Gæst Buddha Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Vi har været et lille smut på Fælleden og så på lidt dejlig grønt græs, og selvfølgelig har vi heeeele vejen snakket om, hvor dygtig Motoren er sådan og gå rundt og vinde kun på sit udseende Hej store Lotte Hopsahejlalalaj jeg er så døøøgtig Lige kigge sig lidt i hunde-spejlet, mums en lækker fyr :mrgreen: Lidt hårdt at være så verdens stjerne agtig.. Stjerner skal jo også huske at slappe af Leger trækhund Og øver FULD kontakt Og rosinen i pølseenden - ét styks VG i fuld fæld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Nøj hvor er han smuk Og hold da op hvor er han blevet stor og voksen at se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Så fiiin:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Øj så fin VG klær ham :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 :hjerte: han er bare så fin :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Kan godt forstå at han er en VG'er - han er sååå smuk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hvor er han fin Og han så også meget fin ud igår i ringen Hva Fox.... Hvorfor ser min VG'er ikke sådan ud dagen derpå :hmm: Hun har en umiskendelige lugt af gammel mose over sig og absolut ikke pæn pels længere....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hvor er han fin Og han så også meget fin ud igår i ringen Hva Fox.... Hvorfor ser min VG'er ikke sådan ud dagen derpå :hmm: Hun har en umiskendelige lugt af gammel mose over sig og absolut ikke pæn pels længere....... ved ikke hvad du mener - men måske du har glemt at lære Jessie at andemad ikke er det samme som græs Oplysning til jer andre - efter en pæn lang gåtur på stranden var Jessie endelig blevet tør og fin igen, hvorefter hun ca. 20 meter fra bilen besluttede sig for at hoppe i en å helt fyldt med andemad - hun troede at det var græs så vi måtte lige gå lidt ekstra rundt, så hunden var sådan nogenlunde tør (men ikke lugtfri) inden hun kom i bilen. Forøvrigt tak for en dejlig tur. Og Buddha undskyld for off topic Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hvad er VG? Og gud hvor er han bare SMUK! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hvad er VG? Og gud hvor er han bare SMUK! :hjerte: En præmiering på en udstilling:engel: Excellent Very Good = VG Good Sufficient Can not be judged Disqualified Det var så rækkefølgen:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Forresten.. rigtig gode billeder:engel: Har i besluttet jer for hvornår i igen vil deltage:-D.... psssst... Herning er i november:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 En præmiering på en udstilling:engel: Excellent Very Good = VG Good Sufficient Can not be judged Disqualified Det var så rækkefølgen:engel: Mange tak . Nu lærte jeg noget nyt igen idag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Meget smukke Motor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Forresten.. rigtig gode billeder:engel: Har i besluttet jer for hvornår i igen vil deltage:-D.... psssst... Herning er i november:engel: Hvornår i november - kunne være der var brug for en chauffør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hvornår i november - kunne være der var brug for en chauffør Det er den 6.& 7. November - alle grupper begge dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hva Fox.... Hvorfor ser min VG'er ikke sådan ud dagen derpå :hmm: Hun har en umiskendelige lugt af gammel mose over sig og absolut ikke pæn pels længere....... Hahaha havde jeg haft en mose her, havde Motor garanteret osse lugtet af det Tror faktisk han er lidt misundelig over i har en mose ved jer. Forresten.. rigtig gode billeder:engel: Har i besluttet jer for hvornår i igen vil deltage:-D.... psssst... Herning er i november:engel: Synes Herning er liiidt langt væk Men tror vi tænkte næste gang der sådan var en dommer der kunne lide pels? Men NU fælder han altså, det er viiiildt, han blir jo helt skaldet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hahaha havde jeg haft en mose her, havde Motor garanteret osse lugtet af det Tror faktisk han er lidt misundelig over i har en mose ved jer. Synes Herning er liiidt langt væk Men tror vi tænkte næste gang der sådan var en dommer der kunne lide pels? Men NU fælder han altså, det er viiiildt, han blir jo helt skaldet Haha... ja ok.. så når han ikke at komme i pels til november... Meeeen dommeren - den finske, er ellers pelsglad:5up:. Men jeg skal nok holde øje. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Uuuh, fine billeder Skal du så selv stille ham næste gang - eller skal jeg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 VG'er? Synes mere han er en GS'er = gudesmuk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Skal du så selv stille ham næste gang - eller skal jeg? Når alt kommer til alt, tør jeg sikkert ikke Så hvis du har lyst, skal du være så hjerteligt velkommen! Du var også SÅ fin i tøjet :kys: VG'er? Synes mere han er en GS'er = gudesmuk. Synes jeg osse Det sjove var, at han fik det her røde bånd KUN på sit udseende, for han stod elendigt og han både bed Bernerazuro som løb med ham inde i ringen, lavede playbow, lavede kaninhop, gøede så himlen var ved at gå i opløsning and so on and on and on Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Stort tillykke med den fine vurdering :klap:Han er da godt nok også gået hen og blevet en smuk hund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 (rettet) Når alt kommer til alt, tør jeg sikkert ikke Så hvis du har lyst, skal du være så hjerteligt velkommen! Du var også SÅ fin i tøjet :kys: Altså, hvis du får modet, skal du selvfølgelig ind med ham! Men ellers, så tager jeg ham gerne igen! (stemmer dog for bare lidt mere ringtræning Så får vi måske endda lilla bånd næste gang! :banan: ) Synes jeg osse Det sjove var, at han fik det her røde bånd KUN på sit udseende, for han stod elendigt og han både bed Bernerazuro som løb med ham inde i ringen, lavede playbow, lavede kaninhop, gøede så himlen var ved at gå i opløsning and so on and on and on Med andre ord - han var Motor! Ai, men han var nu charmerende (jep, jeg synes ballademagere er max charmerende!) - men han formåede da at få mine nerver helt op at ringe med sine små spilopper - tænk hvis vi fik et CBJ Redigeret September 20, 2010 af bernerazuro Fejl i qoute Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 En stjerne er født altså! Hvor sød er han lige når han har fuld kontakt. Jeg står gerne til rådighed til at træne med ham any day. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Altså, hvis du får modet, skal du selvfølgelig ind med ham! Men ellers, så tager jeg ham gerne igen! (stemmer dog for bare lidt mere ringtræning Så får vi måske endda lilla bånd næste gang! :banan: ) Med andre ord - han var Motor! Ai, men han var nu charmerende (jep, jeg synes ballademagere er max charmerende!) - men han formåede da at få mine nerver helt op at ringe med sine små spilopper - tænk hvis vi fik et CBJ Jeg skal nok træne mere med ham, men vi var ellers virkelig blevet dygtige til at løbe, jeg har øvet det på næsten alle gåture - men så ind imellem brænder hjernen lige sammen og det gjorde den så fra et par dage før udstilling CBJ - certifikat b...øøhh? En stjerne er født altså! Hvor sød er han lige når han har fuld kontakt. Jeg står gerne til rådighed til at træne med ham any day. Du kommer bare - så kan jeg lege med din lydige schæfer imens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Jeg skal nok træne mere med ham, men vi var ellers virkelig blevet dygtige til at løbe, jeg har øvet det på næsten alle gåture - men så ind imellem brænder hjernen lige sammen og det gjorde den så fra et par dage før udstilling CBJ - certifikat b...øøhh? CBJ = Could not be judged Det giver de, hvis de finder hunden umulig at bedømme af den ene eller anden grund (tror vi var tæt på ) No hard feelings omkring hans træning! Og ja, hjernerne brænder sq sammen på de der unghunde, det gjorde Møffes også i ringen. Se bare Stestrup-udstillingen, der nægtede han at trave, det foregik nærmest konstant i gallop Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts