Hop til indhold

En VG'er dagen derpå

Recommended Posts

Vi har været et lille smut på Fælleden og så på lidt dejlig grønt græs, og selvfølgelig har vi heeeele vejen snakket om, hvor dygtig Motoren er sådan og gå rundt og vinde kun på sit udseende :mrgreen:

Hej store Lotte :shock:

IMG_5767.jpg

Hopsahejlalalaj jeg er så døøøgtig

IMG_5788.jpg

IMG_5787.jpg

IMG_5775.jpg

Lige kigge sig lidt i hunde-spejlet, mums en lækker fyr ;-)

IMG_5778.jpg

IMG_5779.jpg

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

IMG_5792.jpg

Lidt hårdt at være så verdens stjerne agtig.. Stjerner skal jo også huske at slappe af

IMG_5815.jpg

IMG_5820.jpg

IMG_5826.jpg

IMG_5830.jpg

Leger trækhund

IMG_5842.jpg

Og øver FULD kontakt

IMG_5837.jpg

Og rosinen i pølseenden - ét styks VG i fuld fæld :lun:

IMG_5807.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han fin :-D Og han så også meget fin ud igår i ringen :-D

Hva Fox.... Hvorfor ser min VG'er ikke sådan ud dagen derpå :hmm: Hun har en umiskendelige lugt af gammel mose over sig og absolut ikke pæn pels længere....... :mrgreen:

:engel: ved ikke hvad du mener - men måske du har glemt at lære Jessie at andemad ikke er det samme som græs :engel::lol:

Oplysning til jer andre - efter en pæn lang gåtur på stranden var Jessie endelig blevet tør og fin igen, hvorefter hun ca. 20 meter fra bilen besluttede sig for at hoppe i en å helt fyldt med andemad - hun troede at det var græs :mrgreen: så vi måtte lige gå lidt ekstra rundt, så hunden var sådan nogenlunde tør (men ikke lugtfri) inden hun kom i bilen.

Forøvrigt tak for en dejlig tur.

Og Buddha undskyld for off topic :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva Fox.... Hvorfor ser min VG'er ikke sådan ud dagen derpå :hmm: Hun har en umiskendelige lugt af gammel mose over sig og absolut ikke pæn pels længere....... :mrgreen:

Hahaha havde jeg haft en mose her, havde Motor garanteret osse lugtet af det :lol: Tror faktisk han er lidt misundelig over i har en mose ved jer.

Forresten.. rigtig gode billeder:engel:

Har i besluttet jer for hvornår i igen vil deltage:-D.... psssst... Herning er i november:engel:

Synes Herning er liiidt langt væk :???: Men tror vi tænkte næste gang der sådan var en dommer der kunne lide pels? Men NU fælder han altså, det er viiiildt, han blir jo helt skaldet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hahaha havde jeg haft en mose her, havde Motor garanteret osse lugtet af det :lol: Tror faktisk han er lidt misundelig over i har en mose ved jer.

Synes Herning er liiidt langt væk :???: Men tror vi tænkte næste gang der sådan var en dommer der kunne lide pels? Men NU fælder han altså, det er viiiildt, han blir jo helt skaldet :mrgreen:

Haha... ja ok.. så når han ikke at komme i pels til november... Meeeen dommeren - den finske, er ellers pelsglad:5up:.

Men jeg skal nok holde øje.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du så selv stille ham næste gang - eller skal jeg? :mrgreen:

Når alt kommer til alt, tør jeg sikkert ikke :lol: Så hvis du har lyst, skal du være så hjerteligt velkommen! Du var også SÅ fin i tøjet :kys:

VG'er? Synes mere han er en GS'er = gudesmuk.

Synes jeg osse :lun: Det sjove var, at han fik det her røde bånd KUN på sit udseende, for han stod elendigt og han både bed Bernerazuro som løb med ham inde i ringen, lavede playbow, lavede kaninhop, gøede så himlen var ved at gå i opløsning and so on and on and on :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når alt kommer til alt, tør jeg sikkert ikke :lol: Så hvis du har lyst, skal du være så hjerteligt velkommen! Du var også SÅ fin i tøjet :kys:

Altså, hvis du får modet, skal du selvfølgelig ind med ham! Men ellers, så tager jeg ham gerne igen! (stemmer dog for bare lidt mere ringtræning :engel: Så får vi måske endda lilla bånd næste gang! :banan: )

Synes jeg osse :lun: Det sjove var, at han fik det her røde bånd KUN på sit udseende, for han stod elendigt og han både bed Bernerazuro som løb med ham inde i ringen, lavede playbow, lavede kaninhop, gøede så himlen var ved at gå i opløsning and so on and on and on :oops::mrgreen:

Med andre ord - han var Motor! :mrgreen:

Ai, men han var nu charmerende (jep, jeg synes ballademagere er max charmerende!) - men han formåede da at få mine nerver helt op at ringe med sine små spilopper - tænk hvis vi fik et CBJ :shock::mrgreen:

Redigeret af bernerazuro
Fejl i qoute
Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, hvis du får modet, skal du selvfølgelig ind med ham! Men ellers, så tager jeg ham gerne igen! (stemmer dog for bare lidt mere ringtræning :engel: Så får vi måske endda lilla bånd næste gang! :banan: )

Med andre ord - han var Motor! :mrgreen:

Ai, men han var nu charmerende (jep, jeg synes ballademagere er max charmerende!) - men han formåede da at få mine nerver helt op at ringe med sine små spilopper - tænk hvis vi fik et CBJ :shock::mrgreen:

Jeg skal nok træne mere med ham, men vi var ellers virkelig blevet dygtige til at løbe, jeg har øvet det på næsten alle gåture - men så ind imellem brænder hjernen lige sammen og det gjorde den så fra et par dage før udstilling :lol:

CBJ - certifikat b...øøhh?

En stjerne er født altså! Hvor sød er han lige når han har fuld kontakt. :lun: Jeg står gerne til rådighed til at træne med ham any day. :lun:

Du kommer bare - så kan jeg lege med din lydige schæfer imens :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok træne mere med ham, men vi var ellers virkelig blevet dygtige til at løbe, jeg har øvet det på næsten alle gåture - men så ind imellem brænder hjernen lige sammen og det gjorde den så fra et par dage før udstilling :lol:

CBJ - certifikat b...øøhh?

CBJ = Could not be judged :lol: Det giver de, hvis de finder hunden umulig at bedømme af den ene eller anden grund (tror vi var tæt på :genert:)

No hard feelings omkring hans træning! Og ja, hjernerne brænder sq sammen på de der unghunde, det gjorde Møffes også i ringen. Se bare Stestrup-udstillingen, der nægtede han at trave, det foregik nærmest konstant i gallop :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites