Hop til indhold

Den dårligste danske reklame i har set.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

et eller andet sted kan man jo sige at "de gode" også er dem vi har nævnt her - i hvert fald for reklamefolkenes side - for det er jo dem vi husker :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 120
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

XL BYGs reklame, førhen havde de Monrad og Riislund, som henholdvis den smarte ekspedient og den småt begavede kunde, det ku gå, det er jo ligesom en naturlig rollefordeling for de to herrer, men nu er det personalet der driver en stakkels hund til vandvid, det burde forbydes ved lov!:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

XL BYGs reklame, førhen havde de Monrad og Riislund, som henholdvis den smarte ekspedient og den småt begavede kunde, det ku gå, det er jo ligesom en naturlig rollefordeling for de to herrer, men nu er det personalet der driver en stakkels hund til vandvid, det burde forbydes ved lov!:fornaermet:

 

Den synes jeg til gengæld er rigtig god. De har virkelig ramt bullerens personlighed "jeg pisser i protest" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: jeg har flere gange taget mig selv i at nynne "Føtex er for sej vi gør mere for dig" :oops:

 

- Selv om man synes det er en dårlig reklame, ja så må man da sige, at de har gjort det godt, når man ligefrem husker deres budskab :klap:

 

Tænk bare tilbage på fakta.. De reklamer var sgu da for platte..:stupid:

- Men hvem går nu om dage i Fakta uden at tænke : " Det tager kun 5 minutter........:5up:

 

- Og endnu længere tilbage med "always" - Prøv det.. reklamen:damn::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

- Selv om man synes det er en dårlig reklame, ja så må man da sige, at de har gjort det godt, når man ligefrem husker deres budskab :klap:

 

Tænk bare tilbage på fakta.. De reklamer var sgu da for platte..:stupid:

- Men hvem går nu om dage i Fakta uden at tænke : " Det tager kun 5 minutter........:5up:

 

- Og endnu længere tilbage med "always" - Prøv det.. reklamen:damn::klap:

 

Tjah det er vist snart 2 år siden jeg sidst har sat mine ben i en føtex fordi der ikke er nogen i nærheden af hvor jeg bor, så jeg ved ikke hvor godt reklamen virker :lol: men sangen kan jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hver gang de sender den, så har jeg igen glemt hvilken bank det var, så jeg kan altså hilse og sige, at ikke nok med at den er irriterende, så virker den altså heller ikke :blink:

 

Ditto :mrgreen:

 

Jeg måtte tilbage i tråden her for at huske hvad banken hed :stupid: Nykredit hvis nogen skulle være i tvivl (og har lyst til at skrive en klage og trygle dem om at fjerne det møg fra vores skærm!):klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Tjah det er vist snart 2 år siden jeg sidst har sat mine ben i en føtex fordi der ikke er nogen i nærheden af hvor jeg bor, så jeg ved ikke hvor godt reklamen virker :lol: men sangen kan jeg :mrgreen:

 

Hvis reklamen virkelig virkede, så havde du ikke ladet en lille detalje som den omstændighed at der ikke lige er en Føtex i nærheden komme i vejen. Næh, så havde du gladeligt kørt 200 km for at komme i Føtex :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
totalt OT..

 

til gengæld ææælsker jeg oddset/danske spil reklamerne..

 

Der er så meget kvinder ikke forstår.. :mrgreen:

Det reklamebureau har altså fis i kasketten, når de kan lave det.. :banan:

 

 

Pas på Tonks ikke ser det...:mrgreen:(jep har set der er givet tak...:mrgreen:)

 

 

Men jeg elsker de reklamer...den dag en mand kommer hen til mig på sidelinjen til football og spørger "hvorfor gjorde de sådan?" skal jeg nok revidere min opfattelse...:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Har kun lige læst svarene på de første sider, men jeg var ved, at rådne op indvendig, hver gang de sendte den der mobil reklame:

Mobil freeeeeeeeezzzh, fri smeeeezzh!

Omg, jeg kan ikke huske om det var The voice der reklamerede for det, men hold da helt ferie den var dårlig og jeg fattede den heller overhoved ikke! :-)

 

Åhh, bare at tænke på den!

"Voice mobil freezh, fri sms"

Link til indlæg
Del på andre sites

Pas på Tonks ikke ser det...:mrgreen:(jep har set der er givet tak...:mrgreen:)

 

 

Men jeg elsker de reklamer...den dag en mand kommer hen til mig på sidelinjen til football og spørger "hvorfor gjorde de sådan?" skal jeg nok revidere min opfattelse...:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

:fornaermet: Dåm dig!!! Man kan godt være feminist uden at interessere sig for sport eller være beton lebbe :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...