Hop til indhold

Robot støvsugeren


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Camilla Sjelhøj

ihhh altså de kære løver... er jo gået hen og blevet små forelsket i den lille lækkre race. men nej tak ikke alt det pels pleje snere måske:lun:

 

men kær lille støvsuger du har fået taget et billede af :hjerte: en rigtig lille uldtot :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han sød :-D

- har han øjne :genert: - og hvis ja, skal han så ikke studses lidt i hovedet :lol:

DU HOLDER DIG BARE VÆK MED SAKSEN.. vi så jo udmærket hvad der skete da du nærmede dig luffe med en saks..Snip Snap og så var han næsten skaldet :shock::mrgreen:

 

Han har øjne et eller andet sted inde i pelsen og han skal ikke studses..Han skal da udstilles.. eller han har allerede været afsted på 5 udstillinger :mrgreen:..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hehe! Hvor er han kær:lun:

 

Dexter og jeg mødte en gammel robotstøvsuger igår. Han var i skoven i egen taske, idet han var dårligt gående.

Han var helt vild med Dexter -Og Dexter var for een gangs skyld ret så ligeglad med den anden hund. Men den gamle robotstøvsuger ville så bare gerne med os da vi gik videre. Og han ville da i hvert fald ikke tilbage i sin taske.

 

Så det var lige før, at Dexter og jeg havde fået vores egen lille robotsøvsuger:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

"Og så lidt billeder hvor han ikke har is i pelsen :slem: "

 

-------------------------------------------

 

Åh, hvor er han bare dejlig - robotstøvsuger, det har jeg aldrig hørt før - supersjov omformning af ST.

 

Ja når jeg ser på ham, så kan jeg jo godt forstå, at jeg ikke kunne stå for mine to piger, da de var små hvalpe.

 

I dag er de 3 og 2 år - men stadig superdejlige ......

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...