Hop til indhold

Svea...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja så kommer der altså billeder!!! I bad selv om det ;)

 

Denne tæve kommer måske til at hedde Svea og dele seng med Oscar og mig og Christoffer :lun:

picture.php?albumid=119&pictureid=861

 

Her er en lille hanhund, i Chris' hænder:

picture.php?albumid=119&pictureid=859

 

Sovetryner...

picture.php?albumid=119&pictureid=858

 

Det her er Balder, han er den eneste i kuldet der er så hvid... Han er vist faldet i staver i hjørnet :lun:

picture.php?albumid=119&pictureid=856

 

:lun:

picture.php?albumid=119&pictureid=855

 

Det er lidt trættende at være fotomodel...

picture.php?albumid=119&pictureid=853

Link til indlæg
Del på andre sites

De er da de skønneste små trunter :hjerte: Synes også, at Svea er et flot navn :-D

 

Tak, ja de er bare søde! Især når de bjæffer, den lyd er bare ikke til at stå for!!!

 

Hvor er jeg glad for at der er andre end mig der synes at Svea er et flot navn... Min kæreste, nogle af vores venner, og sikkert også vores forældre synes det er lidt underligt... Jeg kan bare slet ikke komme på andre navne der klinger lige så godt lige nu. Så jeg står fast :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, ja de er bare søde! Især når de bjæffer, den lyd er bare ikke til at stå for!!!

 

Hvor er jeg glad for at der er andre end mig der synes at Svea er et flot navn... Min kæreste, nogle af vores venner, og sikkert også vores forældre synes det er lidt underligt... Jeg kan bare slet ikke komme på andre navne der klinger lige så godt lige nu. Så jeg står fast :mrgreen:

 

Det lykkedes mig at overbevise folk om at Bitten og Dolph er udemærkede hundenavne ;-)

Jeg synes Svea er et helt fantastisk sødt navn!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Dengang jeg troede jeg skulle have en podengo-tæve prøvede jeg at overbevise min kæreste om at hun skulle hedde Svea :-D Det ville han godt nok ikke... Vi var mere enige om Pouca, men det blev jo så slet ikke aktuelt alligevel :-) Heldigvis var vi meget enige om Pero :-D Selvom min kæreste i starten syntes det var det samme som Per O :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun flytter ind d.26/6... Jeg må kun få en for min bedre halvdel... Tror også Oscar synes det er mere end rigeligt med én :mrgreen:

 

Det bliver altså vildt spændende :cool: også den neglebindende slags :shock:

 

Og jeg er slet ikke misundelige, nej jeg er ej, jeg er ej, er ej :rolleyes::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ja så kommer der altså billeder!!! I bad selv om det ;)

 

Denne tæve kommer måske til at hedde Svea og dele seng med Oscar og mig og Christoffer :lun:

 

 

Her er en lille hanhund, i Chris' hænder:

 

 

Sovetryner...

 

 

Det her er Balder, han er den eneste i kuldet der er så hvid... Han er vist faldet i staver i hjørnet :lun:

 

 

:lun:

 

 

Det er lidt trættende at være fotomodel...

Øj det bliver da bare en ondere og ondere tråd med alle de billeder bouncingsmilie33nk5wp.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...