Hop til indhold

Han hun søges.


Freudika
 Share

Recommended Posts

Jeg skynder mig lige at byde ind med en yngre labrador... han er godt nok ikke fuldt udvokset, men til gengæld skal han så ikke bukke sig så langt ned :slem:

Han er ikke hd tjekket, men jeg har lige set ham løbe så hofterne fejler intet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en hanhund du godt må låne! :-D Han er med stamtavle og er 100% raceren ;-)

Men han er så godt nok en KÆMPE löwe, har KÆMPE underbid og ingen kugler... Men mon ikke det bliver gode hvaple alligevel? :mrgreen:

Han ligger på ryggen og sover, hopper overhooovedet ikke rundt på bordene (:engel:) og er den mest lydige löwe vi har herhjemme (host host)!

Han prøvede på at blive far da han var 5 mdr., men det lykkedes ikke helt.. Så nu vil han godt prøve igen, og hans største drøm er at blive far til Bella's hvalpe! :blink:

 

Pssst - Ellers har jeg et stort udvalg at hanhunde du godt må låne:slem: Du må bare ikke få stamtavle på dem, eller fortælle Kennnel Löwchen at du har lånt dem.. For de er iiiikke allesammen 100 % mine.. Men næsten 50%! :mrgreen:

:skraek::drille::sjov::skraek::skraek:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

har en nabo med en kastreret pit/amst. blanding..

han opfører sig pænt, har ikke spist nogen chihuahua'er endnu.. så han er en god hund.

og så er han renlig..

der skal nok prøves et par gange, før det lykkedes.. men hvis det gjorde, kan man jo altid kalde det en boxer blanding?? :hmm::hmm:

 

skal jeg finde hans nr. til dig? :banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Nårh ja! .. skal jo ikke glemme min egen røde gris..

26kg, og 1 cm for høj..

ellers rigtig søøød hund.. dog u. stamtavle.. men han er riigtig døøgtig til træning?..

og så elsker han mad..

han har også 4 ben, og en hale! :engel::engel:

 

han humper også alle andre hunde, så mon ikke han bare rigtig gerne vil være faar? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh - og du har löwchen - så bliver de jo ægte ... måske de er sårn søskende-agtige ... men betyder det noget?

 

 

 

uden stamtavle? nej tak. Bella har stamtavle - så det skal hannen også have.

 

 

Jeg tror han er for stor.

 

 

 

Det er afgjort for stort.

 

 

 

Tak, men jeg vil helst have en han med 4 ben.

 

 

 

Tak :)

 

Jeg er ik kræsen.

 

Du er da mega kræsen!!!

 

Du finder aldrig en egnet hanhund med alle de krav du har. jeg synes stadig tacco er det bedste bud, han er også kastreret men det er jo kun en fordel for så er hvalpene det også, Ikk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min tæve Bella er lige gået i løb og jeg vil gerne have en parret. Er der nogen der har en hanhund. Det skal helst være en lille hund, da Bella vejer ca. 4 kg.

 

Nej nej nej, hvor er forretningskvinden i dig? Vælg da en Mastiff, så får du virkelig noget for pengene. Prøv bare at kalkulere kiloprisen per hvalp set i forhold til tævehundens masse kontra faderhundens spermantal. Uden tvivl en pengemaskine, selv når du fratrækker udgiften til kejsersnit (og/eller aflivning af Bella, men det er jo bagateller). :lol:

 

Hvornår kan jeg bestille en hvalp? Går ud fra, at forsendelse til USA af en 5-8 ugers hvalp ikke er noget problem?

 

Rigtig meget held og lykke, jeg tror Bella bliver falsk gravid, hvis du ikke lige straks går i gang med dette projekt. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...