Gæst xxdavidsen Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Hej alle hundeelskere Jeg ville hører om der er nogen af jer der ved hvor man kan købe en skridttæller henne til sin hund? Synes nemlig det kunne være rigtig sjovt, at finde ud af hvor meget hun bevæger sig om dagen Samt om det er noget i har prøvet om det er noget i har haft gode erfaringer med?? På forhånd mange tak for hjælpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hej alle hundeelskere Jeg ville hører om der er nogen af jer der ved hvor man kan købe en skridttæller henne til sin hund? Synes nemlig det kunne være rigtig sjovt, at finde ud af hvor meget hun bevæger sig om dagen Samt om det er noget i har prøvet om det er noget i har haft gode erfaringer med?? På forhånd mange tak for hjælpen man kan købe dem både på trendsales og 4hotdogs... - overvejer det nemlig selv :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Og så må næste spørgsmål jo så naturligvis være: Hvor mange skridt skal en hund gå om dagen? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Og så må næste spørgsmål jo så naturligvis være: Hvor mange skridt skal en hund gå om dagen? :hmm: vel halvdelen af hvad vi skal, den har jo 4 ben? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Vi skal gå 10.000 skridt om dagen. Men... hvis hunden nu har kortere ben end mennesket, og man hele tiden følges ad... så vil den jo automatisk gå flere skridt end os? Omvendt, hvis et lavt menneske går med en kæmpe hund, så går mennesket jo så flere skridt end hunden... hmm... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nilst Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Vi skal gå 10.000 skridt om dagen. Men... hvis hunden nu har kortere ben end mennesket, og man hele tiden følges ad... så vil den jo automatisk gå flere skridt end os? Omvendt, hvis et lavt menneske går med en kæmpe hund, så går mennesket jo så flere skridt end hunden... hmm... :hmm: Det kunne faktisk være sjovt at putte en skridttæller på min hund. Jeg har en omron skridttæller. Mon den vil virke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts