Hop til indhold

Race

Recommended Posts

Gæst mortilseks

Håber jeg lige ligger den det rette sted men vil lige høre hvad i ville anslå denne race til...

har selv fået oplyst at det er halv labrador og halv dalmatiner og iflg vedkommendes dyrlæge er der ikke andet i hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis hvad der er i hende tør jeg ikke udtale mig om, men de ører der kan ihvertfald ikke komme fra hverken lab eller dalmatiner...

Mit umiddelbare bud er noget amstaff med de ører... men om det er korrekt kan ingen jo vide

Enig - det er også ørene, der får mig til at tænke amstaff. Det er i hvert fald hverken lab eller dalmatiner.

Link til indlæg
Del på andre sites

dalmatiner må der være i hende hun har da pletterne da

tror ejg ikke...

de pletter har cujo også. Og andre amstaff.

Dem får de fordi deres pels er lys og hund, hvis du , ved ikke om du kan, men kigger på hunden rent fysisl vil du se det er huden der er farvet og ikke bare hårerne.

Jeg er også sikker på der er amstaff i hunden.

der er 100 % IKKE dalmatiner i disse 2 skønheder her :mrgreen:

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/17175-cujo-og-luna-ny-video-pa-side-3-a.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du gerne vil have hunden, skal du få en erklæring fra både sælger og dyrlæge om hvilke racer der er i hende - for hun ligner en ulovlig blanding, og derfor kan du få problemer hvis du f.eks. bliver standset af politiet.

Det ville ikke afskrække mig, hvis det var den hund jeg ønskede mig, og jeg har heller ingen skrupler ved at "snyde" loven, men man skal kende risikoen.

Link til indlæg
Del på andre sites

dalmatiner må der være i hende hun har da pletterne da

pletterne kan stamme fra rigtigt mange racer - det behøver slet ikke at være dalmatiner

tror ejg ikke...

de pletter har cujo også. Og andre amstaff.

Dem får de fordi deres pels er lys og hund, hvis du , ved ikke om du kan, men kigger på hunden rent fysisl vil du se det er huden der er farvet og ikke bare hårerne.

Jeg er også sikker på der er amstaff i hunden.

der er 100 % IKKE dalmatiner i disse 2 skønheder her :mrgreen:

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/17175-cujo-og-luna-ny-video-pa-side-3-a.html

Enig - pletter kan komme fra mange forskellige racer.

Min søsters franske bulldog har også "pletter", men når de kommer fra huden og ikke pelsen kaldes de så "spots"

dorte-albums-blavand-5-marts-2010-picture13582-050310-016.jpg

Som du kan se, har han både rigtige pletter og så spots - og der er med garanti intet dalmatiner i ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gætter også på at der er Amstaff i hende - ville det ikke også være underligt med lab/dalmantiner blanding og at hun så er SÅ hvid? Hun har jo ikke ret meget pletter :) Men ørerne, og lidt hendes hovedform, synes jeg minder meget om Amstaff.. som jo altså er en ulovlig race nu.. så du kan evt. få problemer, da loven jo nu betyder mundkurv og max. 2 meter line for de ulovlige racer. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mortilseks

det er ikke en jeg har ønsket mig hvis i forstår jeg hjalp en ven i nøden ved at tage hende, men synes slet ikke hun kan lade mine 2 mops være i fred og jeg vil ikke have en kamphund med 2 hunde, 6 marsvin 2 mus 1 kanin og 6 børn i alderen 3-10 år...så må hun tage hende tilbage og finde et andet hjem til hende

Link til indlæg
Del på andre sites

det er ikke en jeg har ønsket mig hvis i forstår jeg hjalp en ven i nøden ved at tage hende, men synes slet ikke hun kan lade mine 2 mops være i fred og jeg vil ikke have en kamphund med 2 hunde, 6 marsvin 2 mus 1 kanin og 6 børn i alderen 3-10 år...så må hun tage hende tilbage og finde et andet hjem til hende

det er desværre også ulovligt at videreformidle hende, men hvis hun er registreret som en race af de 2 blandinger og hun kan få papirer på der er de racer i hende fra "opdrætter" af kan hun være heldig at finde et andet hjem til hende.

Men sød ser hun ud :lun: hun er stadigvæk en hvalp ikke? nok derfor hun vil "lege" med mopserne..hvalpe adfærd..

marsvin, mus, kanin, hvis de ikke render løse rundt er der ingen problemer der.

mht. børn, hun skal bare lære at omgås børn som dine mopser har lært.

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber jeg lige ligger den det rette sted men vil lige høre hvad i ville anslå denne race til...

har selv fået oplyst at det er halv labrador og halv dalmatiner og iflg vedkommendes dyrlæge er der ikke andet i hende

Hun har klart dalmatineren i sig - det ses tydeligt. Jeg har selv haft en dalmatiner så derfor kan jeg se det.

Hvad der ellers er i hende ja det :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mortilseks

jeg har skrevet til hende at manden kommer med hende...lidt svært at afslå jo for hun trak selv lidt på hvornår hun kunne komme og hente hende. Synes ikke miley skal falde for meget til her før hun bliver flyttet ....ikke sundt for en hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der er ihvertfald ikke kun lab/dalmatiner.. Om der er dalmatiner i, vil jeg ikke engang være sikker på.

Men ja, amstaff, som andre siger, er jeg så godt som slet ikke i tvivl om.. De der ører har hverken lab eller dalleren. Og den dyrlæge ville jeg ikke stole for meget på. For vedkommende må da være blind..

Og du måtte ikke finde et nyt hjem til hende, selvom du ville.. Så ja, veninden må tage hende retur og være den person, der bryder loven.. Det kan hun ikke bede dig om..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Enig - pletter kan komme fra mange forskellige racer.

Min søsters franske bulldog har også "pletter", men når de kommer fra huden og ikke pelsen kaldes de så "spots"

dorte-albums-blavand-5-marts-2010-picture13582-050310-016.jpg

Som du kan se, har han både rigtige pletter og så spots - og der er med garanti intet dalmatiner i ham.

Whaaaaatttt?! En lille PANDA :lol::lol::lol: Hvor er han kær...

Link til indlæg
Del på andre sites