Hop til indhold

Svea...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen du skal vel også med på babyvaps-bølgen ikk' :blink:

 

Åhr, det håber jeg godt nok, at jeg skal :lun:

 

Ja, det kunne da være sjovt hvis A9 så også skulle gå ved Pia, især fordi jeg så kan kramme dem allesammen på én gang:mrgreen:

 

Det regner jeg faktisk lidt med, at jeg skal, hvis der er plads, og jeg altså får babyvaps :-D Cille-pigen er nok liiiiidt for gammel til at komme på hvalpehold :blink:

 

Edit: Var lige inde på Pias hjemmeside - hvalpehold for større racer, og en schæfer er vel en større race :hmm: ligger søndag formiddag, flere timer før det andet hvalpehold og rally. Første træningsgang er d. 24. aug., der kan jeg ikke komme :( skal fejre min farmors fødselsdag sammen med hele klanen :shock: at min farmor døde tidligere på året er en mindre detajle :engel: afbud til denne dag modtages kun grundet livstruende sygdom :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Fik lige dette billede fra opdrætteren i dag :lun:

 

Ryggen man kan se er Balder... Han minder så meget om Oscar da han var den alder, blot 1kg mindre :mrgreen: Men temperamentsmæssigt ligner de hinanden meget synes jeg.

 

 

årh :lun:

 

Utroligt at hun snart er hos jer!!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, så kom jeg lige til at kigge nærmere på det billede fra opdrætteren. Det er slet ikke Svea :mrgreen: Det er Lui den hanhund som de beholder. Svea og ham ligner hinanden ret meget... Så her er lige nogle billeder af Svea :)

 

Ai jeg kan godt li det sidste

 

"Ja....sådan ser jeg ud når jeg er fornærmet over at i kommer og går, UDEN at tage mig med!!!!!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr, det håber jeg godt nok, at jeg skal :lun:

 

 

 

Det regner jeg faktisk lidt med, at jeg skal, hvis der er plads, og jeg altså får babyvaps :-D Cille-pigen er nok liiiiidt for gammel til at komme på hvalpehold :blink:

 

Edit: Var lige inde på Pias hjemmeside - hvalpehold for større racer, og en schæfer er vel en større race :hmm: ligger søndag formiddag, flere timer før det andet hvalpehold og rally. Første træningsgang er d. 24. aug., der kan jeg ikke komme :( skal fejre min farmors fødselsdag sammen med hele klanen :shock: at min farmor døde tidligere på året er en mindre detajle :engel: afbud til denne dag modtages kun grundet livstruende sygdom :???:

 

æv altså.. men så sender du bare mig sammen med lillehvalpen, så er jeg stand-in:mrgreen:

 

Kan du nå det til den første gang med de mindre hunde, for så kan det jo være du kan få lov til at komme der første gang, hvis du undgår at hun skal lege?

Link til indlæg
Del på andre sites

æv altså.. men så sender du bare mig sammen med lillehvalpen, så er jeg stand-in:mrgreen:

 

Kan du nå det til den første gang med de mindre hunde, for så kan det jo være du kan få lov til at komme der første gang, hvis du undgår at hun skal lege?

 

Man må lade dig det - du er vedholdende :blink:

 

Min farmors fødselsdag skal holdes i mine forældres have i Nordjylland, så det er ikke lige omkring hjørnet :???: Jeg overvejer, om jeg kan tilgives, hvis jeg kommer lidt for sent, hvalptræning er færdig kl. godt 11 så 2 timers kørsel og jeg kan være fremme ca. 13 - gad vidst om min moar "æder" den :hmm: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man må lade dig det - du er vedholdende :blink:

 

Min farmors fødselsdag skal holdes i mine forældres have i Nordjylland, så det er ikke lige omkring hjørnet :???: Jeg overvejer, om jeg kan tilgives, hvis jeg kommer lidt for sent, hvalptræning er færdig kl. godt 11 så 2 timers kørsel og jeg kan være fremme ca. 13 - gad vidst om min moar "æder" den :hmm: :engel:

 

okay, okay, jeg skal prøve at styre mig:blink:

 

Første gang, er det egentlig ikke fælles teori og det er det i SKAL komme til?

Jeg kom bare til at tænke på det, for så kan det være det er på et helt andet tidspunkt/dag??

Link til indlæg
Del på andre sites

okay, okay, jeg skal prøve at styre mig:blink:

 

Første gang, er det egentlig ikke fælles teori og det er det i SKAL komme til?

Jeg kom bare til at tænke på det, for så kan det være det er på et helt andet tidspunkt/dag??

 

Jeg er glad for, at du forstår at glæde dig på mine vegne ;) og glæder mig til at introducere mit vindunder for dig og Sheila :)

 

I flg. Pia hjemmeside - ser træningskalenderen således ud:

 

Hvalpe større racer

Ugedag Søndag

Tid 10.10 - 11.10

Datoer 24/8, 31/8, 7/9, 14/9, 20/9 (Næsearbejde kl. 9.00), 21/9, 28/9

Teori:

Træningsteknik mandag 18. august 2008 kl. 19.00-21.00

Hundesprog tirsdag 19. august 2008 kl. 19.00-21.00

Det tolker jeg som at den "rigtige" træning starter d. 24. aug. - som er den dag vi holder min farmors føds'dag. :???:

 

Hvordan ser Pia forresten på træning med bold kontra guffer? Jeg skal jo helst hurtigst over på bold :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er glad for, at du forstår at glæde dig på mine vegne ;) og glæder mig til at introducere mit vindunder for dig og Sheila :)

 

I flg. Pia hjemmeside - ser træningskalenderen således ud:

 

 

Det tolker jeg som at den "rigtige" træning starter d. 24. aug. - som er den dag vi holder min farmors føds'dag. :???:

 

Hvordan ser Pia forresten på træning med bold kontra guffer? Jeg skal jo helst hurtigst over på bold :neutral:

 

tak:oops:

 

Ok. Prøv at maile hende med hensyn til tidspunkter.. Bold tror jeg ikke er noget problem. Vi er flere til rally, inklusiv mig, der bruger leg i hvertfald ind imellem. Men til førstehåndsindlæring er det måske enklest med guffere??

 

Undskyld vi spammer lidt.. For at det også skal handle lidt om Asta, tror jeg nok at Ekaterina påtænker at legemotivere den lille en del:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg er glad for, at du forstår at glæde dig på mine vegne ;) og glæder mig til at introducere mit vindunder for dig og Sheila :)

 

I flg. Pia hjemmeside - ser træningskalenderen således ud:

 

Det tolker jeg som at den "rigtige" træning starter d. 24. aug. - som er den dag vi holder min farmors føds'dag. :???:

 

Hvordan ser Pia forresten på træning med bold kontra guffer? Jeg skal jo helst hurtigst over på bold :neutral:

 

Vi missede også de to første træningsgange med Pero. Og så fik vi bare lidt rabat... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Efter kl.16. Christoffer skal lige hjem først :) Vi kommer nok hjem igen i løbet af aften.

 

Jeg skal nok holde jer opdateret :)

 

Har I så købt en masse nye ting til hende eller overtager hun bare Oscar's aflagte (kurv, sele, snor osv.)

Hvad med hvalpefoder, får I noget med fra opdrætter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...