Hop til indhold

Tony Knight foredrag.


Recommended Posts

Foredrag "FORSTÅ DIN HUND"

En aften med introduktion til Hundesprog samt Amichien Bonding® v. Tony Knight.

Når du anskaffer dig en hund, inviterer du en ulv ind i din stue, da hunden har alle ulvens instinkter intakte. Lær ved dette foredrag hundens sprog og hvordan du kommer evt. hundeproblemer til livs. Der vil være mulighed for at få svar på spørgsmål. (Foredraget er på engelsk)

 

Tony Knight er søn af den verdenskendte hundelytter Jan Fennell, og har været med siden starten. Jan Fennels metode 'Amichien Bonding'® er skabt ud fra den adfærd, som hun har observeret i hunde- & ulveflokke.

Den består af fire vigtige grundelementer:

1. Separation - Når flokken genforenes efter adskillelse – hvordan er status?

2. Mad - Når flokken skal spise – hvem har skaffet maden og i hvilken rækkefølge spiser vi?

3. Fare - Når flokken ser der er fare på færde - hvem beskytter os?

4. Jagt - Når flokken skal på jagt (gåtur). Hvem leder jagten (gåturen)?

 

Tony Knight har været hundelytter siden 1999 og er en fantastisk underholdende taler. Han har hjulpet problemhunde og deres ejere over hele verden. Derudover underviser Tony på størstedelen af alle Jan Fennells kurser. Kom og vær med - det bliver en utrolig underholdende og lærerig aften.

 

Foredrag mandag d. 25. August 2008 kl. 1900

Portalen i Greve

Billetter via Billetnet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg har lige haft en elev til JF's foredrag om emnet i Portalen.

Jeg glæder mig til et referat af det.

 

Iøvrigt så gennemhuller Freddy Worm Christiansen og Anders Hallgren "Amichien Bonding", (tænk at det er blevet er registreret varemærke) metoderne.

 

FWC gør det med referencer til vildtlevende ulve, ulve i fangenskab, hunde generelt samt egne hunde.

Og jeg kan kun være enig :-)

 

Hvem arrangerer foredraget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige haft en elev til JF's foredrag om emnet i Portalen.

Jeg glæder mig til et referat af det.

 

Iøvrigt så gennemhuller Freddy Worm Christiansen og Anders Hallgren "Amichien Bonding", (tænk at det er blevet er registreret varemærke) metoderne.

 

FWC gør det med referencer til vildtlevende ulve, ulve i fangenskab, hunde generelt samt egne hunde.

Og jeg kan kun være enig :-)

 

Hvem arrangerer foredraget?

 

Jeg ved det ikke, fandt bare ovenstående på PK's hjemmeside.

Jeg kender ikke noget til mandens metoder, men æblet falder jo sjældent langt fra stammen.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så tæt jeg var på at syntes JF var gud, da jeg læste hendes bog, er grunden til at jeg hellere må blive hjemme :oops: tænk hvis sønnen er lige så veltalendende så ender det med jeg holder op med at snakke med Tacco :-)

 

Men bortset fra det så kunne det jo også være spændende og lærerigt at komme til foredag med folk man ikke er enige med

Redigeret af linda-hvid
jeg havde mere på hjerte
Link til indlæg
Del på andre sites

Så tæt jeg var på at syntes JF var gud, da jeg læste hendes bog, er grunden til at jeg hellere må blive hjemme :oops: tænk hvis sønnen er lige så veltalendende så ender det med jeg holder op med at snakke med Tacco :-)

Anede slet ikke hun har en søn der er gået i hendes fodspor. Har aldrig hørt om manden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige haft en elev til JF's foredrag om emnet i Portalen.

Jeg glæder mig til et referat af det.

 

Iøvrigt så gennemhuller Freddy Worm Christiansen og Anders Hallgren "Amichien Bonding", (tænk at det er blevet er registreret varemærke) metoderne.

 

FWC gør det med referencer til vildtlevende ulve, ulve i fangenskab, hunde generelt samt egne hunde.

Og jeg kan kun være enig :-)

 

Hvem arrangerer foredraget?

Fandt lige et link længere nede:

http://www.hundesprog.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Så tæt jeg var på at syntes JF var gud, da jeg læste hendes bog, er grunden til at jeg hellere må blive hjemme :oops: tænk hvis sønnen er lige så veltalendende så ender det med jeg holder op med at snakke med Tacco :-)

 

Men bortset fra det så kunne det jo også være spændende og lærerigt at komme til foredag med folk man ikke er enige med

 

 

Bestemt!

Link til indlæg
Del på andre sites

er det bare mig der slet ikke kan se noget om hvordan hun "gør" det? :confused: Nu har jeg ikke læst Jan Fennells bøger / set dvd'erne så jeg har ingen ide om hvad hendes metoder går ud på.... og synes slet ikke jeg kan se det ud fra den hjemmeside der...

 

men måske er det bare mig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
er det bare mig der slet ikke kan se noget om hvordan hun "gør" det? :confused: Nu har jeg ikke læst Jan Fennells bøger / set dvd'erne så jeg har ingen ide om hvad hendes metoder går ud på.... og synes slet ikke jeg kan se det ud fra den hjemmeside der...

 

men måske er det bare mig?

 

Du kan få det at vide, men ved ikke om vi skulle lave en tråd om emnet. Hvis du laver tråden svarer jeg. Jeg har læst hendes tre bøger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst KirstenB

Jeg vil gerne selv tage stilling til metoden, så jeg har købt billet til foredraget for at høre / se mere om, hvad det går ud på. Så at man også kan stille spørgsmål - altid rart når det ikke kun er envejs

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne selv tage stilling til metoden, så jeg har købt billet til foredraget for at høre / se mere om, hvad det går ud på. Så at man også kan stille spørgsmål - altid rart når det ikke kun er envejs

 

Så ønskes du da et godt foredrag- vi vil meget gerne høre en tilbagemelding når du har været der. Og hvordan det gik med det der tovejs ;-) Altid spændende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne selv tage stilling til metoden, så jeg har købt billet til foredraget for at høre / se mere om, hvad det går ud på. Så at man også kan stille spørgsmål - altid rart når det ikke kun er envejs

 

Jeg har også været til foredrag med Roger Abrantes, her var der desværre ikke tid til at spørge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg vil gerne selv tage stilling til metoden, så jeg har købt billet til foredraget for at høre / se mere om, hvad det går ud på. Så at man også kan stille spørgsmål - altid rart når det ikke kun er envejs

Det synes jeg er en rigtigt god ide :-D

 

Mange helt nybagte hundejere har ikke tilstrækkeligt baggrundsviden til at skelne det ene fra det andet, og så lyder det så godt :-)

 

Men du kan evt læse Freddy Worm Christiansens bog og Anders Hallgren, Alfasyndromet som modsiger det du vil høre til foredraget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg vil gerne selv tage stilling til metoden, så jeg har købt billet til foredraget for at høre / se mere om, hvad det går ud på. Så at man også kan stille spørgsmål - altid rart når det ikke kun er envejs

 

Præcis.

Man skal ikke tro på alt hvad man hører :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...