Hop til indhold

Hyrdehunde og hygge søges - fortsat


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ehm... Hvor meget salat laver man til 6 personer? Altså snakker vi 1 eller 2 iceberg salathoveder? Hvor mange peberfrugt, agurk, tomat etc?

 

Aj jeg er så dårlig til at lave mad til flere personer:lol::lol:

Gang op ca. 4 gange af slut produktet/den færdige ret, i forhold til hvad du normalt ville lave.

 

Altså 1 hovede, ½ agurk, 3 store tomater eller 1 hel pak. små, 1 dåse majs, 2-3 håndfulde ærter, 1 pak. bacon tern, 3-4 halve peberfrugter, 2-3 store gulerøder i stave/tern osv.

 

Salat og så 3-4 forskel. ting i, vil jeg mene er fint :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fået en (uretfærdig :fornaermet:) rykker :vedikke::fornaermet:

 

Men jeg HAR altså skrevet at jeg kommer og at jeg tager "Lykke-klanens Skinkebrød" med (har droppet kartoffelsalaten). :fornaermet:

 

http://www.hunde-forum.dk/debat/17345-hyrdehunde-og-hygge-soges-25.html#post478864

 

Og jeg har også mulighed for at tage et ekstra bur med, hvis der er behov for det - men vil gerne lige vide det, for ellers gider jeg ikke slæbe det med...

 

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fået en (uretfærdig :fornaermet:) rykker :vedikke::fornaermet:

 

Men jeg HAR altså skrevet at jeg kommer og at jeg tager "Lykke-klanens Skinkebrød" med (har droppet kartoffelsalaten). :fornaermet:

 

http://www.hunde-forum.dk/debat/17345-hyrdehunde-og-hygge-soges-25.html#post478864

 

Og jeg har også mulighed for at tage et ekstra bur med, hvis der er behov for det - men vil gerne lige vide det, for ellers gider jeg ikke slæbe det med...

 

:-D

 

Er det jern eller stof? For vi vil nok godt låne et til Luna.. (Jeg kan ikke huske, om jeg allerede har aftalt lån af bur med en anden:oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok lang tid siden jeg har skrevet det, men er ikke sikker på at vi bliver til frokost :-) Jeg tror hyrdeturen er rigelig for Motor.

Han er desuden heller ikke burtrænet, så tvivler på, at han kan falde til ro mens der er andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lovet berner-Rikke at hjælpe med at få styr på det sidste, så nu er der ved at blive skrevet "rykkere" til dem der har meldt at de deltager til frokosten, men ikke har meldt tilbage, hvad de tager med :cool:

 

Dem der har meldt, hvad de tager med, skal bare lave en portion så det ca. passer til omkring 6 personer - så burder der være rigeligt med mad :5up: (der skal være mad til værterne og til dem der tager brød og tallerkner mm med)

 

Jeg har også fået en rykker, men havde skrevet til Rikke at vi ikke deltager i frokosten bagefter :???:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry, kan godt være, at jeg opdaterede listen for sent :ae: Undskyld!:oops:

 

 

Helt i orden, hehe :) Der er sgu også mange ting at holde styr på - tager sgu hatten af for jer at arrangerer sådan et stort arrangement :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt i orden, hehe :) Der er sgu også mange ting at holde styr på - tager sgu hatten af for jer at arrangerer sådan et stort arrangement :5up:

 

Tark, og ja, der er sq noget at holde styr på. Men nu er det hele heldigvis ved at være på plads! :cool:

 

I aften finder jeg ud af hvad jeg skal have med af mad til frokosten.

 

Super :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok lang tid siden jeg har skrevet det, men er ikke sikker på at vi bliver til frokost :-) Jeg tror hyrdeturen er rigelig for Motor.

Han er desuden heller ikke burtrænet, så tvivler på, at han kan falde til ro mens der er andre hunde.

 

Samme her, så vi kører nok også efter træningen (og tager Motor & Co med):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg har så fuldstændigt overset at jeg skal være et andet sted kl. 18 søndag.

 

Er der nogen der køre hjem efter selve hyrdningen er færdigt, og evt. kan have Caia( Aussie) med? Vi bor i Søborg, og hun er dygtig til at køre i bil.

Vi fylder et sæde, hun plejer at sidde imellem mine ben når vi er ude hos andre.

 

Jeg er lidt bekymret for om vi ville kunne nå hjem hvis vi også bliver til frokost nemlig. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har så fuldstændigt overset at jeg skal være et andet sted kl. 18 søndag.

 

Er der nogen der køre hjem efter selve hyrdningen er færdigt, og evt. kan have Caia( Aussie) med? Vi bor i Søborg, og hun er dygtig til at køre i bil.

Vi fylder et sæde, hun plejer at sidde imellem mine ben når vi er ude hos andre.

 

Jeg er lidt bekymret for om vi ville kunne nå hjem hvis vi også bliver til frokost nemlig. :engel:

 

Tror du at det tager så lang tid?

 

Vi skal vel være derude kl. hvad? 10 stykker og selv med frokost spisning tager det vel ikke 5-6 timer, gør det??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har så fuldstændigt overset at jeg skal være et andet sted kl. 18 søndag.

 

Er der nogen der køre hjem efter selve hyrdningen er færdigt, og evt. kan have Caia( Aussie) med? Vi bor i Søborg, og hun er dygtig til at køre i bil.

Vi fylder et sæde, hun plejer at sidde imellem mine ben når vi er ude hos andre.

 

Jeg er lidt bekymret for om vi ville kunne nå hjem hvis vi også bliver til frokost nemlig. :engel:

Jeg regner da med at være hjemme timer inden da, ellers så tror jeg min Misja tisser i hendes bukser :shock::lol: for hun skal ikke med og jeg har ikke arrangeret nogen pasning, for de 6-7-8 timer (med transport frem og tilbage) jeg regner med at være væk kan hun godt klare :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...