Hop til indhold

Jan Fennells metoder


Amocca
 Share

Recommended Posts

Apropos hunde-mænd med tattoos, så var der et par eksempler på den store Brøndby-udstilling. Begge de to jeg så havde engelske bulldogs, den ene oven i købet to, og de snublede afsted med disse små men muskuløse hunde i stram line, de kunne simpelthen ikke holde dem uden at måtte småløbe bagefter!

Et mærkværdigt syn, eftersom mændene var ganske muskuløse. (og iøvrigt tilfældigvis ærmeløse og tattoofyldte)

 

Det var out of topic, bortset fra at der på alle de parkerede biler var sat flyers om hende der den danske Jan Fennel hundelytter og om foredrag af Jan Fennells søn til august :(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie
Apropos hunde-mænd med tattoos, så var der et par eksempler på den store Brøndby-udstilling. Begge de to jeg så havde engelske bulldogs, den ene oven i købet to, og de snublede afsted med disse små men muskuløse hunde i stram line, de kunne simpelthen ikke holde dem uden at måtte småløbe bagefter!

Et mærkværdigt syn, eftersom mændene var ganske muskuløse. (og iøvrigt tilfældigvis ærmeløse og tattoofyldte)

 

Det var out of topic, bortset fra at der på alle de parkerede biler var sat flyers om hende der den danske Jan Fennel hundelytter og om foredrag af Jan Fennells søn til august :(

Uha en en blanding af muskler og Jan Fennel :shock:

 

Bulldogs trækker vildt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha en en blanding af muskler og Jan Fennel :shock:

 

Bulldogs trækker vildt :lol:

 

Okay, jeg vidste ikke det var en race der trækker meget. Og med de muskler er det vist ikke nemt for ejeren...!

-Gad godt have set dem i ringen foran dommerne ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Okay, jeg vidste ikke det var en race der trækker meget. Og med de muskler er det vist ikke nemt for ejeren...!

-Gad godt have set dem i ringen foran dommerne ;-)

 

Aj, jeg mente det ikke :-D

 

Jeg synes det er lidt sjovt at sådan en stærk mand løber småtrippende efter en bette hund der vil frem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg tror at vores gamle hund har læst Jan Fennell på hovedet, for han skulle altid hen og tisse der hvor Peter lige havde tisset. :lol:

 

Det er bare for at det er hyggeligt og flokken tisser sammen og forstærker hinandens dufte :-D

 

Ærgerligt det er så besværligt med bukser og sårn, ku være lidt hyggeligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Det er bare for at det er hyggeligt og flokken tisser sammen og forstærker hinandens dufte :-D

 

Ærgerligt det er så besværligt med bukser og sårn, ku være lidt hyggeligt :lol:

Ja, alle mine tre dyr mener i hvert fald de har ret til at ligge på toiletgulvet når jeg selv, min sambo eller en helt tredje skal på toilet :lol: (det må de dog ikke, da min ene kat pisser ude på badeværelset hvis han får lov - det er desværre ikke så hyggeligt :neutral:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Flaffy og Luna er også gerne med på toilettet og Flaffy vil gerne sidde på skødet imens. :lol:

 

Zozo kan ikke lide små rum, så hun går ikke med.

 

Men mine ene kat gir os også selvskab, og han tisser gerne i håndvasken, den lille gris :shock:

 

Der lyder til at være festligt hjemme hos dig :lol:

 

Toffen vil også altid med, og så skal hun aes mens hun ser spørgende ud...er sikker på at det er fordi at man ofte lige skal tisse før man skal ud af døren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Mine er også ofte med på toilet, det må de selv om, her er frit, men gæster går de kun med hvis det er rigtigt ynglingsgæster :lol:

 

Nogle gange går gæstehunde også med, hyggeligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare for at det er hyggeligt og flokken tisser sammen og forstærker hinandens dufte :-D

 

Jeg var ironisk da jeg skrev mit indslag. :rolleyes:

 

Ærgerligt det er så besværligt med bukser og sårn, ku være lidt hyggeligt :lol:

 

Uha sådan noget må du ikke skrive. Jeg fik nogle mærkelige billeder i mit hoved af folk med bare numser, da vi var i hundeskoven. :bigsmile::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Uha sådan noget må du ikke skrive. Jeg fik nogle mærkelige billeder i mit hoved af folk med bare numser, da vi var i hundeskoven. :bigsmile::lol:

 

Tihi, de andre hundeejere synes du smiler lidt fjollet, de skulle bbare lige vide hvilke fantasier du har :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...