Hop til indhold

Bella har været ude og køre på knallert i dag


Freudika
 Share

Recommended Posts

... og det tog hun da bare i stiv arm ... hun sad omme i kurven og spiste guffere under hele turen (som varede ca. 1½ minut) - så jeg tænker, at det nok ikke var nogen speciel grum oplevelse for hende ... og da vi kom hjem og jeg satte kurven på entrégulvet og åbnede den - blev hun da bare siddende ...

Hun er altså supersej den bette :D

Link til indlæg
Del på andre sites

... og det tog hun da bare i stiv arm ... hun sad omme i kurven og spiste guffere under hele turen (som varede ca. 1½ minut) - så jeg tænker, at det nok ikke var nogen speciel grum oplevelse for hende ... og da vi kom hjem og jeg satte kurven på entrégulvet og åbnede den - blev hun da bare siddende ...

Hun er altså supersej den bette :D

 

 

Ej hvor lyder det sejt, en knallert hund, husk at sige til hende at hun ikke må køer for stærkt og hun skal huske hjelm og så....

HVOR er billederne, de er ikke kommet med???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Hihi hvor er hun bare supersej :klap: :cool:

 

Måske det lige er noget for Kency, sådan en tur bag på en knallert. Når vi skal hjem fra agility træning, er hun simpelthen så træt at hun ikke gider gå, kun det første korte stykke, så skal hun også trækkes hjem. Hun er bare træt og gider absolut ikke gå hjem!

(Og når man som terrier først har bestemt sig for det, så er det jo sådan det er.. ;-))

Så jeg er begyndt at sætte hende bag på cyklen, i en cykelkurv på et tæppe - det synes hun er vildt sjov. Sidde der bagpå, komme hjem uden at bruge benene selv, kan holde øje med det hele og blive blæst lidt igennem - dét ser hun ud til at nyde :blink:

Så sådan en knallerttur ville hun sikkert også synes var sjov..

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg fik jo ikke taget billeder - jeg var jo helt alene ude og køre ... altså sammen med Bettebimsen ... men hvem sku så fotografere? ...

Hvad har man da barn og mand til?:-)

Seeejt Bella.. Du gør din opdrætter-mor stolt.... :mrgreen:..

Jep, du er hermed udnævnt til knallerthundeopdrætter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg fik jo ikke taget billeder - jeg var jo helt alene ude og køre ... altså sammen med Bettebimsen ... men hvem sku så fotografere? ...

 

 

Du kunne da bare have stukket kameraet til nogle af de mange nysgerrige der garanteret stod og kiggede efter pelstotten på knallerten :-D Ellers så siger du til, så kommer jeg susende næste gang, skanderby, det lyder tæt på :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...