Hop til indhold

Update på Noomis trappefobi


Nollike
 Share

Recommended Posts

Dette er vel egentlig en "ros til Irene"-tråd for jeg kan med glæde fortælle at Noomi er "kureret" for sin trappefobi!!! a030.gif (I hvert fald vores egen trappe, jeg er ikke nået til andres opgange endnu, men vores er trods alt også den vigtigste :mrgreen:)

 

Jeg har brugt Irenes (selvopfundne faktisk :5up:) råd om at kaste guffer væk fra trappen, så hun vælger at gå væk fordi hun gerne vil have guffen og ikke fordi hun er bange for den. Vi har trænet et trin af gangen og det gik faktisk ret hurtigt da først hun syntes at trappen var ok alligevel ;-) Nu er vi så startet på "nedstigningen" og det går også rigtig fint, faktisk bedre end op. Jeg startede "nedtræningen" med at sætte hende på det nederste trin og lade hende selv gå ned og det går bare derud af, det lader ikke til at volde hende nogle betænkeligheder eller vanskeligheder. Vi er nu nået til at der er to trin til hun skal starte trappen fra begyndelsen så det går bare forrygende!!! (Altså hun har næsten gået en halv etage ned). n005.gif

 

Jeg er simpelthen så super glad for at have fået bugt med problemet, det er et ærgerligt et at stå med, når man bor på 2. sal!!!

 

TAAARK Irene!!! Du er sgu guld værd!!! a085.gif

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er helt klart mig der takker, du har sparet mig en flytning :-D (Og gjort Noomis liv nemmere ikke at forglemme, SÅ sjovt er det jo heller ikke at være bange x mange i løbet af en dag :cry: ) :mrgreen:

 

 

Nej, bange X mange dagligt stinker!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det vil sige, vi godt kan skrive den på vores ønskeliste til jul :klap2: ;-)

 

Nåe, nåe jeg ved ikke om den er SÅ meget på vej, men der er et interesseret forlag som skal have manuskriptet til gennemlæsning når det er færdigt. Det er nok om en måneds tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nåe, nåe jeg ved ikke om den er SÅ meget på vej, men der er et interesseret forlag som skal have manuskriptet til gennemlæsning når det er færdigt. Det er nok om en måneds tid.

Ih dog, jeg vil da også gerne være behjælpelig med at læse manuskriptet, hvis det skulle være ;-)

 

Den bog har jeg også ventet længe på, så jeg venter gerne lidt længere. Hellere en bog, der er gennemtænkt, end en bog, der skal være hurtig færdig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, jamen den er på vej

 

Juhuuuuu a030.gif Jeg skal have en signeret udgave!!!!!!! :mrgreen:

 

(Orv Irene, så kan vi komme og stå i kø hos en boghandler og vente på at du skriver i vores

eksemplarer d045.gif162.gif ) e020.gif

 

Som en lille ekstra update, kan jeg fortælle at Noomi (både i går og i dag) har præsteret at tage en halv etage uden problemer!!! a030.gif Altså hun har startet trappen fra begyndelsen! Jeg var ellers lidt spændt på om det ville gøre en forskel når hun blev sat af på afsatsen i stedet for et trappetrin, men det gjorde ingen forskel :mrgreen:

Redigeret af Nollike
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Juhuuuuu a030.gif Jeg skal have en signeret udgave!!!!!!! :mrgreen:

 

(Orv Irene, så kan vi komme og stå i kø hos en boghandler og vente på at du skriver i vores

eksemplarer d045.gif162.gif ) e020.gif

 

Som en lille ekstra update, kan jeg fortælle at Noomi (både i går og i dag) har præsteret at tage en halv etage uden problemer!!! a030.gif Altså hun har startet trappen fra begyndelsen! Jeg var ellers lidt spændt på om det ville gøre en forskel når hun blev sat af på afsatsen i stedet for et trappetrin, men det gjorde ingen forskel :mrgreen:

 

Jeg er næsten lige så imponeret over noomi som jeg er over dine smileys :mrgreen:

 

Ej, det er bare flot noomi!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...