Hop til indhold

Den dårligste danske reklame i har set.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Gæst The dogfather

Og jeg finder en gammel tråd frem...sorry..

 

Altså det kan godt være jeg ikke kunne fordrage Leasy-reklamerne...

 

Men den nye fra Telia tager sgu alligevel prisen for dummeste og mest irriterende reklame...

 

"men momsy" og "5 komma null giiigs" står tøsen med de alt for underbids-agtige tænder og kæmpe hat og siger...krummer helt tæer når jeg hører hende snakke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg finder en gammel tråd frem...sorry..

 

Altså det kan godt være jeg ikke kunne fordrage Leasy-reklamerne...

 

Men den nye fra Telia tager sgu alligevel prisen for dummeste og mest irriterende reklame...

 

"men momsy" og "5 komma null giiigs" står tøsen med de alt for underbids-agtige tænder og kæmpe hat og siger...krummer helt tæer når jeg hører hende snakke...

 

Haha, hvor er det sjovt, jeg har lige netop for et par timer siden siddet og brokket mig meget højlydt over, at alle reklamer faktisk er SÅ dårlige for tiden.

 

Det kulminerede i en reklameblok, hvor der faktisk ikke var én eneste god reklame. Jeg nævner i flæng: Telia :evil: Lars Bom, der er 'helt ude i skoven' :evil:, M1 hvor en del forskellige personer bruger noget der føles som et minut på at fortælle, hvor nemt og billigt teleselskabet er 'da jeg skiftede til M1. Jamen, det var bare så nemt' :evil: Jamen hurra for dig... Jeg kan ikke lige huske hvilke andre irriterende og dårlige der var, men der var nok 10 virkelig ringe reklamer i træk :shock:

 

Men den der Telia tager altså prisen. Og jeg kan slet ikke forstå, hvorfor hun overhovedet skal snakke sådan der. Altså, jeg tror den havde virket bedre, hvis hun bare havde snakket sådan som teenagere reelt snakker nu, uden at overdrive, og de kunne jo stadig have kørt samme koncept med 'tekstning til forældre', for det er sgu nogen gange for zygt fuck'd up aliwel, ik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

 

Men den der Telia tager altså prisen. Og jeg kan slet ikke forstå, hvorfor hun overhovedet skal snakke sådan der. Altså, jeg tror den havde virket bedre, hvis hun bare havde snakket sådan som teenagere reelt snakker nu, uden at overdrive, og de kunne jo stadig have kørt samme koncept med 'tekstning til forældre', for det er sgu nogen gange for zygt fuck'd up aliwel, ik.

 

haha....præcis...altså den er overdrevet på den trælse måde....:mrgreen:

 

Altså jeg er 25 og fatter knapt hvad hun siger....:roll:...har en bror på 16 og han taler heller ikke så åndssvagt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha jeg sad og tænkte, at jeg skal da ind i den reklametråd og skrive, at den med pigen der siger gigs er frygtelig.

 

Jeg samtykker gerne til langt de fleste der ellers er skrevet her. HADER den med dyrene og leverpostejen. Jeg får helt stress af at se på den lettere adhd-lignende adfærd de har. Det minder mig om hende den fulde i leasy reklamerne. Det er bare ikke adfærd, som er sjovt.

 

Så var der en med en elektrisk tandbørste som havde en ny bevægelse. En bevægelse som bla bla.. En bevægelse der... en bevægelse... en bevægelse :megaked:Det blev bare ved.

 

og Wozniaki der børster tænder og ser så glad ud, fordi hun forbereder sig til en kamp og så børster man jo tænder med den her helt vildt fantastiske tandbørste.

 

Bryder mig meget lidt om dem med Lars Bom, men krummer først rigtig tæer over de dårlige jokes i dem "Ej jeg er lidt ophængt for tiden" Eller "Er det helt hen i vejret? - Nej, nærmere langt ude i skoven". Brækpose tak!

 

Føtex-sangen synes jeg egentlig er lidt sød. Jeg kan godt lide, at den er lidt sådan kikset og han ikke kan nå at synge hele teksten på de takter han har at gøre med :oops: Men da de lod nogle klamme tøser synge den, som sang frygteligt skabet og falsk var jeg ved at dø. "En gra'dis baaamsææææææææ" :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

mine hadereklamer er de der pseudodybsindige nogle om livets mening, livskvalitet, gør-det-du-er-bedst-til-bla., som er ekstremt populære blandt især banker og forsikringsselskaber. gerne i sorthvid. de giver mig kvalme. og nyeste meget uelegante skud på stammen, er den fra borger.dk - "og du DØR - én gang!" ja, tak for kaffe. nu har jeg virkelig fået en tæt og kærlig/ærlig relation til jeres skønne service.

 

min yndlings er den med den neurotiske krokodille med sidetungelæspen - "jamen jeg zzzys det zzmager, nej nu er der altzzå en rød lampe der lyser - zzzkal den det?" sidetungelæspen ftw.

Link til indlæg
Del på andre sites

mine hadereklamer er de der pseudodybsindige nogle om livets mening, livskvalitet, gør-det-du-er-bedst-til-bla., som er ekstremt populære blandt især banker og forsikringsselskaber. gerne i sorthvid. de giver mig kvalme. og nyeste meget uelegante skud på stammen, er den fra borger.dk - "og du DØR - én gang!" ja, tak for kaffe. nu har jeg virkelig fået en tæt og kærlig/ærlig relation til jeres skønne service.

 

min yndlings er den med den neurotiske krokodille med sidetungelæspen - "jamen jeg zzzys det zzmager, nej nu er der altzzå en rød lampe der lyser - zzzkal den det?" sidetungelæspen ftw.

Dén sætning der: Total priceless :klap: Der ku' Telia nok lære en ting eller to, det er sådan de unge taler i dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Haha jeg sad og tænkte, at jeg skal da ind i den reklametråd og skrive, at den med pigen der siger gigs er frygtelig.

 

Jeg samtykker gerne til langt de fleste der ellers er skrevet her. HADER den med dyrene og leverpostejen. Jeg får helt stress af at se på den lettere adhd-lignende adfærd de har. Det minder mig om hende den fulde i leasy reklamerne. Det er bare ikke adfærd, som er sjovt.

 

Så var der en med en elektrisk tandbørste som havde en ny bevægelse. En bevægelse som bla bla.. En bevægelse der... en bevægelse... en bevægelse :megaked:Det blev bare ved.

 

og Wozniaki der børster tænder og ser så glad ud, fordi hun forbereder sig til en kamp og så børster man jo tænder med den her helt vildt fantastiske tandbørste.

 

Bryder mig meget lidt om dem med Lars Bom, men krummer først rigtig tæer over de dårlige jokes i dem "Ej jeg er lidt ophængt for tiden" Eller "Er det helt hen i vejret? - Nej, nærmere langt ude i skoven". Brækpose tak!

 

Føtex-sangen synes jeg egentlig er lidt sød. Jeg kan godt lide, at den er lidt sådan kikset og han ikke kan nå at synge hele teksten på de takter han har at gøre med :oops: Men da de lod nogle klamme tøser synge den, som sang frygteligt skabet og falsk var jeg ved at dø. "En gra'dis baaamsææææææææ" :stupid:

 

 

Jamen den virker jo...hun har både hvide tænder, OG børstet 1cm af sit tandkød...:mrgreen:

 

puha...."det er sgu da laaaangt ude i skoven" reklamerne var også slemme...som om jeg skulle have dårlig samvittighed over at bruge strøm til min computer, når butikkerne har lys tændt om natten, firmaerne ude i industrien kører 24/7 og Tre-for(elselskab) har et kæmpe neonskilt der lyser?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen den virker jo...hun har både hvide tænder, OG børstet 1cm af sit tandkød...:mrgreen:

 

puha...."det er sgu da laaaangt ude i skoven" reklamerne var også slemme...som om jeg skulle have dårlig samvittighed over at bruge strøm til min computer, når butikkerne har lys tændt om natten, firmaerne ude i industrien kører 24/7 og Tre-for(elselskab) har et kæmpe neonskilt der lyser?

 

Og fået mega store bryster af det åbenbart. Jeg kan virkelig kun kigge på hendes bryster i den der reklame. Det er ligesom om de fylder hele midten af skærmen - prøv at lægge mærke til det næste gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og fået mega store bryster af det åbenbart. Jeg kan virkelig kun kigge på hendes bryster i den der reklame. Det er ligesom om de fylder hele midten af skærmen - prøv at lægge mærke til det næste gang.

 

Jeg er så for travlt optaget af at se på hvor opstillet og unaturlig hun ser ud mens hun holder tandbørsten næsten stille på en tand. Den må sku være ren nu den skide fortand. ... Det kunne være sjovt hvis patterne rystede af tandbørstens vibration :klap:

 

Hov, glemte også borger reklamen. JA TAK FOR KAFFE så sidder man der og hygger sig med en film, og så skal man ellers til at forholde sig til at man dør en dag. Great!

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er GYSELIG. Og så har jeg sådan en klam mistanke om, at de står og smiler dumt af ingenting og at ballonerne er animeret på efterfølgende. Altså...arrrrghhhhhssssss !!!!! :evil:

 

men jeg ville da gerne smile dumt af ingenting:mrgreen: Manden i reklamen er en af min mands ansatte. Han bad om fri 1 dag til optagelsen, da han scorede 1 månedsløn på den ene dag:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

men jeg ville da gerne smile dumt af ingenting:mrgreen: Manden i reklamen er en af min mands ansatte. Han bad om fri 1 dag til optagelsen, da han scorede 1 månedsløn på den ene dag:shock:

 

Ok...wow....ha ha ha ja, så kunne man sådan set også let få mig til at stå og smile dumt ud i den blå luft :klap: :mrgreen: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

men jeg ville da gerne smile dumt af ingenting:mrgreen: Manden i reklamen er en af min mands ansatte. Han bad om fri 1 dag til optagelsen, da han scorede 1 månedsløn på den ene dag:shock:

 

Så må din mand da også få lidt lang kønsbehåring- han er jo indirekte ansvarlig for, at vi skal sidde og se på det lort :lol: (For nej, selvfølgelig havde de aldrig fundet på at finde en anden til at stå og smile efter balloner).

 

Jeg bryder mig heller ikke om de der for forkølelsessår eller vaginal kløe, som fører sig frem som var det OBS! Derudover- seriously. HIDE or FIGHT! For ikke at tale om, at det jo er super smart at sælge varer, som folk kan købe hvis de har symptomer på f.eks. klamydia og så skal det nok blive godt igen.

 

Generelt er jeg ikke glad for dem, for shampoo og hårfarve. Det er ynkeligt at se på alle tøserne med deres extensions som skal vise hvor flot og naturligt håret bliver af det pågældende produkt. Som modsvar til det, er jeg vild med den, som bruger "These are a few of my favorite things"-sangen. Den tager tykt pis på alt det jeg hader ved hårproduktreklamer. Den værste i rækken er dog for tiden den på svensk. "Den indeholder Q10 som jeg kender til fra minansigtscreme." Så det er et argument at når noget er i noget godt vi kender, skal de også i håret eller hvad? Det kan da godt være det virker, men jeg ville ikke ligefrem tænke YES hvis de sagde "Indeholder aminosyrer som jeg kender til fra min yoghurt".

 

Jule CD'erne. Nu er her en HELT NY julecd med alle de fedeste sange. 85% af sangene er de samme som på cd'en af samme navn fra sidste år, og derudover er der lige smækket endnu en håndfuld tidsløse klassikere som "Jul i angora" på, som vi jo alle forbinder med julestemning fra dengang hvor julen var hvid hvert år.

 

Reklamen fra H&M med kvinden, som står og tager jakke på, og spejler sig fra alle vinkler. Hun ligner en, som aldrig har prøvet at lukke en jakke (og ærligt talt lidt en, som burde tage en tur på rehab). Men sådan ser vi jo ALLE ud når vi prøver tøj.

 

Kææft jeg er godt reklamebitter lige nu.... Det er jo med at komme af med det :lol: Det er jo bare at zappe lidt rundt, så kommer der en dårlig reklame. Der kører f.eks Jysk reklamen as I speak. Der er jo nærmest ingen gode reklamer lige nu....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...