Hop til indhold

De mest mærkelige "hundeting"


Nollike
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige siddet og rodet lidt rundt på QXL og så fandt jeg lige denne.

 

Det er da nok noget af det mærkeligste jeg endnu har set til en hund, der er endda snor i *GGGG* Jeg kan da lige forestille mig hvordan det vil se ud, hvis hunden trækker i snoren eller det blæser kraftigt, så bliver den vel nærmest til en paraglider... d015.gif

 

Hvad har du fundet af "sjove" ting? :-D

 

(Et fund som dette bekræfter mig i min opfattelse, at nogle af de nemmeste at vride penge ud af er hundeejere :lol: (inkl. mig selv :oops: selv om der nok ikke er nogen som kommer til at se Noomi med paraply ;-)d015.gif )

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med at gå med paraply over hunden i det hele taget, hvad hjælper det egentlig?

En hund der ikke kan li at blive våd fra oven, kan vel heller ikke li at træde i noget der er vådt, vådt græs, våd asfalt?

Og man kan jo ikke rulle den røde løber ud der hvor hunden skal gå. :mrgreen:

 

Bare lige en tidlig-morgen-betragtning herfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det der med at gå med paraply over hunden i det hele taget, hvad hjælper det egentlig?

En hund der ikke kan li at blive våd fra oven, kan vel heller ikke li at træde i noget der er vådt, vådt græs, våd asfalt?

Og man kan jo ikke rulle den røde løber ud der hvor hunden skal gå. :mrgreen:

 

Bare lige en tidlig-morgen-betragtning herfra.

 

Næh, og på fotoet kan man tydeligt se, at lige netop DEN hund ikke synes det er rart at have paraply "på".

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer

Jeg har lige været på en forhandler messe. Og jeg siger jer, hvad folk da ikke finder på.. :roll:. En havde kunstige negle til hunden!! Jeg sagde pænt nej tak. Et andet sted var der en ble til ældre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige været på en forhandler messe. Og jeg siger jer, hvad folk da ikke finder på.. :roll:. En havde kunstige negle til hunden!! Jeg sagde pænt nej tak. Et andet sted var der en ble til ældre hunde.

Du godeste:roll: det lyder altså ret amerikansk. Lige som dem der mener det er Ok at pierce sin hund:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med at gå med paraply over hunden i det hele taget, hvad hjælper det egentlig?

En hund der ikke kan li at blive våd fra oven, kan vel heller ikke li at træde i noget der er vådt, vådt græs, våd asfalt?

Og man kan jo ikke rulle den røde løber ud der hvor hunden skal gå. :mrgreen:

 

Bare lige en tidlig-morgen-betragtning herfra.

Nej, men nogen giver hunden gummistøvler på. Så en her i vinters med røde gummistøvler. Hunden lignede ikke en der synes om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...