Hop til indhold

Udstilling for første gang


Recommended Posts

Jo, der er meget få... Jeg har kun mødt to sammenlagt på de 7 udstillinger jeg har været på.

 

Jeg kender til to andre små ruhårede, som måske også kommer til Vejen.

 

Det kunne da være fedt hvis I får lidt "konkurrence" :-)

 

Måske? Ved det ikke, det er jo sådan noget hvalpe-silke-pels :lun:

 

Hvordan får man det egentlig af? Klipper.. trimmer eller barberer man det?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst PPP-Pero
Det kunne da være fedt hvis I får lidt "konkurrence" :-)

 

 

 

Hvordan får man det egentlig af? Klipper.. trimmer eller barberer man det?

 

Ingen idé! Altså jeg trimmer Pero med sådan en tættekam og så ellers med fingrene. Det er det eneste der skal gøres ved pelsen. Men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med ørehåret! Det sidder altså fast :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen idé! Altså jeg trimmer Pero med sådan en tættekam og så ellers med fingrene. Det er det eneste der skal gøres ved pelsen. Men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med ørehåret! Det sidder altså fast :shock:

 

Du må høre Peros brors ejer om hvad de gør.. Jeg håber da ikke de skal trækkes ud O_O

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Jeg havde taget fejl af dagene :megaked: Jeg troede helt bestemt at det var i dag, søndag, der var ringtræning! Så jeg havde planlagt sommerhus-turen så vi kunne nå hjem i dag.. :roll:

 

Det er vildt øv :( Men vi kommer selvfølgelig næste gang...

 

Hvordan var træningen?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde taget fejl af dagene :megaked: Jeg troede helt bestemt at det var i dag, søndag, der var ringtræning! Så jeg havde planlagt sommerhus-turen så vi kunne nå hjem i dag.. :roll:

 

Det er vildt øv :( Men vi kommer selvfølgelig næste gang...

 

Hvordan var træningen?!

 

Det var fint - Bella er jo ikke sådan at holde koncentreret i en hel time ... men vi øvede "stå" og gå - og så fik de kigget tænder - og så talte vi teori - og der bliver (eller er blevet?) lagt nogle sider ud på Pias hjemmeside, hvor man kan se, hvad de forskellige bånd betyder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg havde sagt til Pia at jeg ikke kunne der den 7 da hun sendte forslag ud :-( Men den 21 kommer vi! Dagen inden har vi ttouch time med Pia, og dagen efter skal vi ud og se på udstillingen her i Viby! :-D

 

I Viby? Jeg troede det var ved firmasport i Århus N?... Det er måske lavet om?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Sorry sorry sorry - det er fordi der er en kreds 6 som er hele århus, og så en lokalafdeling til kreds 6 - for Viby :-)

 

Blandede det lige sammen - det er i Århus N ja :)

 

Nåårh, okay - så jeg med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Det kan vi jo ligeså godt - jeg aner ikke hvor det er, håber jeg du gør ;-)

 

Jojo, det gør jeg bestemt! :-D Ved også hvor vi kan parkere i nærheden i tilfælde af at der er proppet med biler - det var der ved den sidste udstilling. Min kærestes forældre bor lige 200 meter derfra så kender området ret godt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jojo, det gør jeg bestemt! :-D Ved også hvor vi kan parkere i nærheden i tilfælde af at der er proppet med biler - det var der ved den sidste udstilling. Min kærestes forældre bor lige 200 meter derfra så kender området ret godt...

 

Arh men altså - perfekt, så henter jeg jer bare i den sølvgrå ;-) Den skal jo også ud og røre sig.. og aktiveres..

 

Jeg ville ønske at man kunne se hvornår de forskellige racer "går igang" - ellers må vi vel bare være der fra kl. 10..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...