Hop til indhold

Pero videoer.... Måske :)


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Nu vil jeg lige prøve dét med at sætte videoer ind. Jeg tror nemlig jeg har et par videoer, der ikke fylder så meget (så det er nok ret dårlig kvalitet, sorry).

 

 

 

 

Hmm.... Den vil åbenbart ikke tage AVI-filer, så jeg har forsøgt at ændre den. Den er nu tilføjet, men jeg kan ikke selv se den. Måske fordi jeg ikke har det nyeste Flashplayer?!

 

Nå, men I må meget gerne skrive om I kan se den eller ej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne blive nødt til at convertere vores optagelser fra avi til windows media player, ellers kunne jeg ikke se dem på min pc!

 

ellers kan du uploade videoen på yourtube, hvis dem må være tilgængelig for hele verden :-P (jeg kan forestille mig at den kan tage avi filer, men er ikke sikker)

 

Vi vil se film

vi vil se film

vi vil se film :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Virker swf filen lokalt på din maskine ?

 

Nej, det gør den ikke. Jeg kan hvert fald ikke finde noget program der kan køre den. Jeg prøvede bare at skifte til et af dem jeg kunne se var accepterede her på forum :)

 

AVI kan uploades nu - du må gerne teste :-)

 

Jeg prøver :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg ser .. Jeg ser!! Pero bassen som spiser legetøj....

 

Hold op hvor bor I egentlig pænt! O_O Elsker dugen :-D

 

Tak :oops:

Jeg skulle lige til at sige at det da vist ikke virkede. Jeg kan intet se, heller ikke selvom jeg lige har installeret noget den anbefalede. Nå, men bare i kan se det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Først baby-Pero da han var omkring 6 uger gammel og stadig boede i Sverige.

Så baby-Pero, der lige er flyttet hjem.

 

 

Jeg havde egentlig nogle flere, men jeg har lidt problemer med at uploade videoer der fylder omkring 6-7 mb og opefter. Får denne besked: "Your submission could not be processed because a security token was missing or mismatched.

 

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error."

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Det er simpelthen så sjovt at sidde og kigge tilbage på, jeg har af både Bitten og Dolph - og man kan næsten ikke huske det længere!

 

Ja, man kan simpelthen ikke huske at de har været SÅ små!

 

By the by, må jeg ikke få jeres lejlighed? :-D

 

Helst ikke :lol: Jeg er nemlig godt tilfreds :) 83 kvm og tre værelser - det er jo ren luksus når man kun er to! :D Vi har til gengæld også sat det meste i stand selv (bortset fra køkken og bad). Da vi overtog den var den ikke blevet renoveret synderligt siden opførelsen i 1936 - ja, lige bortset fra at der var kommet 70'er blomster-stickers på klinkerne i køkken og bad og der var sat hessien (?)/opslagstavlestof i hele gangen.

 

Men nu er jeg meeeeget glad for lejligheden :lun: Det er også noget helt specielt når man selv har bestemt hvordan alt skal se ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, man kan simpelthen ikke huske at de har været SÅ små!

 

Der er bare ting man glemmer - jeg kan ikke huske at både Bitten og Dolph har sovet i min hånd..

 

 

Helst ikke :lol: Jeg er nemlig godt tilfreds :) 83 kvm og tre værelser - det er jo ren luksus når man kun er to! :D Vi har til gengæld også sat det meste i stand selv (bortset fra køkken og bad). Da vi overtog den var den ikke blevet renoveret synderligt siden opførelsen i 1936 - ja, lige bortset fra at der var kommet 70'er blomster-stickers på klinkerne i køkken og bad og der var sat hessien (?)/opslagstavlestof i hele gangen.

 

Men nu er jeg meeeeget glad for lejligheden :lun: Det er også noget helt specielt når man selv har bestemt hvordan alt skal se ud :blink:

 

Samme her - jeg opdagede at køkkenet var opført samme år og månede som jeg blev født.. Så ned med køkken, ned med bad - og så bruge et år på at bygge det hele op igen..

Men så ER man også herre i eget hus ;-) Med tre meter til loftet = luksus!

Dog ikke tre værelser.. kun to - men nu er vi også kun mig, og hundene..

 

Det med blomster tapet er slemt, jeg fandt tapet med hollandske klinker.. føj..

Og så opdagede vi at de for at spare plads havde vendt mursten på højkant!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså underligt, min computer gør mærkelige ting hvis jeg går ind på side 1 og 2. Den vil have jeg skal downloade programmet, og det svarede jeg vist nok nej til, så nu fryser det hele hvis jeg går ind på de sider, og jeg må genstarte computeren.

 

Det er ikke fordi jeg ikke vil se din uden tvivl dejlige video, pero, men jeg tør ikke prøve mere :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 months later...
Gæst PPP-Pero

Jeg tager lige denne her tråd frem igen og disker op med nogle flere videoer af Pero - både nye og gamle :-)

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...