Gæst HelenaHalkjaer Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Jeg vil rigtig gerne høre om der er nogen herinde på hundeforum der sælger fisk? jeg har en hund der hedder Luca han er en cocker spaniel og verdens dejligeste hund! skriv endelig hvis i gerne vil mere om cocker spaniels! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Nogle, der sælger fisk? Hvad for nogle fisk Altså jeg sælger hverken den ene eller anden slags fisk (eller noget andet for den sags skyld :blink:) - jeg er bare nysgerrig, hvad din cocker spaniel skal bruge fisk til - hvis det da er til din hund, men nu er det jo et hundeforum, så det gik jeg ud fra :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Fisk :hmm:. Nå men velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts