry::evil:

 

Jeg kan jo ikke gøre for, at du lå og snuede endnu da det første og meget fordelagtige tilbud kom på bordet :(;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

åhh kan tydelig huske den tid med den lille forskæld at vi ikke går med ham uden snor og gør det stødig ikke for selv om vi løber den anden vej så forsætter han i sin egen retning :cool: han har fået sin frihed og den giver han ikke så gerne slip på.

men selv om de kan være til salg til lavest bydne så elsker vi jo dem alligevel og du for sikkert mange gode løbeture endnu tænk på det er sund motion både for dig og for hunden;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jenna

Er de ikke skønne de kære hvalpe :vinken:

 

I går var vi ude og gå med begge mine hvalpe. Pludselig kunne Phoebe ikke høre. Og pludselig skulle hun ned af en skrænt og ind på køernes mark, hvilket hun udmærket godt ved er strengt forbudt. :evil:

Senere ville hun pludselig ikke komme. Hun var lige ved at grave et hul i noget sand. Uha hvor jeg kom til at råbe lidt højt.

Stakkels Golden, sad lige så pænt ved siden af mig og kunne ikke helt forstå hvorfor jeg var sur :cry:

 

I stedet for at sælge ud af vores hvalpe, kan vi så ikke sende dem i arbejdslejer? :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg giver gerne 25,- og tænk lige på, hvor glad Buddy også ville blive :mrgreen:

 

Jeg vil lige indskyde, at der var en periode med Buddy, hvor jeg var MEGET glad for langlinen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da rart at vide at jeg ikke sidder i "fælden" og at det stadig er muligt at komme af med hende og få mit problemfrie liv tilbage :blink:

Meeen, ok, jeg tror at jeg beholder hende lidt endnu og ser om jeg kan finde de ørepropper eller vat eller hvad det nu er, som åbenbart er kommet lidt for langt ind i øregangen... ;-):lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Vi krydser fingre og poter for at hun opfører sig pænt, så hun ikke ender med at blive dagens bedste tilbud igen. :lol:

 

Fik du ikke formuleret dette omvendt :confused:

 

Nu hoppede Nollike jo i målet ved sidste tilbud, så hvis nu Noomi er rigtig "dygtig", får vi måske buddet igen :-D :-D

 

 

 

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik du ikke formuleret dette omvendt :confused:

 

Nu hoppede Nollike jo i målet ved sidste tilbud, så hvis nu Noomi er rigtig "dygtig", får vi måske buddet igen :-D :-D

 

 

 

 

:blink:

 

Det siger du bare fordi du fik lov til at købe hende. Tænk på alle os andre, der ikke fik chancen. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...