Gæst Pia. Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Endelig i nat blev 7 smukke labrador hvalpe født... Den ene smukkere end den anden - Desværre mistede vi en lille sort dreng, han havde store problemer med at blive født og jeg tror desværre han døde på vej ud Men tilbage er 3 gule og 3 sort - en sort dreng og en lys dreng resten piger... Fødslen startede i går lige inden midnat og forløb godt hele natten - sidste hvalp født 04:55 og hvad jeg kan mærke og fornemme på hende er der ikke flere tilbage. Både mor og hvalpe har det rigtig godt... Tusind tak til alle jer der har skrevet og støttet mig i den lidt lange ventetid. Knus og dejlig søndag fra Pia. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Endelig i nat blev 7 smukke labrador hvalpe født... Den ene smukkere end den anden - Desværre mistede vi en lille sort dreng, han havde store problemer med at blive født og jeg tror desværre han døde på vej ud Men tilbage er 3 gule og 3 sort - en sort dreng og en lys dreng resten piger... Fødslen startede i går lige inden midnat og forløb godt hele natten - sidste hvalp født 04:55 og hvad jeg kan mærke og fornemme på hende er der ikke flere tilbage. Både mor og hvalpe har det rigtig godt... Tusind tak til alle jer der har skrevet og støttet mig i den lidt lange ventetid. Knus og dejlig søndag fra Pia. Tillykke med hvalpene, vi glæder os til at se billeder af dem:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 tillykke med familie forøgelsen :klap2: Håber vi får en masse billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hjertelig tillykke:vuf: glæder os til billeder:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
adanais Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 :hjerte:hvalpebilleder glæder jeg mig til:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hvor dejligt at alt forløb godt trods alt... en skam med den lille dødfødte... var det den første? Ulla nævnte noget med, at den første godt kunne dø, hvis veerne var for svage i starten... Vi glæder os til billeder og updates :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Tillykke og ikke mindst GOD ARBEJDSLYST. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 aiiii Tillykke - det var en længe ventet tråd:banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Stort tillykke med hvalpene Glæder mig til at høre mere om dem og se en masse billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Åååh :hjerte: Små søndagshvalpe ! Stor tillykke til både hunde- og madmor ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Endelig- endelig- jeg må indrømme at jeg blev sku da noget nervøs for evt vesvækkelse hos din tæve.Du er stadig velkommen til at låne min bog. Så åber jeg for jer at alt går godt fremover. Hold lige øje med mælkeproduktion, nogle lægger så meget mælk ned i starten at der ligesom kommer hårde plader under kirtlerne.De skal behandles, evt med varme omslag og måske lidt udmalkning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Tillykke med hvalpene . Trist at I mistede den ene men god arbejdslyst med resten af banden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Tillykke med hvalpene :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Stort tillykke herfra også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Stort tillykke med jeres hvalpe, glæder mig også til, at se billeder:klap: Har jo 4 stk hvalpe lige nu på 4 uger, så ved hvad du har i vente, og kan kun sige glæd dig, det er så FANTASTISK at følge de små hvapser.:hjerte: Vores er nu oppe at gå og de leger og tumler sammen herinde på stuegulvet, det er simpelthen bare så dejlig en tid:yeah: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts