Hop til indhold

Lua har været på hospitalet igen...


Gæst ENVY
 Share

Recommended Posts

Igår kom Lua til skade:cry::cry:

 

Vi var ude og gå ved damhussøen og pludselig falder hun meget spontant i "dæk" hun bliver liggende og slikker på benet.

Da jeg kommer hen til hende ser jeg at hendes "tommeltot" den der sidder oppe på forbenet hænger og dingler i. Ikke bare neglen men også kød:shock::shock::cry:

 

Vi tager en taxa til dyrehospitalet hvor hun bliver lagt i fuld narkose og bliver opereret:cry::cry::cry::cry:

 

Hun vågnede op omkring kl 2 i nat og jeg bar en meget slatten hund med lyserød KÆMPE forbinding hjem.

 

Nu ligger hun her og er meget skidt:cry: piver ind i mellem lidt og vil ikke rigtigt spise. Men hun drikker, så det er godt.

 

Om 3 dage skal forbinding af, så bliver det sændende at se hvordan det ser ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak allesammen.

 

Ja hun er rigtig uheldig:( Vi har et dårligt år. Ramt af dårlig karma eller noget:confused:

 

Lua er en rigtig sej hund. Jeg er så stolt over den måde hun tacklede det hele på. Der var en del ventetid da der kom en hund ind der var blevet påkørt. Den overlevede ikke:cry::cry: Men i ventetiden var der blandt andet en labrador med ja undskyld mig men syg syg familie. Hunden halsede og gøede..KONSTANT! Sønnen daskede den én hver gang. Faren råååbtee "så stopper du". Hunden knurrede af ham når han råbte:cry: Ganske forfærdeligt. Jeg tuede som sindsyg. Var rimelig følelsesladet pga mit nederlag tidligere på dagen:(

 

Der var maaange mennsker og larm, stressede hunde osv, men Lua var så dygtig. Lå bare stille i mine arme. Kasper kom med fritter fra Mc.donalds som vi alle 3 spiste udenfor:rolleyes:

 

Da vi kom ind til dyrlægen var hun dygtig. Dyrlægen måtte ae hende. Inden han giver hende sprøjten siger han at nu piver hun nok, og så falder hun snart i søvn. Men Lua pev ikke;-) Det gjorde hun heller ikke lige da det skete.. Hun slikkede bare som sindsyg på det.

Så faldte hun i søvn hos mig og dyrlægen fik hende så med. Da de var færdige med at operere hentede de mig og jeg fik love at sidde med hende i et rum indtil hun vågnede..

 

Han har fjernet neglen og lidt af "dutten". Så går udfra at der stadig er "noget" tilbage:neutral: Jeg glæder mig til at se hvordan det ser ud.

 

Hun er blevet mere frisk i løbet af dagen, og har spist lidt:-) Og havde kræfter til at gø af en kat;-)

 

Et billede fra igår aftes hvor hun var heeeeeelt væk

Link til indlæg
Del på andre sites

Update!!

 

Så har vi idag fået fjernet den lyserøde forbinding.

 

Det ser ok ud synes jeg! Lægen sagde det så rigtigt fint ud. Det ser ret klamt ud synes jeg faktisk. Selve negleroden er der endnu og det er sådan en klam lille gul kugle nærmest:badr::badr: Der skulle meget gerne komme en ny negl, men det varer længe...

 

Hun må stadig ikke komme ud og spurte rundt før om 1 til 2 uger, og hun får stadig smertestillende og antibiotika.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Update!!

 

Så har vi idag fået fjernet den lyserøde forbinding.

 

Det ser ok ud synes jeg! Lægen sagde det så rigtigt fint ud. Det ser ret klamt ud synes jeg faktisk. Selve negleroden er der endnu og det er sådan en klam lille gul kugle nærmest:badr::badr: Der skulle meget gerne komme en ny negl, men det varer længe...

 

Hun må stadig ikke komme ud og spurte rundt før om 1 til 2 uger, og hun får stadig smertestillende og antibiotika.

 

Dejligt at det går fremad, uha det er ikke let når der er noget galt :shock: :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Update!!

 

Så har vi idag fået fjernet den lyserøde forbinding.

 

Det ser ok ud synes jeg! Lægen sagde det så rigtigt fint ud. Det ser ret klamt ud synes jeg faktisk. Selve negleroden er der endnu og det er sådan en klam lille gul kugle nærmest:badr::badr: Der skulle meget gerne komme en ny negl, men det varer længe...

 

Hun må stadig ikke komme ud og spurte rundt før om 1 til 2 uger, og hun får stadig smertestillende og antibiotika.

 

Godt det går fremad med Lua :ae:

 

Men jeg vil vædde på, at det ikke passer hende at skulle holdes i ro så længe endnu :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...