Hop til indhold

Cocker spaniel han søges


Gæst Twiggy
 Share

Recommended Posts

HHej.

 

Jeg søger en cocker spaniel han til at parre min tæve betty.

 

Da jeg er studerende vil prisen være en hvalp.

Skal prisen være penge blir' det på afbetaling.

 

Hun har ikke stamtavle, men er en super dejlig og fantaktisk hund der bare virkelig trænger til at få lov til at blive mor (: .

 

Håber der er nogen der ude der er intereserede selvom hun ikke har stamtavle.

 

I er velkommen til at skrive hvis i har spørgsmål.

 

 

kh

Karoline....

Redigeret af Twiggy
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Twiggy! :-D

 

Hvis du ikke har råd til at betale hanhundeejeren andet end en hvalp fra kuldet, hvordan har du så tænkt dig at finansiere det?

 

Tænker, du skal jo både sørge for sundhedstjek af hvalpene, de første ormekure og vaccinationer, chipning, kvalitetshvalpefoder o.a. Derudover de mange risici, som kejsersnit og at tæven går tom/kun føder én eller to hvalpe? Syge hvalpe er jo også en risiko...

 

Derudover kan du, i yderste tilfælde, risikere at miste din hund :???:

 

Hvorfor mener du, at din tæve trænger til at få hvalpe?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det sådan at hun er i løbetid nu, og sker det ikke nu sker det nok aldrig da hun er 4 år..og jeg har ikke pengene til at betale for det lige pt. det betyder jo ikke at jeg ikke får dem senere, men der er det jo for sent..som jeg jo skriver i indlæget er jeg villig til at betale hvad det koster, bare ikke lige pt, da jeg simpelthen ikke har pengene, men først får dem senere....

 

 

Nu kender ingen jo min hund bedre end jeg selv gør, og jeg syntes jeg kan mærke det på hende..og tror at det ville være en god ting for hende at få hvalpe..(:

Link til indlæg
Del på andre sites