Hop til indhold

Hyrdehunde og hygge søges - fortsat


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Nåjo, og så tænkte jeg...

 

Hvis nogen én eller anden tager kaffe med og nogen har kage med, så kan det måske arrangeres at blive spist, men hyrdetræningen er igang? Ved ikke, om det er til at overskue, men bare en tanke :-D

Jeg har tænkt mig at tage en kande kaffe med (og måske putte en smule chokolade i lommen, til mens vi hepper (tyst og stille :mrgreen: ) på dem der er inde og hyrde) og hvis nogen tager deres egen kop og evt. sukker og mælk med, er de meget velkommen til mokka fra kanden :blink:

 

Hvis bare vi er et par stykker (?) med mokka med, er der garanteret nok til at andre kan få et par kopper :-D - personligt har jeg bare ikke ekstra kopper mv. med, for jeg drikker min kaffe sort :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Super :-D

 

Jeg vil nemlig hellere bage en kage, end jeg vil lave kaffe... drikker ikke kaffe selv, så det der med at lave der - meget kompliceret at finde ud af blandingsforholdene :genert:

 

Så tager jeg 2 kander kaffe og 1 kande vand til te med (incl. te-breve) :mrgreen::klap:

 

HUSK at tage kopper med selv :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tænkt mig at tage en kande kaffe med (og måske putte en smule chokolade i lommen, til mens vi hepper (tyst og stille :mrgreen: ) på dem der er inde og hyrde) og hvis nogen tager deres egen kop og evt. sukker og mælk med, er de meget velkommen til mokka fra kanden :blink:

 

Hvis bare vi er et par stykker (?) med mokka med, er der garanteret nok til at andre kan få et par kopper :-D - personligt har jeg bare ikke ekstra kopper mv. med, for jeg drikker min kaffe sort :cool:

 

Super fedt! :5up:

 

Vi er enige om, at det er nu på SØNDAG D. 3. OKTOBER, IKKE????

 

 

Eller har jeg fået det helt i den gale hals :genert::vedikke:

 

Jo, bare rolig - 96 timer er det heeele blot historie :mrgreen:

 

Rikke, du har stadig ikke sat Luna på som publikums-hund:fornaermet:

 

Undskyld, sorry :oops: Og jeg kan ikke længere redigere i indlægget :megaked:

 

VIRKELIG belastende :evil:

 

Jeg tænkte, om jeg også skal tage kage med, så vi har noget mere at hygge os med imens der hyrdes???

 

Hvis du kan overskue det ved siden af det der brød, som lød lækkert, men jeg har glemt navnet på :genert: Så vil det da bare være rigtig super!

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt, tak fint! :blink:

 

Det var bare hende JeanetteH der lige fik gjort en gammel kone forvirret over på skype :fornaermet::lol:

 

Rooolig nu, jeg fandt jo selv ud af det, nå:mrgreen::lol::lol::lol:

 

Jeg tager salat med. Og så kan jeg også tage en kande te-vand med.. Og så selvfølgelig MASSER af sukker, ja jeg er en sukkergris:oops:

 

Jeg håber virkelig jeg kan låne min fars bil hen til Fox, ellers er jeg vist godt muggen inden vi overhovedet når op til toget:oops:

 

Skal have salat, kamera, tæppe, dækken, ekstra trøje (ja jeg fryser:mrgreen:), tevand og Luna med.. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal have salat, kamera, tæppe, dækken, ekstra trøje (ja jeg fryser:mrgreen:), tevand og Luna med.. :shock:

 

Og sukker!

 

 

Vi skal nok tage plastik kopper og skeer og mælk med :-D Til kaffen altså.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der bagt en lille stribe drømmekage muffins og farsen har stået og samlet sig i køleskabet, så nu skal der snart steges minifrikadeller og camping stolen skal hentes op fra kælderen :-D

 

Jeg er ved at være klar til i morgen og har allerede dårlig samvittighed over at Misja skal blive hjemme, selvom vi lige har gået en lang tur og lavet lidt træning i dag :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Vi kommer ikke imorgen alligevel - Dvs. Caia og jeg :-(

 

Jeg er gået hen og blevet syg!!!

 

Hav en skøn dag, jeg glæder mig meget til at se billeder og høre om alle de dygtige HF hyrde hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...