Gæst Bailey8240 Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Hej Jeg har en lille Cavalier som jeg ind i mellem har i bad - men bag efter bruger jeg ca 3 håndklæder for at få ham rigtig tør.... Dog er han ikke helt tør... Hvad gør I andre?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Hej Jeg har en lille Cavalier som jeg ind i mellem har i bad - men bag efter bruger jeg ca 3 håndklæder for at få ham rigtig tør.... Dog er han ikke helt tør... Hvad gør I andre?? Det samme og sørger for at hun ikke fryser mens hun tørre færdig:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Jeg gør det med Saga at jeg tørrer hende så godt som muligt, og når hun er stoppet med at ryste og ikke er kold, så får hun lov til at lufttørre:blink: Ellers så skal der vel en blower/hårtørrer til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 føntørrer det kræver lidt tilvænning, men er dødeffektivt og noget rarere end en våd hund i flere timer - også for hunden bilder jeg mig ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Jeg bruger også føntørrer (har gjort det siden hun var hvalp). Smilla kommer selv hen og stiller sig under den nu. Jeg tror godt hun kan lide at den hjælper hende til at blive tør i en fart. Hun hader at være våd. Lansom tilvænning, som søster lagkage skriver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Jeg lader Luna tørre af sig selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kvad Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Osvald for også en tur under føntørreren Han ligner én der nyder det lidt, men ville aldrig indrømme det, fordi hans moar jo er såå ond at putte ham i bad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Mine cavalierer blev føntørret. Alt mens jeg redte evt filtre ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Nura lufttørrer - som regel liggende under min dyne i sofaen. Jeg overvejer at lære Nura føntørreren. For hun når at blive meget kold om vinteren inden hun bliver helt tør.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Jeg bruger først håndklæde og så føntørrer. Tyson hader at komme i bad, men elsker føntørreren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
fhk2507 Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Canto får også både med håndklæde og hårtørrer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts