Hop til indhold

Hyrdehunde og hygge søges - fortsat


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Tror du at det tager så lang tid?

 

Vi skal vel være derude kl. hvad? 10 stykker og selv med frokost spisning tager det vel ikke 5-6 timer, gør det??

 

Dont know :-) Men når vi har været ude at hyrde er jeg mindst ligeså træt som Caia.

 

Jeg synes det er ekstremt hårdt at være inde ved de kære får... Hehehe!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har lige spurgt AFE om, hvor lang tid vi kan forvente, at selve hyrdedelen tager. Tilbagemeldingen sagde 4-5 timer, max. Kommer an på, hvor gode vi er til at stille os klar osv.

 

Så det vil sige, at vi senest er færdige kl. 15 (forventeligt).

 

Så burde der vel være rigelig tid til at spise frokost i :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Har lige spurgt AFE om, hvor lang tid vi kan forvente, at selve hyrdedelen tager. Tilbagemeldingen sagde 4-5 timer, max. Kommer an på, hvor gode vi er til at stille os klar osv.

 

Så det vil sige, at vi senest er færdige kl. 15 (forventeligt).

 

Så burde der vel være rigelig tid til at spise frokost i :blink:

 

Færdige med at hyrde kl. 15?

 

Så er der også kun 3 timer til at jeg skal være et andet sted:-)

Ihh noget øv at jeg har glemt alt om den anden aftale.

 

Rent tidsmæssigt bliver det for presset for os, hvis vi skal være med til frokost. Det tager også mindst en time at køre hjem:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Færdige med at hyrde kl. 15?

 

Så er der også kun 3 timer til at jeg skal være et andet sted:-)

Ihh noget øv at jeg har glemt alt om den anden aftale.

 

Rent tidsmæssigt bliver det for presset for os, hvis vi skal være med til frokost. Det tager også mindst en time at køre hjem:genert:

 

Du behøver da ikke 2 timer til at gøre dig i stand - du som er så køn :-D Fedte, fedte, fedte...........:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige spurgt AFE om, hvor lang tid vi kan forvente, at selve hyrdedelen tager. Tilbagemeldingen sagde 4-5 timer, max. Kommer an på, hvor gode vi er til at stille os klar osv.

 

Så det vil sige, at vi senest er færdige kl. 15 (forventeligt).

 

Så burde der vel være rigelig tid til at spise frokost i :blink:

Wow, det var også mange timer :shock::genert::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når nu det tager så lang tid, vil jeg foreslå at vi dropper kagen/kaffen hos mig - der vil alligevel ikke være så mange der orker mere.

 

Så kan vi jo bare drikke kaffe og spise kage "derude"!?

 

Jeg har alligevel fået plads på vinterholdet til agility og skal være til træning kl. 17.30 i Hillerød, så jeg tager ikke Nana med alligevel - eller ihvertfald kun noget af dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men det er jo også 10 hunde. Og de har 10min ad gangen hver og mener de skal ind mere end én gang ;-)

Ja okay, så tager det tid :-D

 

Når nu det tager så lang tid, vil jeg foreslå at vi dropper kagen/kaffen hos mig - der vil alligevel ikke være så mange der orker mere.

 

Så kan vi jo bare drikke kaffe og spise kage "derude"!?

 

Jeg har alligevel fået plads på vinterholdet til agility og skal være til træning kl. 17.30 i Hillerød, så jeg tager ikke Nana med alligevel - eller ihvertfald kun noget af dagen.

Lyder i mine øre som en god idé, hvad siger alle i andre ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men det er jo også 10 hunde. Og de har 10min ad gangen hver og mener de skal ind mere end én gang ;-)

 

Rikke kan du ikke spørge efter en ca. tidsplan ?? - altså om der er pause midt i hyrdningen, hvor vi spiser frokost - eller om man kører alle hunde igennem før der er spisepause ? Så er det lidt nemmere at planlægge om man skal være med til frokost eller ej :blink:

 

Buddha - Motor må gerne være i min bil i pauserne - det er lidt større end et bur :blink: - og hvis han får et godt stort ben med og er træt, tror du så ikke han kan falde til ro ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Når nu det tager så lang tid, vil jeg foreslå at vi dropper kagen/kaffen hos mig - der vil alligevel ikke være så mange der orker mere.

 

 

:evil: man kan da ikke inviterer på kaffe og så bare gå til træning istedet for - havde lige glædet mig :evil::engel::mrgreen:

er du til træning den 30. oktober ? eller giver du kaffe til mig og hundene ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er jeg med på. :5up:

 

 

 

Er jeg den eneste, der synes, at kl. 15 er sent at spise frokost? :genert: Så kan jeg i hvert fald godt garantere, at I kommer til at høre min mave rumle. :oops:

 

Jeg blir bare dobbelt så irriterende og belastende end ellers når jeg er sulten :genert:

 

Men ellers kan vi måske småspise lidt imellem, hvis det ikke passer i programmet med frokost tidligere???

Link til indlæg
Del på andre sites

Rikke kan du ikke spørge efter en ca. tidsplan ?? - altså om der er pause midt i hyrdningen, hvor vi spiser frokost - eller om man kører alle hunde igennem før der er spisepause ? Så er det lidt nemmere at planlægge om man skal være med til frokost eller ej :blink:

 

Buddha - Motor må gerne være i min bil i pauserne - det er lidt større end et bur :blink: - og hvis han får et godt stort ben med og er træt, tror du så ikke han kan falde til ro ??

 

Har spurgt :-D

 

Når nu det tager så lang tid, vil jeg foreslå at vi dropper kagen/kaffen hos mig - der vil alligevel ikke være så mange der orker mere.

 

Så kan vi jo bare drikke kaffe og spise kage "derude"!?

 

Jeg har alligevel fået plads på vinterholdet til agility og skal være til træning kl. 17.30 i Hillerød, så jeg tager ikke Nana med alligevel - eller ihvertfald kun noget af dagen.

 

Tror jeg er en god idé. Personligt vil jeg i hvert fald næppe orke at tage hjem til dig bagefter, selvom det helt garanti garanteret er skide hyggeligt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:confused::confused::confused:

 

Brokker du dig ikke over at du ikke "må" komme hjem til dejlige mig og få kaffe, hva'????:mrgreen::drille::lol:

 

Der står noget med hvidt nedenunder den sætning du kan læse med sort;-)

 

Oprindeligt skrevet af FOX viewpost.gif

:evil: man kan da ikke inviterer på kaffe og så bare gå til træning istedet for - havde lige glædet mig :evil::engel::mrgreen:

er du til træning den 30. oktober ? eller giver du kaffe til mig og hundene ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...