Hop til indhold

Hej (bullterrier ejer).


Gæst Varkhond
 Share

Recommended Posts

Ja min går med mundkurv hvilket har resulteret i at nu tør jeg slet ikke lade ham hilse på nogen hunde da han ikke kan forsvare sig selv hvis han bliver angrebet, hvilket han allerede har prøvet nogen gange nu.. og folk tænker ikke på om vi vil have vores hunde skal hilse..

 

Og da politiet så milo med mundkurv kørte de langsomt forbi et par gange så tror de har været helt i chok.

 

så det sku synd...

 

Men kan på en måde godt forstå folk når de ikke bruger kurven.

For bruger man den får man onde blikke, latterlige kommentare, els vil flok stoppe en og snakke om hundeloven, og er der en ting jeg ikke gider så er det at stå og diskutere politik når jeg er ude og lufte min hund..

 

Et venne par vi har, har en blanding af bokser-amstaff, den er godheden selv, men min lille dumme gårdhund:cry:

er overbevist om at de kan lege bokseleje, så bokseren- amstaf lægger hele poter:roll: og vægt oven på min, ja så kan det også gå galt, når han vejer 60 kg og min 10 kg, men måske er jeg sart, og bange for hans ryg. men er ikke bange for min hilse på liste hunde, så vel som en arrig terrier. Men ser altid ejeren an:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...