Gæst Malene v. Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 I dag er det Bellas fødselsdag og hun bliver 1 år, så det er jo en mærkedag:-D Jeg vil gerne lave noget særligt med hende, en hun er i løb, så ikke noget med, at lege med andre hunde, det ville ellers være den bedste gave... Fortæl lige hvad i andre lavede for jeres hund på sidste fødselsdag, måske jeg kan få nogle gode ideer;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Tillykke med hende :banan::banan: Tror ikke jeg lavede noget særligt med fie sidste gang, hun bliver jo forkælet hver dag *G* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Tillykke med fødselsdagen til Bella:-D Som René, lavede jeg heller ikke noget særligt, da hver dag er en fest:-D Men hun fik vist et stort kødben udover den daglige mad, så hut jeg visker:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Tillykke til Bella :klovn: Altså, et søg efter ostehaps er bedre end en gå-tur, HVIS man spørger Aslan altså. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Stort tillykke med hende :klap:. Har desværre ingen gode forslag til aktiviteter men Aslans forslag om ostehaps lyder da ikke helt dårligt . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Tak til jer alle:lun: Som ekstra ting, fik Bella en stor gulerod, mens mormor lavede flæskesteg til os. Hun elsker gulerødder og brugte lang tid på den, ville vist hellere have haft flæskesteg, men nul putte:slem: Ved dog ikke om mormor, stak hende noget uden jeg så det:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts