Hop til indhold

Recommended Posts

Skipper bliver 6 måneder i dag :shock: det er helt vildt så hurtigt tiden er gået, men samtidig føles det jo som om vi har haft ham i årevis :lun:

Vi kunne vist ikke have ønsket os en nemmere førstegangshund. Lige fra dag 1 har han været en glad, nysgerrig og modig lille fyr. Vi kan tage ham med overalt og han tager det bare i stiv pote hvadenten vi er på en båd, i en kano eller til store hundearrangementer.

Han er super dygtig og motiveret til træning (godbidder :mrgreen:) og jeg glæder mig til at se hvor langt vi kan nå sammen.

Vi kan godt mærke at teenagealderen er på vej, men forløbig er det mest "sjove" ting han finder på såsom at slæbe min hovedpude ud i regnen og nægte at levere den tilbage :stupid: :lol: osv.

Vi skal til hvalpetræf hos opdrætteren om 2 uger og jeg glæder mig til at se om hans søskende er lige så dejlige som ham, eller næsten lige så dejlige selvfølgelig :engel::mrgreen:

Og så lige et par billeder så i kan se hvor stor min lille skippermus er blevet, og hvor lille han har været :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til Skipper.. Det er jo slet ikke til at tro, at han har været sådan en lille vaps engang, han er blevet en stor og flot fyr på det ½ år :hjerte:... Ih, det blir da spændende at se hans kuldsøskende :mrgreen:

Ja jeg håber de fleste af dem kommer :-D jeg vil specielt gerne se hans sorte brødre for at se hvor meget de ligner hinanden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg håber de fleste af dem kommer :-D jeg vil specielt gerne se hans sorte brødre for at se hvor meget de ligner hinanden :-D

Ja, det kan jeg godt forstå, de kan sikkert slet ikk måle sig med skipper :engel: Der var temmelig mange hvalpe i kuldet ikk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke Skipper fra Laki :tillykke::klovn:

Vi håber, at Skipper tilbringer dagen med sin allerbedste ven, Flodhest :mrgreen: Og at Skipper og Flodhest ikke planlægger flere ture ud i regnen med mors hovedpude! (må alligevel have været lidt svært at se sur ud og kommandere ham ind :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke Skipper fra Laki :tillykke::klovn:

Vi håber, at Skipper tilbringer dagen med sin allerbedste ven, Flodhest :mrgreen: Og at Skipper og Flodhest ikke planlægger flere ture ud i regnen med mors hovedpude! (må alligevel have været lidt svært at se sur ud og kommandere ham ind :lol:)

Jeg har Flodhest mistænkt for at finde på de numre for det ligner altså ikke min søde lille dreng :hmm::mrgreen:

Men ja vi har lidt svært ved at holde masken, han kommer luskende med tingene og så står han og venter til vi har set ham og så styrter ham afsted ned i haven :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites